Tehtiin miehen kanssa iltapalaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehtiin jo tänään aiemmin ruispaloja ja vaaleata siivuleipää uunissa, jossa päällä margariinia, tomaattia, jauhelihaa,sipulia, chilimeetwurstia, salsaketsuppia ja juustoa. Hyviä oli
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
:p Voi vinde, toi kuulostaa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn herkulta :p

No niin teleporttaapas sitä leipää tänne, muhvi tahtoo |O

Ite vedin jo omat kaks, mies vielä mussuttaa omiaan. Teki neljä.
Ja nyt tässä peesejä pyytelen... :p

Voin kaivella tuolta noita pelkkiä ruispaloja sulle.. :saint: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Ja suu paloi tomaattiin!! |O |O

:laugh: :laugh: sorry, kun nauran alko vaan naurattaa kun hehkutit ensin ja sitten kun kelasin alaspäin niin suu paloi tomaattiin..oonkohan mä vähän väsy :ashamed:

Ahne ahne ahne... Ei malta oottaa et jäähtyis :ashamed: :snotty:
 

Yhteistyössä