vierailija
Justiinsa näin sanoi. Tosi tökerö ihminen, ei voi muuta sanoa.Ei hän niin sanonut. Luetun ymmärtäminen!
T. Eri
Justiinsa näin sanoi. Tosi tökerö ihminen, ei voi muuta sanoa.Ei hän niin sanonut. Luetun ymmärtäminen!
Minä ymmärsin, että koko surullisesta tilanteesta, että heiluttaa sellaisen maan lippua, jota vihaa, tulee huono olo. Ei suinkaan siitä, että hän sai huomiota.Nimenomaan.
Mä muutin teini-ikäisenä Lontooseen ja ajattelin etten ikinä muuta takaisin Suomeen asumaan. Mutta täällä sitä ollaan Mun syy muuttaa takaisin Suomeen oli lapset. Täällä on vaan niin paljon turvallisempaa niille. Ehdin kokea jatkuvan terrori-iskujen uhan (yksi pommi sai jopa meidän kodin tärähtämään - luulin ensin ukkoseksi). Suomessa on hyvät ja huonot puolensa! Eläkkeellä haluaisin sitten kyllä asua jossain etelämpänä.Tietämättä kenenkään elämästä mitään, en lähtisi syyttelemään. Tunnen syntyperäisiä suomalaisia, jotka ovat asuneet monessa maassa, eivätkä varsinaisesti tunne Suomea enää omakseen, mutta suomenkieli eli äidinkieli on kuitenkin se joka yhdistää suomalaisuuteen.
Elämä voi olla jossain muualla parempaa, turha sitä on kieltää.
Me kaikki muut paitsi sinä joka sen siis itse myös kirjoitit, ymmärrettiin just ihan oikein.Minä ymmärsin, että koko surullisesta tilanteesta, että heiluttaa sellaisen maan lippua, jota vihaa, tulee huono olo. Ei suinkaan siitä, että hän sai huomiota.
Mitää?? Onko tästä videota? Ja kaikkein tärkeintä, MITÄ KÄRPPY VASTASI?? Jotenkin suloinen lause, jos tyyppi on oikeesti sanonut noin, vaikka olisikin ollut läppäJoku mies päässyt eilen lavalle Kurikassa ja sanonut Kärtsälle että meistä heteroista jokainen on 99% hetero, ja kun K kysyi että mikä se yksi prosentti on, niin kundi vastasi, että mulle se oot sinä.
Näinhän tämä menee.Saako Aito Joymuffin liikaa huomiota? On nähtävästi sulta pois.
Hatunnosto suorapuheisuudesta! Kuulemani mukaan hän ei suinkaan ole ensimmäinen.Joku mies päässyt eilen lavalle Kurikassa ja sanonut Kärtsälle että meistä heteroista jokainen on 99% hetero, ja kun K kysyi että mikä se yksi prosentti on, niin kundi vastasi, että mulle se oot sinä.
Tehän olette ihan mahdottomia. Tämä todistaa, että oletetaan ihan mitä sattuu kirjoittajista. Milläs ihmeellä minä tuon todistan?Aina hassunhauskasti osut paikalle komppaamaan. En usko, ellei sulla ole todisteita™️
Itsehän sä aina olet todisteita vailla milloin mistäkin. Meillä on ihan yhtä lailla oikeus olla uskomatta sua.Tehän olette ihan mahdottomia. Tämä todistaa, että oletetaan ihan mitä sattuu kirjoittajista. Milläs ihmeellä minä tuon todistan?
Onko se K lle sitten B ?Hatunnosto suorapuheisuudesta! Kuulemani mukaan hän ei suinkaan ole ensimmäinen.
