vierailija
Mulla kävi itseasiassa sama mielessä, en pistäis kyllä pahaksi ollenkaan!Ehkä hassu ajatus, mutta mietin, voisiko lentäjä-teema liittyä myös JO seuraavaan biisiin ? Ehkä ei kuitenkaan.
Mulla kävi itseasiassa sama mielessä, en pistäis kyllä pahaksi ollenkaan!Ehkä hassu ajatus, mutta mietin, voisiko lentäjä-teema liittyä myös JO seuraavaan biisiin ? Ehkä ei kuitenkaan.
Kyllä meitä täällä riittää ja Kärtsää on kuolattu joukolla viimeksi koko eilinen päivä. Ei tarvitse lähteä mihinkään.Jos käyt vielä tänään täällä, niin kerro mihin siirryit? Viihdyn täälläkin hyvin, mutta itsekin sytyn enemmän Käärijästä.
Manifestoin kunnon Chippendales esitystä Carpe Diemin tahtiin.Onkohan samat asut tänään Wienissä?
Se on vastarakastunut onnellinen mies jolla menee sängyssäkin lujaa nyt. Eikä ole mitään ankeaa kaukorakkausvonkausta vaan PELIÄ. Bojan has moved on.Mikä toi lentokone tossa mikkiständissäkin on. Kivaan kohtaan on aseteltu. Miten toi Bojan on nyt ihan villintynyt?
Ei, näin ei voi päätellä. Päivityksillä ei ole mitään yhteyttä. Molemmilla on omat kuvionsa.Tultiinko eilen siis siihen päätelmään, että B viittasi en edes tukehtunut -vitsillä siihen, että olisi itse ollut osana oddlycreamien pursottelua? Näinkö tästä voidaan siis päätellä, jos se on kommenttina siihen. Jopas menee kuumaksi etäshowflirtiksi
En tiedå onko, toivottavasti! Mutta muualla kuin shipissä niin eihän 24 vuotias komea kaveri odottele vuotta jotain moovseja joita ei näe tulevaksi.Se on vastarakastunut onnellinen mies jolla menee sängyssäkin lujaa nyt. Eikä ole mitään ankeaa kaukorakkausvonkausta vaan PELIÄ. Bojan has moved on.
Luulin ensin että noi on poliisin asut ja… se vähän aiheutti asioitaB on kyl ihan tajuttoman kuuma tossa asussaan, lääh puuh taas kerran
Uuh… joo.Voisin joskus yhden lentäjäficin lukea, yhtäkkiä tuli sellanen inspis
Voisivat vaikka tavata niin, että toinen kapteenina.
Ei anna kyllä yhtään sellaisia viboja, mutta voithan sinä kuvitella olemattomia itseksesSe on vastarakastunut onnellinen mies jolla menee sängyssäkin lujaa nyt. Eikä ole mitään ankeaa kaukorakkausvonkausta vaan PELIÄ. Bojan has moved on.
Niinpä. Ihan muut vibat taitaa kyllä nyt olla pelissäEi anna kyllä yhtään sellaisia viboja, mutta voithan sinä kuvitella olemattomia itsekses
Joo mä olen myös jo taas viime päivinä nähnyt Cykan tilin, vaikka en seuraa häntä.Ja onhan aina Madam ”Körtsän silmät” Cyka, häneen voimme luottaa!
PS. Mun rietastelutili IGssä seuraa Cykaa, virallinen tili ei ja silti näen Cykan tarinat myös viralliselta. Ehkä hän muutti tilinsä takaisin julkiseksi yleisen edun ja yhteiskuntarauhan nimissä?
Niin näyttää olevan 🫣Niinpä. Ihan muut vibat taitaa kyllä nyt olla pelissä
Tätä minäkin olen pohtinut. Ne lomamuutokset sopii myös siihen kuvioon. Olisi tosi mielenkiintoista nähdä tämä rakkauden kohde, he or she. Veikkaan kuitenkin she.Se on vastarakastunut onnellinen mies jolla menee sängyssäkin lujaa nyt. Eikä ole mitään ankeaa kaukorakkausvonkausta vaan PELIÄ. Bojan has moved on.
Liittyy siihen että B halusi mahdollisimman seksikkään asun ja muiden asujen piti kompata sitä.
Tumblriin joku täältä laittoi postauksen ja se on jonkin verran herättänyt mietteitä. Näköjään Twitter ei sitten ole tähän herännyt.Eikö vieläkään ole muualla huomattu B eilistä instapostausta, että kuva on siinä vanha. Twitterissä mm. kommenttia, että miten on mahdollista 12h sisään keikalla ja pelaamassa.