Kävin kaverin kanssa Rossossa syömässä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..

muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..

muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..


annoitko palautetta heti paikan päällä?
 
rossossa on todella huono ruoka. kaikki kasvisruuat on ihan persiistä ja ne lastenannokset käsittämättömän pieniä! viimeksi kun kävin oli salaattipöydän lautaspinossa 10-15 likaista lautasta siellä pinossa, aina kun otin uuden niin oli edellisen asiakkaan mössöt sinne levinny yöks. toisella kerralla kesällä sain ruokamyrkytyksen niiden majoneesipohjaisesta salaatista. ikuna en enää siihen puljuun jalallani astu.
 
mä tykkään ihan pitsasta..
lasten ruaat oli tosi petymys. jotain kaupan lihapullia lämmitetty yök.

mies ja ei pahemmin muutkaan tykkää rosson ruuista. mä en oo syönyt muuta kuin pizzaa siellä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..

muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..


annoitko palautetta heti paikan päällä?

en, ku se oli mun mielestä mautonta, joku muu varmasti olis siitä tykännyt :ashamed:

mä käyn niin harvoin missään syömässä, et mä haluaisin sit jotain oikein hyvää, enkä sellaista mitä kotona pystyy tekemään pikaruokana :xmas:

se annos oli siis curryllä kai keltaiseks värjättyä nuudelia, kruunuvihanneksia ja ihan vaaleita/maustamattomia kanan paloja..tilkalla chilisoosia siitä olis tullu jo hyvää :D ja makso yli 8? ei siis ollu ees lounasruokana..

mut tosiaan, ei se pahaa sinänsä ollut, jotain se vaan olis kaivannut..mielummin meen heseen esim syömään, kun en odota silloin mitään muuta ku saan, siltä sapuskalta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..

muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..


annoitko palautetta heti paikan päällä?

en, ku se oli mun mielestä mautonta, joku muu varmasti olis siitä tykännyt :ashamed:

mä käyn niin harvoin missään syömässä, et mä haluaisin sit jotain oikein hyvää, enkä sellaista mitä kotona pystyy tekemään pikaruokana :xmas:

se annos oli siis curryllä kai keltaiseks värjättyä nuudelia, kruunuvihanneksia ja ihan vaaleita/maustamattomia kanan paloja..tilkalla chilisoosia siitä olis tullu jo hyvää :D ja makso yli 8? ei siis ollu ees lounasruokana..

mut tosiaan, ei se pahaa sinänsä ollut, jotain se vaan olis kaivannut..mielummin meen heseen esim syömään, kun en odota silloin mitään muuta ku saan, siltä sapuskalta :D

kannattaa valittaa, jollei ole tyytyväinen. Me valitettiin kerran Rossossa kuivista kanoista ja saatiin hyvitys laskussa.
 
Makuasioistahan ei voi kiistellä. Itse en koskaan valitse rossoa ihan hinnan takia, syön mielummin itseni "ähkyyn" samalla rahalla tai halvemmalla paikassa jossa saa syödä niin paljo kuin jaksaa(epäterveellistä, tiedän). Esim Raxin valitsemme usein, tai sitten sellaisen ruokapaikan missä ihan kotiruokaa seisovasta pöydästä.
 
Nyt kun ne listat on uusittu, ruoka on kyllä paljon parempaa kuin ennen ja lastenannoksetkin oli tosi isoja ainakin Iisalmen Rossossa, jossa käytiin pari viikkoa sitten. Itse otin jonkun possun ulkofilepihviannoksen uuniperunalla ja grillikasviksilla ja oli todella hyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Makuasioistahan ei voi kiistellä. Itse en koskaan valitse rossoa ihan hinnan takia, syön mielummin itseni "ähkyyn" samalla rahalla tai halvemmalla paikassa jossa saa syödä niin paljo kuin jaksaa(epäterveellistä, tiedän). Esim Raxin valitsemme usein, tai sitten sellaisen ruokapaikan missä ihan kotiruokaa seisovasta pöydästä.

Meidänkin oli tarkotus alunperin mennä Raxiin, mutta kaverilla on joku puhistuskuuri päällä niin ei sit mentykään.
 
Me käydään Rossossa syömässä ehkä kerran kuukaudessa. Hinta-laatu-suhde on hyvä ja se on paikka, jonne voi rehellisesti mennä lapsen kanssa. Joitain kertoja olen pettynyt ruokaan, mutta palvelu on aina ollut moitteetonta, joskin toisinaan hieman hidasta. Kerran saimme hyvitystä hitaasta palvelusta, vaikkemme edes itse vaatineet mitään. :) Rosso on kuitenkin ns. varmanakki, jos haluaa edullista ja hyvää ruokaa: listalla on muutama sapuska (plus pitsat), jotka ovat aina hyviä = kämäisempikään kokki ei voi niitä ryssiä. :whistle:

Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, että rahalla pitää saada syödä itsensä ähkyyn... häh... Teettekö niin kotonakin, eli syötte itsenne aina ähkyyn? Ei ymmärrä ei...

keppälerttu: Mun muistaakseni nuo lounaat maksaa jotain 8e... Kävin nimittäin työelämässä ollessani (viime vuonna) myös lounasaikaan syömässä Rossossa, ja silloin tuli joskus nopeuden vuoksi valittua lounasruoka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Nyt kun ne listat on uusittu, ruoka on kyllä paljon parempaa kuin ennen ja lastenannoksetkin oli tosi isoja ainakin Iisalmen Rossossa, jossa käytiin pari viikkoa sitten. Itse otin jonkun possun ulkofilepihviannoksen uuniperunalla ja grillikasviksilla ja oli todella hyvää.

ei muuten ole yhtään parempaa. mä kävin kans pari viikkoa sitten ja yhtä mautonta oli kun ennenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..

muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..

no en kyllä menis rossoon syömään kanaa ja nuudelia...niille on omat ruokapaikkaansa jos haluu kunnollista
 
me mentiin siis rossoon siks, kun se oli lähin (pidettiin safkatauko töistä kun siivottiin paikkoja) ja otin tuon kana nuudeli ruoan, kun aattelin et se on joku kunnon wokki annos, siis vähän erilaisempia kasviksia ku porkkana, kukkakaali, parsakaali..
ja tuolla ainakin lounas on jonkun 7? ja risat, toi annos oli jonkun 8,50 tai 8,90 en nyt just muista..
onneks ei oltu siellä "suunnitellusti" jolloin olisin ollut tosi pettynyt tuohon ruokaan, nyt vaan pettynyt :laugh:

mut, en siis oo muita siellä syönyt, voi toki olla et tosi hyviä ruokia löytyis, mut mä en yleensä kyllä toista kertaa sellaiseen paikkaan mene, jossa petyn ruokaan.

yleensä mennään tuttuun ja turvalliseen kiinalaiseen, kun siellä aina yllättyy siitä sapuskan hyvästä mausta, vaikka tietää jo odottaa hyviä makuelämyksiä :D
 

Yhteistyössä