Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En muista, että olisin koskaan näin pitkään kuolannut saman julkkismiehen perään, saati että olisin shipannut jotakin paria.
Sama... en muista että olisin varsinaisesti ikinä kuolannut ketään julkkista... Paitsi Slashia vähän, mutta se ei oikein ottanut tulta alleen, koska hän oli täysin saavuttamaton. Ja keitäs muita... No, ei siis mitään mainittavaa!
 
vierailija
Aito kulta. Mä olen kompannut sua täällä myös tuossa Tarotar-keississä moneen otteeseen (koska kyllä, myös minua vtutti se äkkilähtö täältä palstalta sinne paremman väen seuraan), mutta ei kyllä ole olemassa mitään viitteitä että hän sua jotenkin maalittaisi täällä tai muualla. Muutenkin sulla tuntuu aina olevan mielessä nää nimimerkilliset, miksi ihmeessä?
 
vierailija
Kävit haukkumassa kyllä ihan vaan nimimerkillisiä, jotka ei mielestäni ole pilannut ketjua, vaan nää älyttömät trollien touhut.
Joo, mutta vastasin vain hänelle, koska alkoi tänään ENSIN syyttää minua hänen kiusaajakseen, vaikka en todellakaan ole sitä ollut. PAITSI jos hän oli Tarotar, joka esitti myös kyseistä nimimerkkiä. (numeronimimerkki)
Aito
 
vierailija
MRS = tarkistuskysymyksen vastaus Minä rakastan sinua = 3 sanaa
Sateenvarjon rynkytys: B:n sijaistoimintoa hänen jutellessaan saunarekan edustalla Itävallan tyttöjen kanssa näiden K:n kanssa alasti sanunomisesta. B:llä oli sellainen lyhyt, suljettuna oleva sateenvarjo käsissään, jonka varsi sai ees-taas -kyytiä xD
Sattuuko tästä sateenvarjon renkutuksesta löytymään videota? ;D
 
vierailija
Ohiksena, itse olen ajatellut, että en varmana shippaa tän jälkeen ikinä. Ihan viattomasti nytkin ryhdyin seuraamaan innolla kahden ihmisen kemiaa vain päästäkseni heidän väliensä syvyydestä vähän perille
Sama täällä 😂 Enhän mä edes tiennyt shippaavani ennen kuin vahingossa ajauduin näille palstoille. Ja sittenhän se lähti ihan käsistä... Jatkossa olen viisaampi, mutta tämän shippauksen suhteen peli on menetetty.
 
vierailija
Joo, mutta vastasin vain hänelle, koska alkoi tänään ENSIN syyttää minua hänen kiusaajakseen, vaikka en todellakaan ole sitä ollut. PAITSI jos hän oli Tarotar, joka esitti myös kyseistä nimimerkkiä. (numeronimimerkki)
Aito
Silloinkin siis en ole häntä sinä nimimerkkinä kiusannut, vaan ainoastaan arvostellut häntä hänen parissa muussa hahmossaan niin, että ymmärrän, jos se on tuntunut kiusaamiselta. Mutta mitäs herätti epäilyksiä rehellisyydestään sammuttamatta niitä.
Aito
 
vierailija
Mähäm sanoin, että joku tulee tänne mäyhäämään, kun kerron, että siellä syytetään minua siitä, mitä ketjussa tapahtui. Jos kukaan ei usko ja puolusta minua, mun on edes jnkv vastailtava noille valehtelijoille. Mutta nyt joku jo puolustikin, niin ehkä mun ei tarvii 🙏
Aito
 

Yhteistyössä