vierailija
Demoni, miten voikaan tulla näin iloiseksi vaikka kotoa seuraakin, tein pienet riemuhyppelyt
En tajua tuosta mitään. Mutta oikeasti olen tätä viikkoja seurannut kun tämä valuttaa miten häntä haukutaan mutta en ole nähnyt sitä haukkumista. Korkeintaan joku reagoi näihin valituksiinKyllä siinä ensin oli että "joku summonoi Aidon vauvalla" tai jotain.
Mitä väliä?Missä vauvan ketju on, en löytänyt enää?
Nyt varman ymmärrät miltä niistä palstailijoista tuntuu ketä sinä olet kiusannut.En kaipaa huomiota, mutta en myöskään varsinaisesti nauti siitä, että ihmiset kirjoittavat minusta koko ajan ikävästi. Varsinkin kun pitäisi olla aika selvää, että se joku henkilö kiusaa minua.
Aito
Tuskin kukaan yksi on. Tästä olin ja olen kuitenkin ollut koko ajan sitä mieltä että turhaa se Aidon huutelu ja tämän olen kirjoittanut monta kertaa vauvalle. Ehkä sinun Aito vaan pitää ohitella ne kun ei se näytä loppuvan. Yritä sinäkin olla käyttämättä nimimerkkiä niin saat kirjoitella rauhassa.En kaipaa huomiota, mutta en myöskään varsinaisesti nauti siitä, että ihmiset kirjoittavat minusta koko ajan ikävästi. Varsinkin kun pitäisi olla aika selvää, että se joku henkilö kiusaa minua.
Aito
Sitä vaan että ensin tänne kirjoitettiin tuo summonointi johon Aito vastasi. Eli ei Aito sitä aloittanut niinkuin kirjoitit.En tajua tuosta mitään. Mutta oikeasti olen tätä viikkoja seurannut kun tämä valuttaa miten häntä haukutaan mutta en ole nähnyt sitä haukkumista. Korkeintaan joku reagoi näihin valituksiin
Ei sinusta ole kirjoitettu ikävästi. Kuin korkeintaan vastattu näihin missä haukut muita ja valitat.En kaipaa huomiota, mutta en myöskään varsinaisesti nauti siitä, että ihmiset kirjoittavat minusta koko ajan ikävästi. Varsinkin kun pitäisi olla aika selvää, että se joku henkilö kiusaa minua.
Aito
Eikö joku muukin livettänyt? Tää kyllä niin hyvälaatuinen, että harmi ettei oo enempää porukkaa paikalla.Onko joku muukin live kuin kris_foudnagain? Miten tossa on vain 36 katsojaa?
Se naathyn mutta siinä on huonompi ääni. Missä tätä on edes jaettu? Ei tosiaan ole kovin montaa.Onko joku muukin live kuin kris_foudnagain? Miten tossa on vain 36 katsojaa?
Yksittäinen epäselvä viesti ei ole syy paapattaa täällä taas random nimimerkkejä. Eikä ole henkilö itsekään syytön. Monta ajanut pois keskustelusta tai jättämään nimimerkin poisSitä vaan että ensin tänne kirjoitettiin tuo summonointi johon Aito vastasi. Eli ei Aito sitä aloittanut niinkuin kirjoitit.
Niin? Se huutelu pitäisi jättää pois. Kaikkien kohdalla. Se on enää Aito jota huudellaan ja se ei ole ketjun aihe.Yksittäinen epäselvä viesti ei ole syy paapattaa täällä taas random nimimerkkejä. Eikä ole henkilö itsekään syytön. Monta ajanut pois keskustelusta tai jättämään nimimerkin pois
En, koska en minä mene vain manipuloidakseni ihmisiä huutelemaan Ruusurouvasta mitään!Nyt varman ymmärrät miltä niistä palstailijoista tuntuu ketä sinä olet kiusannut.
Löysin tän kris_foundagain liven tumblrista, ei tosiaan tainnut olla suurempaa mainostusta tälle. Tosin keikkapäivä on kanssa keskellä viikkoa, ehkä ihmiset eivät ole varautuneet.Se naathyn mutta siinä on huonompi ääni. Missä tätä on edes jaettu? Ei tosiaan ole kovin montaa.
Tuskin ymmärtää. Kuinka moni onkaan lähtenyt keskustelusta tai jättänyt nimimerkin pois tämän takiaNyt varman ymmärrät miltä niistä palstailijoista tuntuu ketä sinä olet kiusannut.
Tää oli loistava! Minä olin tulkitsevinani että olisi ollut Janista kyse, mutta voin toki olla väärässä. Ihana kun saatiin kusinen kivi!What. Joku fani huuteli, että "I love you", B vastasi samalla lailla, ja luki sitten jonkun kyltin yleisöstä ("help me find my husband"), joka viittasi Naceen. Ja Jan kävi sanomassa mikkiin "Hello Vienna". Nyt tapahtuu!
*viittasi Janiin! Apua nyt.What. Joku fani huuteli, että "I love you", B vastasi samalla lailla, ja luki sitten jonkun kyltin yleisöstä ("help me find my husband"), joka viittasi Naceen. Ja Jan kävi sanomassa mikkiin "Hello Vienna". Nyt tapahtuu!