Peppuperjantai!!!

Meillä oli täällä kerran farkkupeppuskaba ja laitoin siihen tyttöystävän peppuloisen kuvan. En muista menikö se ketju poistoon vai miten sille kävi.

Minulla ei ole isoa purilaisahteria. Itseasiassa tänä vuonna en ole tainnut syödä viittäkään hampurilaista :unsure:


Sinun pitää avata se peli

Mutta älä vaan omasta isosta purilaisahterista vaan jonkun naisen
 

Yhteistyössä