Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on niin parasta et kokoajan sattuu ja tapahtuu kuin paremmassakin draamasarjassa. En siis toki mitään ikävää toivo kenellekään, mut tämmösenä sivusta seuraajana ja myötäeläjänä tää on hauskaa (ja halpaa) hupia. Lisäksi oma elämä paskasine käänteineen jää taka-alalle.
Jep, ei ole K:n ja Joksujen kommellusten seuraaminen tylsää! Ja ajatella että molemmilla tahoilla on uran uudet tuulet just alkaneet, eli saadaan seurata tätä kaikkea vielä pitkään! Draamasarjan seuraavassa osassa Joksut muuttaa britteihin aloittamaan enkkujen valloituksensa ja Kärtsä... noh, siitä ei koskaan tiedä mitä tekee! Mutta UMK ja Emma gaala esiintymiset tulossa, ja sitten ehkä aikoo pyöriä Alankomaiden Joostin wing-manina kevään viisujutuissa. Eli äksöniä luvassa! Ja uudet levyt molemmilta, josta saadaan jännittää mihin suuntaan menevät musiikillisesti!

vierailija
Mulla ei ny B:n insta enää! 😭😭😭 Enkä tod kirjautunut ulos tai sulkenut sovellusta 😡
Mua kyllä nyt kiukuttaa tää tilanne, vaikka en Bojanille ikinä sitä kertoisi. Mä tykkään hänen jutuistaan ja hänen olemassa olostaan vaan niin paljon.

vierailija
Tän mayhemin keskellä mulla on yhtäkkiä ikävä viisuviikkoa. Voi että, kun silloin ne hepulit oli vain muutamasta hömpästä K/B postauksesta Titanicilla, dinner datesta, saunarekasta tai baby sealeistä. Nyt ollaan kyllä helvetin syvässä päädyssä kun kahden päivän aikana täytyy käsitellä cameltoe managerina, K:n musta silmä, EMA sekä Boitsun katoaminen. Saisko niitä baby sealejä taas vaihteeksi?

vierailija
No tainnut sitten nähdä omiaan. Katso se video, ei hän siinä mitään itke.
Joo ei kyllä itke, katsoin videon vielä uudelleen. Ilmeet surumielisiä, mutta niin on usein ollut, kun tuota biisiä vetänyt. Ja muuten näytti tosi energiseltä ja iloiselta (livessä ja kaikissa näkemissäni klipeissä). Et mistä nyt sellainen käsitys, että itkenyt-melkein itkenyt?

vierailija
Ei Jaakkokaan vielä ole mitään postannut vaikka liki koko muu crew on. Jos ei muuta niin ainakin K voi vaan uudelleen postata sen Sonnyn alunperin postaaman voittostoryn
No hän on pikastuksissaan reagoinut johkin juttuun tällä tavalla. Ei ole varmaan suunniteltua yhtään. Mut epäilemättä fiilikset ei ole ehkä tällä hetkellä ihan parhaat siellä suunnalla.

Yhteistyössä