Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietämättä kenenkään elämästä mitään, en lähtisi syyttelemään. Tunnen syntyperäisiä suomalaisia, jotka ovat asuneet monessa maassa, eivätkä varsinaisesti tunne Suomea enää omakseen, mutta suomenkieli eli äidinkieli on kuitenkin se joka yhdistää suomalaisuuteen.
Elämä voi olla jossain muualla parempaa, turha sitä on kieltää.
Mä muutin teini-ikäisenä Lontooseen ja ajattelin etten ikinä muuta takaisin Suomeen asumaan. Mutta täällä sitä ollaan 🇫🇮 Mun syy muuttaa takaisin Suomeen oli lapset. Täällä on vaan niin paljon turvallisempaa niille. Ehdin kokea jatkuvan terrori-iskujen uhan (yksi pommi sai jopa meidän kodin tärähtämään - luulin ensin ukkoseksi). Suomessa on hyvät ja huonot puolensa! Eläkkeellä haluaisin sitten kyllä asua jossain etelämpänä.

vierailija
Joku mies päässyt eilen lavalle Kurikassa ja sanonut Kärtsälle että meistä heteroista jokainen on 99% hetero, ja kun K kysyi että mikä se yksi prosentti on, niin kundi vastasi, että mulle se oot sinä.
Mitää?? Onko tästä videota? Ja kaikkein tärkeintä, MITÄ KÄRPPY VASTASI?? Jotenkin suloinen lause, jos tyyppi on oikeesti sanonut noin, vaikka olisikin ollut läppä 🤩

vierailija
Kyllä, bojanille omat juuret ovat todella tärkeät, siksi myönnänkin, että tuntui pahalta kun joymuffin meni keikalle Suomen lippua heiluttamaan ja sai sillä huomiota vaikka omien sanojensa mukaan vihaa lippua ja Suomea Trolliksi varmasti sanotte, mutta en voi tuntemukselle mitään. Tuli ihan fyysinen paha olo. Toki kunnia joylle siitä, että lähti maasta pois kun kerta elämä muualla on parempaa
No jospa Joy edusti lipulla myös vähän meitä muita nautoja, jotka Suomea rakastavat 💙🤍

vierailija
Mä muutin teini-ikäisenä Lontooseen ja ajattelin etten ikinä muuta takaisin Suomeen asumaan. Mutta täällä sitä ollaan Mun syy muuttaa takaisin Suomeen oli lapset. Täällä on vaan niin paljon turvallisempaa niille. Ehdin kokea jatkuvan terrori-iskujen uhan (yksi pommi sai jopa meidän kodin tärähtämään - luulin ensin ukkoseksi). Suomessa on hyvät ja huonot puolensa! Eläkkeellä haluaisin sitten kyllä asua jossain etelämpänä.
Minä olen aina halunnut asua ulkomailla, ihan siis lapsuudesta saakka. Mutta täytyy kyllä sanoa että Suomea arvostaa ihan eri lailla, kun viettää aikaa jossain muualla. Siis pysyvästi. Ei lomalla ota huomioon niitä käytännön asioita jotka on monessa paikassa tehty aivan älyttömän vaivalloiseksi ilman mitään pätevää syytä. Suomessa on ihana hoitaa asioita.

vierailija
Onhan se fakta, että jos joku mies kirjoittaa jotain ihan typerääkin, niin heti satelee yläpeukkuja ja se lässytys, että voi kuinka ihanaa ja ihanaa että olet täällä. Ällöttävää hännystelyä hyi. Osa niistä on varmaan naisia ja ainakin yksi on heteromies, joka esittää ho moa.

vierailija
Heti jos joku mies kirjoittaa jotakin, niin yläpeukkuja satelee ja se l ä s s y t y s, että ihanaa. Jutut on niin samanlaisia, että varmaan ovat saman hete romiehen eri sivupersoonia.

Yhteistyössä