vierailija
Suoraa jatkumoa K housut auki kuville joita kesällä oli useampiakin. Hieman on vaan B ollut tässä hidas sytytys.Joista ekana on B housut auki sohvalla....
Suoraa jatkumoa K housut auki kuville joita kesällä oli useampiakin. Hieman on vaan B ollut tässä hidas sytytys.Joista ekana on B housut auki sohvalla....
Skippasiko vai instagram katkaisi jaetun stoorin pituuden vuoksi?Onko Kärtsän Flamingo-story tältä päivältä vai viikonlopulta? Ja kivasti muuten skippas Pyhimyksen tosta Oulun keikan mainosklipistä .
Eikös se ollut insta jotka pätkii jaettuja stooreja?Onko Kärtsän Flamingo-story tältä päivältä vai viikonlopulta? Ja kivasti muuten skippas Pyhimyksen tosta Oulun keikan mainosklipistä .
Sattumaa vaan niinkuin kaikki muukin.Onko Kärtsän Flamingo-story tältä päivältä vai viikonlopulta? Ja kivasti muuten skippas Pyhimyksen tosta Oulun keikan mainosklipistä .
Jos meet linkistä alkuperäiseen postaukseen niin ei mainitse kuin Teflarit ja Karri Koiran, mutta taustalla näkyvässä keikkamainoksessa on myös Pyhiksen naama.Skippasiko vai instagram katkaisi jaetun stoorin pituuden vuoksi?
Eikös se pyhimys ole siinä teflareissa? Siis sen yksi jäsenistäJos meet linkistä alkuperäiseen postaukseen niin ei mainitse kuin Teflarit ja Karri Koiran, mutta taustalla näkyvässä keikkamainoksessa on myös Pyhiksen naama.
Tosi hyvä kuvaus tuosta push-pull energiasta! Stadionilla jotain musta oikeita reaktiota tuli läpi, ja se Kn ujostelulta vaikuttava toiminta oli ihan kuumaakin katsottavaa, ei tietenkään Bojan mittakaavassa. Mutta tallinan menoa katsoessa en kyllä havainnut mitään. Vs Bn kanssa lavameno tuntuu yltyvän kerta kerralta.No tämä. Stadikan vetoa mä pidin onnistuneena, koska siinä oli jotain kemiaa, mutta se taitaa mennä Tallinnan valossa sen piikkiin, että Kärppy jännittyneisyyttään himmaili ja Tommy eteni, mistä tuli aika hyvä push-and-pull -energia. Tallinnan keikalla se sama kemia oli mun mielestä aika latistuneen oloista, eikä Kärtsä vastannut senkään vertaa Tommyn juttuihin. Bojanin kanssa tuntuu, että kumpikin väkisinkin menee toistensa luokse ja oikein hakeutuu kosketusetäisyydelle, mistä syystä nyt tahansa. Mutta se toimii, ja siinä on jotain tosi sähköistä.
Joo, mutta mä en anna sen katkeran ihmisen kirjoittaa minusta manipuloivia valeita, tulen oikaisemaan ne kyllä. Se on omalla vastuullanne, koska olette tehneet minusta syntipukin ihmisen, joka ei ole rehellinen, eduksi.Plaaplaapkaaplaa
Se oma keskustelu olisi edelleen tälle pop. Katso aihe. Tämä ei ole sinun taistelutanner
TÄMÄ ON KÄÄRIJÄ JA BOJAN -SHIPPAUSPALSTA.Joo, mutta mä en anna sen katkeran ihmisen kirjoittaa minusta manipuloivia valeita, tulen oikaisemaan ne kyllä. Se on omalla vastuullanne, koska olette tehneet minusta syntipukin ihmisen, joka ei ole rehellinen, eduksi.
Aito
Instagramin automaattinen pätkäisy varmaan, K ei vaikuta artistilta joka julkisesti pikkumaisesti selvittelisi ammatillisia välejään muiden artistien kanssa tuolleen, jos niillä oikeasti olisi jotain eripuraa.Skippasiko vai instagram katkaisi jaetun stoorin pituuden vuoksi?
Ei hitto, niin muuten onki! En tajua miten unohdin .Eikös se pyhimys ole siinä teflareissa? Siis sen yksi jäsenistä
Millainen paikka sillä on? Kris_foundagain on kohtuu edessä, näkyy kohtuullisesti kaikki lavalla.Myös naathy_esc pitää liveä
Joo, mutta mä en anna sen katkeran ihmisen kirjoittaa minusta manipuloivia valeita, tulen oikaisemaan ne kyllä. Se on omalla vastuullanne, koska olette tehneet minusta syntipukin ihmisen, joka ei ole rehellinen, eduksi.
Aito
Sillä on parempi paikka mutta huonompi äänelaatuMillainen paikka sillä on? Kris_foundagain on kohtuu edessä, näkyy kohtuullisesti kaikki lavalla.
Aidon oma keskustelu
Ole hyvä Aito, täällä voit keskustella sinua häiritsevistä asioista.keskustelu.kaksplus.fi
Täällä on sinulle oma keskustelu. Siellä voit keskustella mistä haluat. Tämä puutarha ei ole oikea paikka.
Aivan sama, niin kauan kuin täällä kirjoitellaan valheita ja mollataan ja haukutaan minua, tulen puuttumaan siihen. Ei sitten tarvitse kirjoitella kommentteja, että "oli rauhallista, kunnes Aito kirjoitti sinne", jos haluatte puhua vain shipistä.TÄMÄ ON KÄÄRIJÄ JA BOJAN -SHIPPAUSPALSTA.
Minä en edes tiedä kuka olet, koska en ole vauvalla, mutta menee minullakin hermo siihen että tulet tänne ja alat puhua itsestäsi ja syytät joka kerta joitakin tyyppejä jostakin, sen sijaan että keskustelisit otsikon aiheesta.Aivan sama, niin kauan kuin täällä kirjoitellaan valheita ja mollataan ja haukutaan minua, tulen puuttumaan siihen. Ei sitten tarvitse kirjoitella kommentteja, että "oli rauhallista, kunnes Aito kirjoitti sinne", jos haluatte puhua vain shipistä.
Keskustelen mä siitäkin. Voisit itse miettiä hetken, mille se tuntuu, kun kirjoitellaan minusta koko ajan ikävästi?Minä en edes tiedä kuka olet, koska en ole vauvalla, mutta menee minullakin hermo siihen että tulet tänne ja alat puhua itsestäsi ja syytät joka kerta joitakin tyyppejä jostakin, sen sijaan että keskustelisit otsikon aiheesta.