vierailija
Mietin myös, että miksi siinä lentokoneessa on numero kolme.Mikä toi lentokone tossa mikkiständissäkin on. Kivaan kohtaan on aseteltu. Miten toi Bojan on nyt ihan villintynyt?
Mietin myös, että miksi siinä lentokoneessa on numero kolme.Mikä toi lentokone tossa mikkiständissäkin on. Kivaan kohtaan on aseteltu. Miten toi Bojan on nyt ihan villintynyt?
Jos käyt vielä tänään täällä, niin kerro mihin siirryit? Viihdyn täälläkin hyvin, mutta itsekin sytyn enemmän Käärijästä.En mä osaa oikein tätä smoothin JO shippikiimailun lajia. Ajastani jäljessä, ei lähde. Ehkä löydän pari samanhenkistä johonkin hämyiseen ja rujoon Kärtsänkuolaus portaaliin .....AL
Näyttää mun silmään ihan persikalta, kun koneen kääntää vaakatasoonMietin myös, että miksi siinä lentokoneessa on numero kolme.
Annaliisa, ota mut mukaasi. Älä jätä!En mä osaa oikein tätä smoothin JO shippikiimailun lajia. Ajastani jäljessä, ei lähde. Ehkä löydän pari samanhenkistä johonkin hämyiseen ja rujoon Kärtsänkuolaus portaaliin .....AL
JULKINEN hiljaisuus… Kyllä mä luulen että yksityisesti viestit ja kuvat lentää Bn ja Kn välillä. Pääsispä näkemään!!!Toi B:n hiljaisuus K:ta kohtaan on omituista
Ei ole. Lopeta. Yksityisesti sitä kuuluukin olla yhteydessä.Toi B:n hiljaisuus K:ta kohtaan on omituista
No jos ei väärin muista, niin K tais sanoa jotain persereikien levittelystä, se oli sit monelle liikaa. Einolla meni vati nurin niin, että yritti melkein Benkkuakin syyllistää K:n kanssa kaveeraamisesta.Mistä se E pahoittikaan mielensä siellä Altaalla?
Tai... kulkusiltaNäyttää mun silmään ihan persikalta, kun koneen kääntää vaakatasoon
JULKINEN hiljaisuus… Kyllä mä luulen että yksityisesti viestit ja kuvat lentää Bn ja Kn välillä. Pääsispä näkemään!!!
Joo Einolla meni tosiaan vati nurin. Eikö se rageava Eino oo listallakinNo jos ei väärin muista, niin K tais sanoa jotain persereikien levittelystä, se oli sit monelle liikaa. Einolla meni vati nurin niin, että yritti melkein Benkkuakin syyllistää K:n kanssa kaveeraamisesta.
Hei mä sain tilattua talvikengät, mutta en ole saanut aikaiseksi hakea niitä postista ja ne palautuu kohta takaisin.. Samassa veneessä ollaan.Näiden kahden ja palstan syy, että mulla ei ole talvitakkia tai kenkiä, ei edes hanskoja. Pitäny monta viikkoa ruutuaikansa käyttää nettikauppojen selailuun, mutta aina vaan ajaudun näiden kahden pariin. Kesälenkkarit ja nahkarotsi oli nääs kiva huitasta aamulla päälle tonne Tampereen talveen.
Olisko koska tuo oli tämän rundin kolmas keikka? Instassa ovat jotkut (esim Maks) numeroineet keikat kuvien yhteydessä.Mietin myös, että miksi siinä lentokoneessa on numero kolme.
Se selittyisi kyllä. Mitäpä palstan naudat ei selviitäisOlisko koska tuo oli tämän rundin kolmas keikka? Instassa ovat jotkut (esim Maks) numeroineet keikat kuvien yhteydessä.
Lumppushakin siirto numero 3 (1. B:n läpsimiset ja blindfolding, 2. K:n oddlygoodsit naamalla). K:n seuraavaa siirtoa odotellessa…Mietin myös, että miksi siinä lentokoneessa on numero kolme.
Lumppushakin voittaminen varmaan liittyy jotenkin Matti. Ellei toinen pelaaja luovuta ennen.Lumppushakin siirto numero 3 (1. B:n läpsimiset ja blindfolding, 2. K:n oddlygoodsit naamalla). K:n seuraavaa siirtoa odotellessa…
Vahvistus polysuhteelle tai sen ehdottamiselle johonkin suuntaan?Mietin myös, että miksi siinä lentokoneessa on numero kolme.
Liittyy siihen että B halusi mahdollisimman seksikkään asun ja muiden asujen piti kompata sitä.Liittyyköhän tuo lentokone ja crew teema johonkin tehtyyn projektiin, esim. musavideoon?
Plus asussa pitää voida esiintyä ketterästi, tosi monissa naamiaisasuissa ei voi.Liittyy siihen että B halusi mahdollisimman seksikkään asun ja muiden asujen piti kompata sitä.