Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..
muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..
muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..
annoitko palautetta heti paikan päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..
muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..
annoitko palautetta heti paikan päällä?
en, ku se oli mun mielestä mautonta, joku muu varmasti olis siitä tykännyt :ashamed:
mä käyn niin harvoin missään syömässä, et mä haluaisin sit jotain oikein hyvää, enkä sellaista mitä kotona pystyy tekemään pikaruokana :xmas:
se annos oli siis curryllä kai keltaiseks värjättyä nuudelia, kruunuvihanneksia ja ihan vaaleita/maustamattomia kanan paloja..tilkalla chilisoosia siitä olis tullu jo hyvääja makso yli 8? ei siis ollu ees lounasruokana..
mut tosiaan, ei se pahaa sinänsä ollut, jotain se vaan olis kaivannut..mielummin meen heseen esim syömään, kun en odota silloin mitään muuta ku saan, siltä sapuskalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Makuasioistahan ei voi kiistellä. Itse en koskaan valitse rossoa ihan hinnan takia, syön mielummin itseni "ähkyyn" samalla rahalla tai halvemmalla paikassa jossa saa syödä niin paljo kuin jaksaa(epäterveellistä, tiedän). Esim Raxin valitsemme usein, tai sitten sellaisen ruokapaikan missä ihan kotiruokaa seisovasta pöydästä.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Keppälerttu kantsii käydä jossain ei ketjuuntuneissa rafloissa, joissa on omat ruokalistat
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Nyt kun ne listat on uusittu, ruoka on kyllä paljon parempaa kuin ennen ja lastenannoksetkin oli tosi isoja ainakin Iisalmen Rossossa, jossa käytiin pari viikkoa sitten. Itse otin jonkun possun ulkofilepihviannoksen uuniperunalla ja grillikasviksilla ja oli todella hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:mä oon kerran käyny rossossa, otin kana-nuudeli annoksen, ja niin mautonta ruokaa ettei oo tosikaan :/ en ihan äkkiä uudestaan mene..
muut on kyllä kehunut, ja voi olla et se oli joku moka et oli niin mautonta, mut silti..