Nyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”
Nyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”
Kävit haukkumassa kyllä ihan vaan nimimerkillisiä, jotka ei mielestäni ole pilannut ketjua, vaan nää älyttömät trollien touhut.Niin? Vain niitä, jotka pilasivat ketjun, niinhän mä sanoinkin. Ja minua aina syyttelevää trollia, joka on lähes varmasti Tarotar. Tai joku kilipää anyways.
Aito
Shippilaiva rakentaa itseään! Kaikki liirttyy kaikkeen.Nyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”
Sama... en muista että olisin varsinaisesti ikinä kuolannut ketään julkkista... Paitsi Slashia vähän, mutta se ei oikein ottanut tulta alleen, koska hän oli täysin saavuttamaton. Ja keitäs muita... No, ei siis mitään mainittavaa!En muista, että olisin koskaan näin pitkään kuolannut saman julkkismiehen perään, saati että olisin shipannut jotakin paria.
Joo, mutta vastasin vain hänelle, koska alkoi tänään ENSIN syyttää minua hänen kiusaajakseen, vaikka en todellakaan ole sitä ollut. PAITSI jos hän oli Tarotar, joka esitti myös kyseistä nimimerkkiä. (numeronimimerkki)Kävit haukkumassa kyllä ihan vaan nimimerkillisiä, jotka ei mielestäni ole pilannut ketjua, vaan nää älyttömät trollien touhut.
Sattuuko tästä sateenvarjon renkutuksesta löytymään videota? ;DMRS = tarkistuskysymyksen vastaus Minä rakastan sinua = 3 sanaa
Sateenvarjon rynkytys: B:n sijaistoimintoa hänen jutellessaan saunarekan edustalla Itävallan tyttöjen kanssa näiden K:n kanssa alasti sanunomisesta. B:llä oli sellainen lyhyt, suljettuna oleva sateenvarjo käsissään, jonka varsi sai ees-taas -kyytiä xD
Veikkaanpa että ovat.Onko Aito ja se lastenneurologi sama henkilö?
Sama täällä Enhän mä edes tiennyt shippaavani ennen kuin vahingossa ajauduin näille palstoille. Ja sittenhän se lähti ihan käsistä... Jatkossa olen viisaampi, mutta tämän shippauksen suhteen peli on menetetty.Ohiksena, itse olen ajatellut, että en varmana shippaa tän jälkeen ikinä. Ihan viattomasti nytkin ryhdyin seuraamaan innolla kahden ihmisen kemiaa vain päästäkseni heidän väliensä syvyydestä vähän perille
Silloinkin siis en ole häntä sinä nimimerkkinä kiusannut, vaan ainoastaan arvostellut häntä hänen parissa muussa hahmossaan niin, että ymmärrän, jos se on tuntunut kiusaamiselta. Mutta mitäs herätti epäilyksiä rehellisyydestään sammuttamatta niitä.Joo, mutta vastasin vain hänelle, koska alkoi tänään ENSIN syyttää minua hänen kiusaajakseen, vaikka en todellakaan ole sitä ollut. PAITSI jos hän oli Tarotar, joka esitti myös kyseistä nimimerkkiä. (numeronimimerkki)
Aito
Ei olla. En mä siellä itseni kanssa keskustellut.Veikkaanpa että ovat.
Olisin halunnut olla tuo sateenvarjo. Voi kun B renkuttaisi myös minua samalla tavalla.Sattuuko tästä sateenvarjon renkutuksesta löytymään videota? ;D
Tämä palsta on kyllä yhtä ihana ja varma tietolähde kuin meijän opiskelijoiden WhatsApp-ryhmä.Burana 800. Voit kokeilla myös kylmähaudetta. Tulehtunut hammas saattaa reagoida lentokoneessa olevaan ilmanpaineen vaihteluun. Saa nähdä, joudutko huomenna juurihoitoon vai oletko vaan esim. purrut pahasti. Tsemppiä. T. hammaslääkäri
Ja lehmät lentää.Ei olla. En mä siellä itseni kanssa keskustellut.
Aito
Haukuit myös Ihkun agentin tänään esimerkiksi pystyyn jälleen.Joo, mutta vastasin vain hänelle, koska alkoi tänään ENSIN syyttää minua hänen kiusaajakseen, vaikka en todellakaan ole sitä ollut. PAITSI jos hän oli Tarotar, joka esitti myös kyseistä nimimerkkiä. (numeronimimerkki)
Aito
Tätä samaa olen joskus itsekin kysellyt! Mulla oli se joskus tallennettuna, mutta olen näköjään onnistunut hävittämään sen.Sattuuko tästä sateenvarjon renkutuksesta löytymään videota? ;D
No, säkään et ole minä, joten...Ja lehmät lentää.
Palstoille ei siis mahdu muita nimimerkillisiä kuin Aito....Haukuit myös Ihkun agentin tänään esimerkiksi pystyyn jälleen.
Mistä sä tiedät mitä joku nimimerkillinen siellä kirjoittelee ilman nimimerkkiä. Aito saattaa olla oikeassa.Kävit haukkumassa kyllä ihan vaan nimimerkillisiä, jotka ei mielestäni ole pilannut ketjua, vaan nää älyttömät trollien touhut.
Täällä on ollut niin kiva tunnelma. Ei aleta jankata pliis.
Samaa mieltä.Täällä on ollut niin kiva tunnelma. Ei aleta jankata pliis.
Kuulostaa ihan yhden oppikirjan malli esimerkiltä.Palstoille ei siis mahdu muita nimimerkillisiä kuin Aito....
Miksi tätä ei oo mainittu Kn kuvateksteissäDNyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”