Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se ei sitten ollut Aito, joka kirjoitti sen kommentin Joyn Suomi-vihasta, koska itse sen kirjoitin, enkä ole aito. Sen verran täsmennän, että kenenkään saamasta huomiosta en ole kateellinen todellakaan. Tuli vain tosi kurja olo, koska itse rakastan kotimaatani ja etenkin nyt kun on nähnyt niin monen ulkkiksen kiinnostuksen Suomea kohtaan Kärtsän ansiosta, niin tunnen entistä suurempaa ylpeyttä siitä, että olen Suomesta. Se nyt vain sattui olemaan nimimerkillinen, joka suomen lippua haukkui ja silti meinasi sen avulla hakea bojanin huomiota, niin se tilanne meni tunteisiin. Se siitä, ei tarvitse jatkaa enää tätä keskustelua.

vierailija
Aidolla oli kai lippu Apolloon, mutta hän ei vissiin mennyt? Jos asiasta valittanut on siis Aito.
Kuka tosta nyt ottaa mitään selvää. En oikein jaksa uskoa että olisi ikinä ollutkaan menossa + tiesi kyllä sen mahdollisen lipun ostaessaan, että ovet aukeaa klo 22. Ainahan siinä menee vähintään tunti tai puolitoista ennen keikan alkuun. Eli tuskin se muutama kymmenen minuuttia olisi kenenkään selväjärkisen kelkkaa noin kaatanut.

Tai voihan se olla, että Aito on Tuhkimo ja puolenyön aikaan pakko lähteä (tai vaihtoehtoisesti jossain avoimessa hoitopaikassa, jossa tietty kotiintuloaika.

vierailija
Se ei sitten ollut Aito, joka kirjoitti sen kommentin Joyn Suomi-vihasta, koska itse sen kirjoitin, enkä ole aito. Sen verran täsmennän, että kenenkään saamasta huomiosta en ole kateellinen todellakaan. Tuli vain tosi kurja olo, koska itse rakastan kotimaatani ja etenkin nyt kun on nähnyt niin monen ulkkiksen kiinnostuksen Suomea kohtaan Kärtsän ansiosta, niin tunnen entistä suurempaa ylpeyttä siitä, että olen Suomesta. Se nyt vain sattui olemaan nimimerkillinen, joka suomen lippua haukkui ja silti meinasi sen avulla hakea bojanin huomiota, niin se tilanne meni tunteisiin. Se siitä, ei tarvitse jatkaa enää tätä keskustelua.
Olet kyllä ihan hyvinkin aito Aito. Huom. kirjoitit enkä ole aito pienellä alkukirjaimella. Tiedetään tosiaan että Aito ei ole oikeasti yhtään aito, vaan valehtelee täällä jatkuvasti.

vierailija
Onneksi tuo yksi kirjoittaa aina ihan tunnistettavasti. En tiedä yrittääkö edes hämätä, mutta ei vaan onnistu kun vatuttaa niin ankarasti ja on pakko suoltaa sitä vihaa mahdollisimman paljon tänne esille.
Toivottavasti en tunne ihmistä "oikeassa" elämässä. Pelottava persoona suorastaan.

vierailija
No nyt ainakin taas selvis varmasti, kuka LG: tä yritti ajaa vauvalta pois. Aito miten voit olla niin h omofobinen ja muka shipata kahta miestä? Luuletko että ne vaan kädestä toisiaan pitelee ihmisten kuvitelmissa?

Yhteistyössä