Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kaipaa huomiota, mutta en myöskään varsinaisesti nauti siitä, että ihmiset kirjoittavat minusta koko ajan ikävästi. Varsinkin kun pitäisi olla aika selvää, että se joku henkilö kiusaa minua.
Aito
Tuskin kukaan yksi on. Tästä olin ja olen kuitenkin ollut koko ajan sitä mieltä että turhaa se Aidon huutelu ja tämän olen kirjoittanut monta kertaa vauvalle. Ehkä sinun Aito vaan pitää ohitella ne kun ei se näytä loppuvan. Yritä sinäkin olla käyttämättä nimimerkkiä niin saat kirjoitella rauhassa.

vierailija
En kaipaa huomiota, mutta en myöskään varsinaisesti nauti siitä, että ihmiset kirjoittavat minusta koko ajan ikävästi. Varsinkin kun pitäisi olla aika selvää, että se joku henkilö kiusaa minua.
Aito
Ei sinusta ole kirjoitettu ikävästi. Kuin korkeintaan vastattu näihin missä haukut muita ja valitat.

Ja. Sinä olet syy siihen miksi piti nimimerkki ottaa käytöstä eli pata kattilaa soimaa. Jos olet joltain takaisin saanut taitaa olla ansaittua.

vierailija
What. :D Joku fani huuteli, että "I love you", B vastasi samalla lailla, ja luki sitten jonkun kyltin yleisöstä ("help me find my husband"), joka viittasi Naceen. Ja Jan kävi sanomassa mikkiin "Hello Vienna". Nyt tapahtuu!

vierailija
What. Joku fani huuteli, että "I love you", B vastasi samalla lailla, ja luki sitten jonkun kyltin yleisöstä ("help me find my husband"), joka viittasi Naceen. Ja Jan kävi sanomassa mikkiin "Hello Vienna". Nyt tapahtuu!
Tää oli loistava! Minä olin tulkitsevinani että olisi ollut Janista kyse, mutta voin toki olla väärässä. Ihana kun saatiin kusinen kivi!

Yhteistyössä