Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No tämä. Stadikan vetoa mä pidin onnistuneena, koska siinä oli jotain kemiaa, mutta se taitaa mennä Tallinnan valossa sen piikkiin, että Kärppy jännittyneisyyttään himmaili ja Tommy eteni, mistä tuli aika hyvä push-and-pull -energia. Tallinnan keikalla se sama kemia oli mun mielestä aika latistuneen oloista, eikä Kärtsä vastannut senkään vertaa Tommyn juttuihin. Bojanin kanssa tuntuu, että kumpikin väkisinkin menee toistensa luokse ja oikein hakeutuu kosketusetäisyydelle, mistä syystä nyt tahansa. Mutta se toimii, ja siinä on jotain tosi sähköistä.
Tosi hyvä kuvaus tuosta push-pull energiasta! Stadionilla jotain musta oikeita reaktiota tuli läpi, ja se Kn ujostelulta vaikuttava toiminta oli ihan kuumaakin katsottavaa, ei tietenkään Bojan mittakaavassa. Mutta tallinan menoa katsoessa en kyllä havainnut mitään. Vs Bn kanssa lavameno tuntuu yltyvän kerta kerralta.

vierailija
Joo, mutta mä en anna sen katkeran ihmisen kirjoittaa minusta manipuloivia valeita, tulen oikaisemaan ne kyllä. Se on omalla vastuullanne, koska olette tehneet minusta syntipukin ihmisen, joka ei ole rehellinen, eduksi.
Aito

Täällä on sinulle oma keskustelu. Siellä voit keskustella mistä haluat. Tämä puutarha ei ole oikea paikka.

vierailija
Aivan sama, niin kauan kuin täällä kirjoitellaan valheita ja mollataan ja haukutaan minua, tulen puuttumaan siihen. Ei sitten tarvitse kirjoitella kommentteja, että "oli rauhallista, kunnes Aito kirjoitti sinne", jos haluatte puhua vain shipistä.
Minä en edes tiedä kuka olet, koska en ole vauvalla, mutta menee minullakin hermo siihen että tulet tänne ja alat puhua itsestäsi ja syytät joka kerta joitakin tyyppejä jostakin, sen sijaan että keskustelisit otsikon aiheesta.

vierailija
Minä en edes tiedä kuka olet, koska en ole vauvalla, mutta menee minullakin hermo siihen että tulet tänne ja alat puhua itsestäsi ja syytät joka kerta joitakin tyyppejä jostakin, sen sijaan että keskustelisit otsikon aiheesta.
Keskustelen mä siitäkin. Voisit itse miettiä hetken, mille se tuntuu, kun kirjoitellaan minusta koko ajan ikävästi?
Aito

Yhteistyössä