Mulla onkin uunipellillinen pannukakkua uunissa!

Miepäs teinkii just niitä pancakeja... Oli niin hyviä, että meinasin syödä ja nielasta kielenkii samalla
73.gif
:D
 
meillä OLI pannaria myös.. mut äkkiä se meni kun on monta syöjää.. ja tuoretta mikrohilloa, kun saatiin niin vetisiä mansikoita ettei muuten voinut syödä.. ihan älyttömän hyvää, kun muussaa mansikat ja laittaa hillosokerin kanssa muutamaks minuutiks mikroon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mulla on tuoretta mansikkahilloa. Eikä tästä varmaan oo kuin puolen tunnin matka teille... Ehkä noi ei herää jos poikkean pannarilla? :p :D

:D aijaa, ooks niin lähellä :D just tuli uunista ja syön täällä mansikkahillon kanssa, taitaa vaan olla jotain euroshopperia tää hillo. tuli vaan himo kun queenilla tänään söin pannaria :whistle: :p Ja kokkailen tähän aikaan, ku olin koko päivän ihan naatti, aloitin tänään raudan ottamisen ku ei tuu päivästä mitään kun nukkuisin koko ajan, tää raskaus on verottanut mun hb:ta ja tiistaina meen neuvolaan kattoo mitä se nyt on. Sit tietty ku oon ollu koko päivän väsynyt ja torkkuillut, niin nyt ei väsytä kun tyttö nukkuis.. Ja täytyy ihmisen jotain yöpalaa saada ;) :whistle: ei mun tyttö herää kyllä ruoan laittoon, ku on meteliin ja muuhun tottunut
 
juuei lorvii muilla foorumeilla (ei sentään vauvalla, pois se minusta) eikä huomaa.

Eiäi mitään euroshopperia! Nyt määräät Queenin tekemään sulle oikeaa hilloa vaikka vaan tölkillisen. Raskaana olevat saavat toivoa mitä tahansa ja muiden on pompattava! :D Ja onnea raskaudesta! Olin miehen loman ajan jokseenkin kokonaan pois palstalta, niin on mennyt ohi silmäin! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
juuei lorvii muilla foorumeilla (ei sentään vauvalla, pois se minusta) eikä huomaa.

Eiäi mitään euroshopperia! Nyt määräät Queenin tekemään sulle oikeaa hilloa vaikka vaan tölkillisen. Raskaana olevat saavat toivoa mitä tahansa ja muiden on pompattava! :D Ja onnea raskaudesta! Olin miehen loman ajan jokseenkin kokonaan pois palstalta, niin on mennyt ohi silmäin! :D

no olen mä siitä pariin kertaan maininnut ja tuolla odotuspuolella kirjoitellut, mutta en ihan kuulutellut täällä kovaan ääneen kuitenkaan. Pitäis pistää mies joku päivä ostaa vetisiä mansikoita ja hillosokeria :p

muoks niin ja mäkin lorvin muilla palstoilla, en tosin vauvalla mäkään, se on ihan napapiiri koko vauvapalsta :|
 

Yhteistyössä