Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis kyllä se vielä jonnekin Tavastia ykköselle asti jaksoi ihmetellä, nyt vaan pyörittelee silmiään kun mun joka toinen lause alkaa joko Käärijä tai Bojan. Ehkä tähänkin tottuu
Mulle tutut on alkaneet lähettää kaikenlaista infoa käärijästä, kun olen kuulemma niin suuri fani, " oletko huomannut tämän" - saatteella. En omasta mielestäni ole mitenkään hehkuttanut..maine on mennyt kuitenkin.
 
vierailija
Mähäm sanoin, että joku tulee tänne mäyhäämään, kun kerron, että siellä syytetään minua siitä, mitä ketjussa tapahtui. Jos kukaan ei usko ja puolusta minua, mun on edes jnkv vastailtava noille valehtelijoille. Mutta nyt joku jo puolustikin, niin ehkä mun ei tarvii
Aito
Mä uskon sua, koska tiedän itsekin että siellä on valehtelijoita joukossa. Nämä eivät vaan halua nähdä totuutta ja kyseenalaistaa asioita.
 
  • Tykkää
Reactions: Aito 🍒
vierailija

Renkutus alkaa n 0:20 kohdalla.

Aiemmin huomattu se ja spekuloitu, miten nopeasti tulee "Were you naked with K?" nyt vasta huomasin, että kun saa vastaukseksi Oh yea, niin K aivan kumartuu muka lähemmäs katsoon, tarkoittaako sitä:D mun tulkinnalla.

Ja tuo klassikko "Were u naked with K?" on kyllä täysin vakavalla äänellä sanottu, ilman vitsin häivää:p

Mietin vaan, onko siinä jotain samaa omistavuutta kuin B is mine, all mine -heitossa:p
 
vierailija
Mulle tuli yhtäkkiä semmonen olo, että jos Käärijä ei nyt tajuakaan jostain syystä hyvän päälle, niin iskekää ny joku naudoista ees Bojan ja juurruttakaa se Suomeen! Onko kukaan menossa JO:n Euroopan keikoille?!
 
vierailija
Mulla tulee mieleen tuosta vakavasta kuulustelukysymyksestä were u naked with K mieleen mustasukkainen poikaystävä brother ystävä lähinen miksi sitä ikinä kutsuukaan, joka on valmiina tappeluun ja puolustamaan omaansa, sateenvarjoon purkaen tuntemuksiaan. Vitsillä siis tuo!
 
vierailija

Renkutus alkaa n 0:20 kohdalla.

Aiemmin huomattu se ja spekuloitu, miten nopeasti tulee "Were you naked with K?" nyt vasta huomasin, että kun saa vastaukseksi Oh yea, niin K aivan kumartuu muka lähemmäs katsoon, tarkoittaako sitä mun tulkinnalla.

Ja tuo klassikko "Were u naked with K?" on kyllä täysin vakavalla äänellä sanottu, ilman vitsin häivää

Mietin vaan, onko siinä jotain samaa omistavuutta kuin B is mine, all mine -heitossa
miksi hitossa se halusi tietää oliko ne alasti Käärijän kanssa😅. Eikä ylipäätään että oliko ne alasti siellä saunassa, se ois tuntunut ”järkevältä”
 
vierailija
Ei tuota sotaa tännekin. En kestä. Lähdin sinua karkuun Aito. Ole täällä jos haluat, muta lopeta tuo. Ei tämä ole mikään Aidon tappelukeskustelu. Lue missä keskustelet ja sopeuta aihe siihen.
 

Yhteistyössä