Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tultiinko eilen siis siihen päätelmään, että B viittasi en edes tukehtunut -vitsillä siihen, että olisi itse ollut osana oddlycreamien pursottelua? Näinkö tästä voidaan siis päätellä, jos se on kommenttina siihen. Jopas menee kuumaksi etäshowflirtiksi
Ei, näin ei voi päätellä. Päivityksillä ei ole mitään yhteyttä. Molemmilla on omat kuvionsa.
 
vierailija
Ja onhan aina Madam ”Körtsän silmät” Cyka, häneen voimme luottaa!

PS. Mun rietastelutili IGssä seuraa Cykaa, virallinen tili ei ja silti näen Cykan tarinat myös viralliselta. Ehkä hän muutti tilinsä takaisin julkiseksi yleisen edun ja yhteiskuntarauhan nimissä? 😊
Joo mä olen myös jo taas viime päivinä nähnyt Cykan tilin, vaikka en seuraa häntä.
 
vierailija
Huh, miten toi hieman yllättävä asu näyttää niin 🔥 B:lla. Istuu oikein hyvin. Oikein hyvin. Kriskin on tosi komea. Miksi mä ajattelen näin heti aamusta. Miksi mä kerron tän teille. 🫣
 
vierailija
Eikö vieläkään ole muualla huomattu B eilistä instapostausta, että kuva on siinä vanha. Twitterissä mm. kommenttia, että miten on mahdollista 12h sisään keikalla ja pelaamassa.
 
vierailija
Täytyy nyt kommentoida tuota että mihin porukka on hävinnyt... Itse kommentoin vielä välillä Vauvalla, lähinnä seuraan taustalla. Eilen niin paljon riehumista eräältä nimimerkiltä että ei siinä jaksa väliin kommentoida. Välillä myös oma elämä vie mennessään niin ettei palstailla ehdi. Ja se on toki positiivista ja tervettä! Kärtsää fanitan siis yksinäni ja fiilistelen kuvia ja vanhoja keikkoja. Tänään taidan palata pre partyjen videoihin vapaapäivän ratoksi :)

Itse siis tykkään enemmän Vauvasta kuin tästä vaikka meno hullua onkin välillä. Mutta palstailu on vähenemään päin. Tosin en taida olla teidän suosikki muutenkaan kun en edes Jokereita fanita ;)
 

Yhteistyössä