No jospa Joy edusti lipulla myös vähän meitä muita nautoja, jotka Suomea rakastavat 🤍Kyllä, bojanille omat juuret ovat todella tärkeät, siksi myönnänkin, että tuntui pahalta kun joymuffin meni keikalle Suomen lippua heiluttamaan ja sai sillä huomiota vaikka omien sanojensa mukaan vihaa lippua ja Suomea Trolliksi varmasti sanotte, mutta en voi tuntemukselle mitään. Tuli ihan fyysinen paha olo. Toki kunnia joylle siitä, että lähti maasta pois kun kerta elämä muualla on parempaa
Minä olen aina halunnut asua ulkomailla, ihan siis lapsuudesta saakka. Mutta täytyy kyllä sanoa että Suomea arvostaa ihan eri lailla, kun viettää aikaa jossain muualla. Siis pysyvästi. Ei lomalla ota huomioon niitä käytännön asioita jotka on monessa paikassa tehty aivan älyttömän vaivalloiseksi ilman mitään pätevää syytä. Suomessa on ihana hoitaa asioita.Mä muutin teini-ikäisenä Lontooseen ja ajattelin etten ikinä muuta takaisin Suomeen asumaan. Mutta täällä sitä ollaan Mun syy muuttaa takaisin Suomeen oli lapset. Täällä on vaan niin paljon turvallisempaa niille. Ehdin kokea jatkuvan terrori-iskujen uhan (yksi pommi sai jopa meidän kodin tärähtämään - luulin ensin ukkoseksi). Suomessa on hyvät ja huonot puolensa! Eläkkeellä haluaisin sitten kyllä asua jossain etelämpänä.
Niinhän teillä on. Oottepa ärhäköitä. Olen ollut täällä muutaman minuutin, mutta eihän täällä pysty kauempaa olemaan. Tapelkaa keskenänne. Oletko tottunut itse valehtelemaan, kun et usko rehellisyyteen.Itsehän sä aina olet todisteita vailla milloin mistäkin. Meillä on ihan yhtä lailla oikeus olla uskomatta sua.
Joojoo. Heippa Aito, vaikka et takuulla ole mihinkään lähtemässä.Niinhän teillä on. Oottepa ärhäköitä. Olen ollut täällä muutaman minuutin, mutta eihän täällä pysty kauempaa olemaan. Tapelkaa keskenänne. Oletko tottunut itse valehtelemaan, kun et usko rehellisyyteen.
Vähän kuulosti sille että K sanoi Salen sanoneen "että kyllä sinä tulet".Kiitos! Sanoiko K tuossa, että Sale olisi luvannut hänelle kutsun?! Vai ymmärsinkö väärin?
Joo kyllä olisi Kärtsärin pitänyt ehdottomasti kysyä Aidolta ensin mikä kellonaika ja päivämäärä olisi hänen korkeudelleen sopinut parhaiten.Aidolle jäi varmaan kierrokset päälle, kun K oli kusettanut hänen mielestään Apollon keikan alkuajassa ja ollut epärehellinen, tätä purnasi vauvalla eilen.
Voi miten ihanasti sanottu! Olisi kiva kuulla mitä K vastasi, siis jos vastasi.Joku mies päässyt eilen lavalle Kurikassa ja sanonut Kärtsälle että meistä heteroista jokainen on 99% hetero, ja kun K kysyi että mikä se yksi prosentti on, niin kundi vastasi, että mulle se oot sinä.
Ei mennyt just tän kellonaikakusetuksen vuoksi.Aidolla oli kai lippu Apolloon, mutta hän ei vissiin mennyt? Jos asiasta valittanut on siis Aito.
Missä täällä kirjoittelee mies? Ja missä sen juttuja voi yläpeukuttaa?Heti jos joku mies kirjoittaa jotakin, niin yläpeukkuja satelee ja se l ä s s y t y s, että ihanaa. Jutut on niin samanlaisia, että varmaan ovat saman hete romiehen eri sivupersoonia.
Kai ne nyt on samanlaisia, jos Aarni yksin kirjoittelee täällä aamusta iltaan.Heti jos joku mies kirjoittaa jotakin, niin yläpeukkuja satelee ja se l ä s s y t y s, että ihanaa. Jutut on niin samanlaisia, että varmaan ovat saman hete romiehen eri sivupersoonia.