Olimpas Jarmo Mäkisen kanssa tänään aamupalalla :P

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Siis jos joku muistaa tämän komistuksen elokuvasta Kivenpyörittäjän kylä.On niin minun makuuni että :p Olin äitini kanssa Ekbergillä syömässä luxus aamupalaa ja kyseinen komistus oli samoissa hommissa ja ihan vieripöydässä :p
 

Similar threads

H
Viestiä
16
Luettu
879
Aihe vapaa
joskus näinkin
J
K
Viestiä
13
Luettu
20K
Y
M
Viestiä
4
Luettu
769
V
E
Viestiä
12
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailijaah
V

Yhteistyössä