Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mulla on tuoretta mansikkahilloa. Eikä tästä varmaan oo kuin puolen tunnin matka teille... Ehkä noi ei herää jos poikkean pannarilla?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsikkä:Aikaa ikävää jos se uunipellillinen olis vaikka mikrossa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:juuei lorvii muilla foorumeilla (ei sentään vauvalla, pois se minusta) eikä huomaa.
Eiäi mitään euroshopperia! Nyt määräät Queenin tekemään sulle oikeaa hilloa vaikka vaan tölkillisen. Raskaana olevat saavat toivoa mitä tahansa ja muiden on pompattava!Ja onnea raskaudesta! Olin miehen loman ajan jokseenkin kokonaan pois palstalta, niin on mennyt ohi silmäin!
![]()