Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osaatko tarkentaa tätä? Missä tai millä lailla erilaisia eleitä miesten suuntaan? Kyllä tavallaan ymmärrän ja oon huomannu joistain haastatteluista, mutta en osaa eritellä tarkemmin.
En ole tuo jolta kysyit, mutta mulla ei ole B ennen herättänyt viboja suuntaan eikä toiseen. Paitsi ehkä miesten kanssa puhuessa/touhutessa on sitä kuuluisaa kemiaa enemmän nähtävissä. Lavalla esim ei mun mielestä yhdenkään naisen kanssa ole ollut minkäänlaista s eksuaalista jännitettä - miesten kanssa jotain tuntuisi ikään kuin väreilevän pinnan alla, muidenkin kuin Käärijän.

Mutta noita eilisiä pilottiklippejä katsoessa kyllä tuli ekaa kertaa mulle jotenkin semmoinen puolivarma olo, että ainakaan umpihetsku ei voi olla.
 
vierailija
Minusta olusi kiva pitää ketju monitoimiket


Olen eri mieltä tästä kahdesta syystä. Ensinnäkin fanservice ei ole vain uran edistämistä vaan leikkiä fanien kanssa. Toisekseen uskon että Bllä ja K:lla on selvästi yksityisellä tasolla keskinäinen ihmisuhde, jota taas ei meille juuri näytetä. Monet B:n teoista viittaa siihen että hän pyrkii suojaamaan tätä keskinäistä yksityistä suhdetta, joka on luultavasti platoninen ystävyyssuhde. Kaupallinen hyöty ja uran edistäminen tapahtuu K:n siunauksella samaan tapaan kuin K pyrkii edistämään monien suomalaisten artistien näkyvyyttä ulkomailla (Behm, Kuumaa, Robin, Benjamin, Bess)
Fanservice leikkinä fanien kanssa, kauniisti ilmaistu<3 Leikkiä ja sen tosi monia muotoja täällä on ainakin sivuttu välillä aikuisten näkökulmasta, enkä tarkoita pelkästään s*ksiä, vaan mielikuvituksen, ilmaisun, flirtin ja vapauden voimaa.
 
vierailija
Tuskin heidän tarvitsee muille todistella ystävyyttään ja msm suhdettaan. Uran edistäminen ei sulje pois kemiaa tai toisen arvostamista. Edelleen sanoisin, että ansaitsevat Oscarit jos heidän ystävyys on näyteltyä ja perustuu pelkästään rahaan ja maineeseen.
Ei kyllä kumpikaan heistä lavalla muiden kanssa showta vetäessään yllä lähellekään samaa kemiaa. Jos olisivat oikeasti niin hyviä näyttelijöitä tai edes murto-osan siitä, niin se tulisi muidenkin kanssa esille.

Esim Tommy-kiehnäys oli musta ihan kuumaa, koska sellaista näkee mainstreamissa ja lavalla vielä suht harvoin, mutta tosi esitetty ja suunniteltu makuhan siitä tuli. Sen sijaan Bn kanssa lavakosketuksia on niin lukuisasti, isoja ja pieniä, ja ne kyllä näyttää tosi paljon toisen oloon ja menoon reagoinnilta hetkessä.
 
vierailija
En ole tuo jolta kysyit, mutta mulla ei ole B ennen herättänyt viboja suuntaan eikä toiseen. Paitsi ehkä miesten kanssa puhuessa/touhutessa on sitä kuuluisaa kemiaa enemmän nähtävissä. Lavalla esim ei mun mielestä yhdenkään naisen kanssa ole ollut minkäänlaista s eksuaalista jännitettä - miesten kanssa jotain tuntuisi ikään kuin väreilevän pinnan alla, muidenkin kuin Käärijän.

Mutta noita eilisiä pilottiklippejä katsoessa kyllä tuli ekaa kertaa mulle jotenkin semmoinen puolivarma olo, että ainakaan umpihetsku ei voi olla.
Mä pidän edelleen täysin mahdollisena, että molemmat on umpihetskuja, mutta eivät koe epämukavaksi leikitellä näillä teemoilla. Toisaalta en pysty, tai edes halua, päätellä mitään heidän todellisesta seksuaalisesta identiteetistään pelkkien videonpätkien ja kuvien perusteella.
 
vierailija
Saanko kysyä ammatillisen kysymyksen (tylsää joo), minkälaiset hammassuojat vapaapainijoilla (vai mikä se sun laji olikaan) on? Kuulostaa nimittäin hurjalta touhulta.
T. se sama hammaslääkäri

Mä haluaisin tehdä Nacelle kaikkea mun hoitotuolissa. Harmi kun tuolissa ei ole enää kahvoja, niin ei voi laittaa käsiraudoista kiinni.
Saa kysyä ja mulla on useammat tällaiset, jotka muotoillaan kuumassa vedessä käytettyä suuhun on ne perus.
https://www.sportheavy.fi/product/5411/sisu-max-guard-24---hammassuojat
Sitten mulla on ihan omiin hampaisiin teetetyt, otettiin muotit ja tehtiin . Kalliit mutta parhaat. Kyllähän nämä suojaa hyvin, mutta ei ne aina paikoillaan pysy. Kunnon kyynärpää isku suuhun ja se on siinä. Mutta oma valinta ja hulluhan tässä pitää vähän ollakin.
LG
 
vierailija
Onko vauvan meno rauhoittunut? En ole käynyt siellä hetkeen. Vai onko ponit kaataneet paatin jo nurin.
Mä kävin kirjoittamassa siellä pari kommenttia. Vähän testailen välillä. Mulla on täällä välillä sellainen olo, että olen se käärme joka luikertelee paratiisiin. Olen nimittäin sen verran kova Tommy Cash fani nykyään ja tekisi mieli puhua myös hänestä.
 
vierailija
Mä kävin kirjoittamassa siellä pari kommenttia. Vähän testailen välillä. Mulla on täällä välillä sellainen olo, että olen se käärme joka luikertelee paratiisiin. Olen nimittäin sen verran kova Tommy Cash fani nykyään ja tekisi mieli puhua myös hänestä.
Katsoin tänään pitkästä aikaa yhden Tommyn musiikkivideon ja siitä tuli outo reaktio, "tuo on se tyyppi niissä ficeissä". :D Kärtsä ja Joksut eivät aiheuta moista reaktiota, kun heidän musiikkiaan kuuntelee koko ajan. (Okei, Kärtsän keikalla jotenkin hävetti vähän omien ficcien kirjoittelu.)

- Joymuffin
 
vierailija
En oo taaskaan kerennyt lukemaan kaikkia ketjun viestejä, mutta halusin vain ilmoittaa, että haluun vähintään yrittää piirtää Tom of Finland -henkistä kuvaa lentokapteeni-Boitsusta 🥵 Eikä tuo olisi multa varsinaisesti uusi aluevaltaus, koska tein alkusyksystä vähän samantapaisen sutaisun mopoilija-Kärtsystä 🤭

Oli myös mielenkiintoista lukea pohdintoja K/B-shipin sijoittumisesta yleiseen shippaus-/fandomkulttuuriin, kiitos tästä! Oon itse shippaillut ja lukenut ficcejä jo teinistä asti, joten tunnistin monia noista listatuista asioista. Mitä tulee tähän m/m-ilmiöön ja miksi se on niin suosittua nimenomaan naisten keskuudessa, niin tässä olisi aiheesta kiinnostava video:


- Jossu
Kiitos tämän videon jaosta, oikeasti paljon! Tätä oli kyllä sekä hämmentävää että mielenkiintoista kuunnella. Todella paljon tunnistin useita juttuja tästä, mitkä osaltaan itseäni vetää tässä shipissä puoleensa. En kerennyt vielä kokonaan kuunnella, vaan sieltä täältä, mutta tämäkin auttoi jo ymmärtämään lisää ja hoksaamaan tai löytämään sanoja sille, miltä eri osa-alueilta tää kolahtaa. Tietty tässä on vielä KB, erityisesti Kn osalta oma viehätys, joka vetää mukaan, mutta monia M/M-liittyviä juttuja kyllä tunnistin ja tuntui suoraan tutulta.

Täällä on silloin tällöin ainakin ohimennen sivuttu miesten välisten suhteiden näkyvyyttä tai näkymättömyyttä. Monen muun näkökulman ohella yksi pieni osa, mikä mulla tässä kolahtaa, on se miesten välisen vetovoiman näkyminen ja näyttäminen, mistä videolla puhetta. Lisänä tässä vielä osuu se, että usein ne miesparit (tosielämän tai myös usein sarjojen, tämä toki muuttumassa) ovat sellaisia, jotka ovat avoimesti miehistä kiinnostuneita jo aiemmin eivätkä peittele sitä. (Toivon tietenkin ennen kaikkea, ettei tarvittaessa B tai K myöskään tarvi peitellä sitä.) Tarkoitan tällä, että kiinnostumista miehillä (myös) miehistä ja siihen heräämistä ei tarvisi peitellä, vaan se olisi enemmän hyväksyttyä myös äijäkulttuurissa eikä vain jaolla, että jotkut on sitä ja muut ei ole ollenkaan. Eikä se nähtäisi ihme twistautuneiden normien läpi, että muka maskuliinisuus vähenisi, vaan nähtäisiin kauneus myös miesten välisessä läheisyydessä.

Olis kiinnostavaa kuulla, jos teillä ajatuksia, miksi aattelette, että teillä M/M iskee ja kiinnostaa:)
 
vierailija
Mä pidän edelleen täysin mahdollisena, että molemmat on umpihetskuja, mutta eivät koe epämukavaksi leikitellä näillä teemoilla. Toisaalta en pysty, tai edes halua, päätellä mitään heidän todellisesta seksuaalisesta identiteetistään pelkkien videonpätkien ja kuvien perusteella.
Olen aika samoilla linjoilla. Voihan olla niin että molemmat kokevat turvalliseksi toistensa kanssa leikkimisen tällaisilla teemoilla sillä heille on ollut alun alkaen selvää miten toinen suuntautuu seksuaalisesti.
 
vierailija
Katsoin tänään pitkästä aikaa yhden Tommyn musiikkivideon ja siitä tuli outo reaktio, "tuo on se tyyppi niissä ficeissä". Kärtsä ja Joksut eivät aiheuta moista reaktiota, kun heidän musiikkiaan kuuntelee koko ajan. (Okei, Kärtsän keikalla jotenkin hävetti vähän omien ficcien kirjoittelu.)

- Joymuffin
Ihanaa ettette kuitenkaan servaa mua pois täältä.😂 Mä olen nimittäin tehnyt syntiä. Olen käynyt vieraissa ja itseasiassa vähän useammankin kerran. Tommy kutsuu sen verran paljon nykyään. Täällä on kuitenkin sen verran kiva tunnelma, että on mukava piipahtaa aika ajoin kuolaamassa myös Joksuja ja Kärtsää.
 
vierailija
Kiitos tämän videon jaosta, oikeasti paljon! Tätä oli kyllä sekä hämmentävää että mielenkiintoista kuunnella. Todella paljon tunnistin useita juttuja tästä, mitkä osaltaan itseäni vetää tässä shipissä puoleensa. En kerennyt vielä kokonaan kuunnella, vaan sieltä täältä, mutta tämäkin auttoi jo ymmärtämään lisää ja hoksaamaan tai löytämään sanoja sille, miltä eri osa-alueilta tää kolahtaa. Tietty tässä on vielä KB, erityisesti Kn osalta oma viehätys, joka vetää mukaan, mutta monia M/M-liittyviä juttuja kyllä tunnistin ja tuntui suoraan tutulta.

Täällä on silloin tällöin ainakin ohimennen sivuttu miesten välisten suhteiden näkyvyyttä tai näkymättömyyttä. Monen muun näkökulman ohella yksi pieni osa, mikä mulla tässä kolahtaa, on se miesten välisen vetovoiman näkyminen ja näyttäminen, mistä videolla puhetta. Lisänä tässä vielä osuu se, että usein ne miesparit (tosielämän tai myös usein sarjojen, tämä toki muuttumassa) ovat sellaisia, jotka ovat avoimesti miehistä kiinnostuneita jo aiemmin eivätkä peittele sitä. (Toivon tietenkin ennen kaikkea, ettei tarvittaessa B tai K myöskään tarvi peitellä sitä.) Tarkoitan tällä, että kiinnostumista miehillä (myös) miehistä ja siihen heräämistä ei tarvisi peitellä, vaan se olisi enemmän hyväksyttyä myös äijäkulttuurissa eikä vain jaolla, että jotkut on sitä ja muut ei ole ollenkaan. Eikä se nähtäisi ihme twistautuneiden normien läpi, että muka maskuliinisuus vähenisi, vaan nähtäisiin kauneus myös miesten välisessä läheisyydessä.

Olis kiinnostavaa kuulla, jos teillä ajatuksia, miksi aattelette, että teillä M/M iskee ja kiinnostaa
Minulle M/M on siinä mielessä läheinen aihe, että suurin osa minulle tärkeistä ihmisistä (myös romanttisessa mielessä) on LGBT-porukkaa, esim. yksi suurista rakkauksistani oli enemmän miehiin päin. Ja vaikka LGBT-teemat ovat toki nykyään paljon näkyvämpiä kuin joskus, monia asioita ei vain vieläkään näe.

Lisäksi olen aina liikkunut porukoissa, joissa myös heteromiesten välinen fyysinen läheisyys yms on ollut tosi normaalia.
 
vierailija
Hyvin on kyllä hänenkin viestinsä tänään ohiteltu.
Niin, koska Tarotar ei selkeästikään ole paikalla. Hänhän se on ainoa, joka vihaa minua ja hän on ainoa, jolla on siihen henkilökohtainen motiivi.
Ja en siis yritä selittää ja valkopestä itseäni, että "en ole tehnyt mitään", olen. Mutta pointtini on, että en ole tehnyt hänen suuntaansa mitään väärää! Olen, joo, epäillyt häntä valehtelijaksi, ja hän itse antaa siitä koko ajan todisteita, että olin ikävä kyllä oikeassa.
Niin jos hän siitä suuttui ja alkoi haukkua minua, niin en minä voinut heti tietää, että se oli näköjään pääasiassa hän! Niin totta kai olin vihainen kaikille, jotka alapeukuttivat minua ja kohtelivat ikävästi.
Mutta se on hänen syytään, ei minulla ole mitään syytä olla aggressiivinen, jos se, mitä sanoin esim. Ruusurouvasta, ei leimata ilkeydeksi. Koska se ei ollut sitä.
Olin vihainen siitä, että joku k..settaa.
Aito
 
vierailija
Kiitos tämän videon jaosta, oikeasti paljon! Tätä oli kyllä sekä hämmentävää että mielenkiintoista kuunnella. Todella paljon tunnistin useita juttuja tästä, mitkä osaltaan itseäni vetää tässä shipissä puoleensa. En kerennyt vielä kokonaan kuunnella, vaan sieltä täältä, mutta tämäkin auttoi jo ymmärtämään lisää ja hoksaamaan tai löytämään sanoja sille, miltä eri osa-alueilta tää kolahtaa. Tietty tässä on vielä KB, erityisesti Kn osalta oma viehätys, joka vetää mukaan, mutta monia M/M-liittyviä juttuja kyllä tunnistin ja tuntui suoraan tutulta.

Täällä on silloin tällöin ainakin ohimennen sivuttu miesten välisten suhteiden näkyvyyttä tai näkymättömyyttä. Monen muun näkökulman ohella yksi pieni osa, mikä mulla tässä kolahtaa, on se miesten välisen vetovoiman näkyminen ja näyttäminen, mistä videolla puhetta. Lisänä tässä vielä osuu se, että usein ne miesparit (tosielämän tai myös usein sarjojen, tämä toki muuttumassa) ovat sellaisia, jotka ovat avoimesti miehistä kiinnostuneita jo aiemmin eivätkä peittele sitä. (Toivon tietenkin ennen kaikkea, ettei tarvittaessa B tai K myöskään tarvi peitellä sitä.) Tarkoitan tällä, että kiinnostumista miehillä (myös) miehistä ja siihen heräämistä ei tarvisi peitellä, vaan se olisi enemmän hyväksyttyä myös äijäkulttuurissa eikä vain jaolla, että jotkut on sitä ja muut ei ole ollenkaan. Eikä se nähtäisi ihme twistautuneiden normien läpi, että muka maskuliinisuus vähenisi, vaan nähtäisiin kauneus myös miesten välisessä läheisyydessä.

Olis kiinnostavaa kuulla, jos teillä ajatuksia, miksi aattelette, että teillä M/M iskee ja kiinnostaa
Mua ei oikeestaan ole aiemmin ees kiinnostanut ja olen jopa kokenut hieman jotain… nolostumista tms jos on M/M juttuja ollut vaikka tv-sarjoissa, tosin Brokeback Mountain iski kyllä sitten jostain syystä. Nyt olen kyllä sitten innoissani lukenut niitä fikkejä, nimenomaan M/M. En siis osaa vastata miksi kiinnostaa, noloa..
 

Yhteistyössä