H
Häirikkö
Vieras
Uunissa on tällä hetkellä
ruisleipiä kera ketsupin-oreganon-tonnikalan-valkosipulin-sipulin-aurajuuston-
tomaatin-juuston.
Ai että ku hiukoo!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Voi vinde, toi kuulostaa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn herkulta
![]()
No niin teleporttaapas sitä leipää tänne, muhvi tahtoo |O
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Ja suu paloi tomaattiin!! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Ja suu paloi tomaattiin!! |O |O
![]()
sorry, kun nauran alko vaan naurattaa kun hehkutit ensin ja sitten kun kelasin alaspäin niin suu paloi tomaattiin..oonkohan mä vähän väsy :ashamed: