Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt olikin sitten eka kerta kun tämä tyttö joutui kaalimaata kitkemään jotain palstailijaa ajateltuaan. Listis perkele . Ei saa heikkoja kiusata näin.
Anteeksi 😛 Tommy herättää mussa aika voimakkaita tuntemuksia. Täällä me maakellarissa pannaan parastamme. Sori toi Tommy on aika äänekäs.
Mutta enigei Kärppy sitten postas vesipisaroita eilisen Boitsun vesiteeman ja tukehtumisen jälkeen. Haloo Kärvänä älä oo niin obvious 😂 Nyt se nahka ahteri sinne Sloveniaan ja käyt testeillä. Vannon että näille Tommyn ja mun teille jäät. Ja vaikka se kuuluisa gaydar ei mun kohdalla toimikaan, niin mun viisari on värähtänyt Boitsun kohdalla jo aikoja sitten ja nyt se tärisee jo Kärpänkin kohdalla ainakin helkkarinmoista uteliaisuutta. Ja jos oon väärässä lupaan syödä Nacen.
LG

vierailija
Anteeksi Tommy herättää mussa aika voimakkaita tuntemuksia. Täällä me maakellarissa pannaan parastamme. Sori toi Tommy on aika äänekäs.
Mutta enigei Kärppy sitten postas vesipisaroita eilisen Boitsun vesiteeman ja tukehtumisen jälkeen. Haloo Kärvänä älä oo niin obvious Nyt se nahka ahteri sinne Sloveniaan ja käyt testeillä. Vannon että näille Tommyn ja mun teille jäät. Ja vaikka se kuuluisa gaydar ei mun kohdalla toimikaan, niin mun viisari on värähtänyt Boitsun kohdalla jo aikoja sitten ja nyt se tärisee jo Kärpänkin kohdalla ainakin helkkarinmoista uteliaisuutta. Ja jos oon väärässä lupaan syödä Nacen.
LG
Peukuttaisin tätä viestiä ainakin viisi kertaa jos voisin👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

vierailija
Niin, koska Tarotar ei selkeästikään ole paikalla. Hänhän se on ainoa, joka vihaa minua ja hän on ainoa, jolla on siihen henkilökohtainen motiivi.
Ja en siis yritä selittää ja valkopestä itseäni, että "en ole tehnyt mitään", olen. Mutta pointtini on, että en ole tehnyt hänen suuntaansa mitään väärää! Olen, joo, epäillyt häntä valehtelijaksi, ja hän itse antaa siitä koko ajan todisteita, että olin ikävä kyllä oikeassa.
Niin jos hän siitä suuttui ja alkoi haukkua minua, niin en minä voinut heti tietää, että se oli näköjään pääasiassa hän! Niin totta kai olin vihainen kaikille, jotka alapeukuttivat minua ja kohtelivat ikävästi.
Mutta se on hänen syytään, ei minulla ole mitään syytä olla aggressiivinen, jos se, mitä sanoin esim. Ruusurouvasta, ei leimata ilkeydeksi. Koska se ei ollut sitä.
Olin vihainen siitä, että joku k..settaa.
Aito
Nyt lopeta ennen kuin aloitatkaan. Täällä on ollut hyvä meininki. Tällainen keskustelu ei kuulu puutarhaan.

vierailija
Olen ihminen joka itkee ihan jatkuvasti, mutta jostain syystä en ole shippiä juurikaan itkenyt, pari kertaa vain. Mutta uusin luku "I don't dance (tonight you love somebody)" -ficistä tuli kyllä liian lähelle, ei omia kokemuksia mutta minulle tärkeiden ihmisten kokemuksia, se on aika hevi. :/

- Joymuffin
😥 Vaikea edes pukea tuntemuksiaan sanoiksi. Sellainen olo että pitää itsekin vain keskittyä hengittämään ja tuntemaan toisen kädet ympärillään. Tuosta on tullut yks mun tänhetkisistä lempificeistä, fiilaan noiden suhdetta, mutta nyt kyllä toivois jotain hieman kepeämpää ja onnellisempaa seuraavaksi.

vierailija
Kiitos tämän videon jaosta, oikeasti paljon! Tätä oli kyllä sekä hämmentävää että mielenkiintoista kuunnella. Todella paljon tunnistin useita juttuja tästä, mitkä osaltaan itseäni vetää tässä shipissä puoleensa. En kerennyt vielä kokonaan kuunnella, vaan sieltä täältä, mutta tämäkin auttoi jo ymmärtämään lisää ja hoksaamaan tai löytämään sanoja sille, miltä eri osa-alueilta tää kolahtaa. Tietty tässä on vielä KB, erityisesti Kn osalta oma viehätys, joka vetää mukaan, mutta monia M/M-liittyviä juttuja kyllä tunnistin ja tuntui suoraan tutulta.

Täällä on silloin tällöin ainakin ohimennen sivuttu miesten välisten suhteiden näkyvyyttä tai näkymättömyyttä. Monen muun näkökulman ohella yksi pieni osa, mikä mulla tässä kolahtaa, on se miesten välisen vetovoiman näkyminen ja näyttäminen, mistä videolla puhetta. Lisänä tässä vielä osuu se, että usein ne miesparit (tosielämän tai myös usein sarjojen, tämä toki muuttumassa) ovat sellaisia, jotka ovat avoimesti miehistä kiinnostuneita jo aiemmin eivätkä peittele sitä. (Toivon tietenkin ennen kaikkea, ettei tarvittaessa B tai K myöskään tarvi peitellä sitä.) Tarkoitan tällä, että kiinnostumista miehillä (myös) miehistä ja siihen heräämistä ei tarvisi peitellä, vaan se olisi enemmän hyväksyttyä myös äijäkulttuurissa eikä vain jaolla, että jotkut on sitä ja muut ei ole ollenkaan. Eikä se nähtäisi ihme twistautuneiden normien läpi, että muka maskuliinisuus vähenisi, vaan nähtäisiin kauneus myös miesten välisessä läheisyydessä.

Olis kiinnostavaa kuulla, jos teillä ajatuksia, miksi aattelette, että teillä M/M iskee ja kiinnostaa
Esim. antiikin Kreikassa homosuhteita ei muuten tarvinnut peitellä. Ja jos nyt oikein historiaa muistan, niin sellaiset homoeroottiset suhteet olivat hyvinkin sallittuja miehille ja avioliitto sitten solmittiin naisen kanssa, kun oltiin perhettä perustamassa. Ei siis tarkoita tietenkään sitä, että jokaisella kreikkalaisella miehellä antiikin aikaan olisi ollut suhde mieheen 😄

vierailija
Oon muuten takamatkalla keräämässä lista juttuja ja jos jollain on niitä tallessa olisin hyvin kiitollinen. Kokoan sen huomenna sitten, on vapaa päivä. Postaanko sitten tänne vai Vauvalle?
LG

vierailija
Ei kyllä kumpikaan heistä lavalla muiden kanssa showta vetäessään yllä lähellekään samaa kemiaa. Jos olisivat oikeasti niin hyviä näyttelijöitä tai edes murto-osan siitä, niin se tulisi muidenkin kanssa esille.

Esim Tommy-kiehnäys oli musta ihan kuumaa, koska sellaista näkee mainstreamissa ja lavalla vielä suht harvoin, mutta tosi esitetty ja suunniteltu makuhan siitä tuli. Sen sijaan Bn kanssa lavakosketuksia on niin lukuisasti, isoja ja pieniä, ja ne kyllä näyttää tosi paljon toisen oloon ja menoon reagoinnilta hetkessä.
Tommyn kanssa tuli sellainen vähän vaivautunut olo, kun minusta touhu oli niin näyteltyä. Bojanin kanssa tällaista tunnetta ei tule, on luontevan näköistä, vaikka sitten olisikin osittain näyteltyä.

vierailija
Olen aika samoilla linjoilla. Voihan olla niin että molemmat kokevat turvalliseksi toistensa kanssa leikkimisen tällaisilla teemoilla sillä heille on ollut alun alkaen selvää miten toinen suuntautuu seksuaalisesti.
Tämä on se, mitä shippaamisen ohella olen itsekin mietiskellyt. Mulla on aina tarve saada joku järkevä selitys kaikkiin asioihin, joten olen pohtinut mm., että miksi shippaan ja mikä tarve ajaa mua siihen. Lisäksi pohdin noita sun mainitsemia asioita. Voi kun voisin elää tunteella ilman, että aina yritän löytää jonkin loogisen selityksen asioihin.

vierailija
Tommyn kanssa tuli sellainen vähän vaivautunut olo, kun minusta touhu oli niin näyteltyä. Bojanin kanssa tällaista tunnetta ei tule, on luontevan näköistä, vaikka sitten olisikin osittain näyteltyä.
No tämä. Stadikan vetoa mä pidin onnistuneena, koska siinä oli jotain kemiaa, mutta se taitaa mennä Tallinnan valossa sen piikkiin, että Kärppy jännittyneisyyttään himmaili ja Tommy eteni, mistä tuli aika hyvä push-and-pull -energia. Tallinnan keikalla se sama kemia oli mun mielestä aika latistuneen oloista, eikä Kärtsä vastannut senkään vertaa Tommyn juttuihin. Bojanin kanssa tuntuu, että kumpikin väkisinkin menee toistensa luokse ja oikein hakeutuu kosketusetäisyydelle, mistä syystä nyt tahansa. Mutta se toimii, ja siinä on jotain tosi sähköistä.

vierailija
Oon muuten takamatkalla keräämässä lista juttuja ja jos jollain on niitä tallessa olisin hyvin kiitollinen. Kokoan sen huomenna sitten, on vapaa päivä. Postaanko sitten tänne vai Vauvalle?
LG
Vaikka molempiin. Voisit vähän testailla, että miten vauvalla käy. Poni alkaa selvästi vähän hiipua. Ei hän jaksa enää samalla tavalla panostaa viesteihinsä kuin viikonloppuna.

vierailija
Anteeksi Tommy herättää mussa aika voimakkaita tuntemuksia. Täällä me maakellarissa pannaan parastamme. Sori toi Tommy on aika äänekäs.
Mutta enigei Kärppy sitten postas vesipisaroita eilisen Boitsun vesiteeman ja tukehtumisen jälkeen. Haloo Kärvänä älä oo niin obvious Nyt se nahka ahteri sinne Sloveniaan ja käyt testeillä. Vannon että näille Tommyn ja mun teille jäät. Ja vaikka se kuuluisa gaydar ei mun kohdalla toimikaan, niin mun viisari on värähtänyt Boitsun kohdalla jo aikoja sitten ja nyt se tärisee jo Kärpänkin kohdalla ainakin helkkarinmoista uteliaisuutta. Ja jos oon väärässä lupaan syödä Nacen.
LG
Viisaita sanoja LG, komppaan täysin 👍👌😘

vierailija
Uskallan ehkä täällä huudella, että löysin yhden mahdollisen kusikiven Joksujen keikalle. kris_foundagain lupasi ehkä striimata pari kappaletta, jos saa hyvän paikan yleisössä.

vierailija
Olen aika samoilla linjoilla. Voihan olla niin että molemmat kokevat turvalliseksi toistensa kanssa leikkimisen tällaisilla teemoilla sillä heille on ollut alun alkaen selvää miten toinen suuntautuu seksuaalisesti.
Tämä on syy miksi olen teidän kanssa. Voin turvallisesti heittää täällä juttuja, jotka ulkomaailma tyrmäisi heti tai ei ainakaan välttämättä ymmärtäisi. Kiitos että ootte.❤

vierailija
💚💚💚 LOPPUKIRIHAASTE 💚💚💚
On enää muutama tunti aikaa MTV-äänestyksen päättymiseen. Otetaanhan vielä yhteinen loppukiri ja hoidetaan kunnon viime hetken äänipotti Käärijälle!

Laita vaikka lempimusiikkisi soimaan ja naputtele samalla ääniä Käärijälle 10 sekunnin välein. Kolmen biisin aikana kertyy jo yli 50 ääntä, kuuden biisin aikana yli sata. 😊

Täältä naputtelemaan:

vierailija
LG
Anna mennä, sanois Lasse! Kellarissa on paksut seinät, ja kyllä tänne ääntä mahtuu 😄 Kiinnostavia tutkan värähtelyjä sulla 👌

vierailija
Niin, koska Tarotar ei selkeästikään ole paikalla. Hänhän se on ainoa, joka vihaa minua ja hän on ainoa, jolla on siihen henkilökohtainen motiivi.
Ja en siis yritä selittää ja valkopestä itseäni, että "en ole tehnyt mitään", olen. Mutta pointtini on, että en ole tehnyt hänen suuntaansa mitään väärää! Olen, joo, epäillyt häntä valehtelijaksi, ja hän itse antaa siitä koko ajan todisteita, että olin ikävä kyllä oikeassa.
Niin jos hän siitä suuttui ja alkoi haukkua minua, niin en minä voinut heti tietää, että se oli näköjään pääasiassa hän! Niin totta kai olin vihainen kaikille, jotka alapeukuttivat minua ja kohtelivat ikävästi.
Mutta se on hänen syytään, ei minulla ole mitään syytä olla aggressiivinen, jos se, mitä sanoin esim. Ruusurouvasta, ei leimata ilkeydeksi. Koska se ei ollut sitä.
Olin vihainen siitä, että joku k..settaa.
Aito
Plaaplaapkaaplaa
Se oma keskustelu olisi edelleen tälle pop. Katso aihe. Tämä ei ole sinun taistelutanner

vierailija
Onko joku aikanaan katsonut Looking tv-sarjan? Se on ihana, paitsi että se päähahmo on ärsyttävä, mutta ne miehet, joiden välillä se empii on ihania. 😊 Suosittelen, hbo:lta löytyy.

Yhteistyössä