Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
MRS = tarkistuskysymyksen vastaus Minä rakastan sinua = 3 sanaa
Sateenvarjon rynkytys: B:n sijaistoimintoa hänen jutellessaan saunarekan edustalla Itävallan tyttöjen kanssa näiden K:n kanssa alasti sanunomisesta. B:llä oli sellainen lyhyt, suljettuna oleva sateenvarjo käsissään, jonka varsi sai ees-taas -kyytiä xD
 
vierailija
Hei mulla on nyt kaksi asiaa mennyt yli hilseen, voisko joku kiltti pliis selittää? Mitä täällä meidän laivalla tarkoittaa MRS tai MRS=3? Ja entäs Bojanin sateenvarjo (tai jotain sinne päin)? Muuten olen aika hyvin perillä kaikesta ja haluaisin olla näistäkin. Pus!
MRS tulee noista plussan varmistuskysymyksistä, "minä rakastan sinua" = kolme sanaa. Ja Bojanin sateenvarjo(n renkutus) viittaa siihen videoon viisuajoilta, jossa B puhuu Teyan ja Salenan kanssa matkalla saunarekalle. Teya ja Salena on sieltä tulossa ja B kysyy, että olitteko nakuna saunassa Käärijän kanssa. Ja jostain syystä renkuttaa kiinniolevaa sateenvarjoaan ihan oudosti, kuin hermostuneena tai peitellyllä raivolla, miten sen haluaa tulkita. :D
 
vierailija
Off topicina tässä se video maaliskuulta, jossa kommentoi yleisössä olevan jäbän hyvännäköisyyttä.

Läppää tai ei ja on K mitä ikinä tahansa onkaan, niin shown lisäksi musta kehu vaikuttaa kyllä tulevan niin, että myös tarkoittaa sitä ja aattelee niin.

Ja mistä tuollainen muuten ees pulpahtais päähän? Kun hetkessä syntyy varmasti Klla roustit ja läpät suhteessa yleisöön ja siitä mitä näkee, niin eihän tuollaista kävis ees mielessä sanoa, jos ei se jollain tavalla tulisi ekana mieleen.

Jee, kiitos tästä linkistä! Toi video on siis toukokuulta, ei maaliskuulta.
 
vierailija
Kyllä noita miesten kehuja ja hiukan random heittoja on kuulemma tullut useampi vuosikin sitten jo keikoilla. Ajatteli tuttu vaan vitsiksi. Nyt on miettinyt ettei ehkä ollutkaan. Kun tuli niin jotenkin puskista.
 
vierailija
En tiedä kannattaako tätä mainita (älkää nyt ymmärtäkö väärin, en ole trolli), mutta siellä oddlygoodin kuvauksissa oli se Eero Aarnion vihreä poni jolla kärtsä ratsasti, niin niitä kuviahan ei kai ole vielä käytetty mainoksissa, vai onko?
 
vierailija
Vielä sille joka ihmetteli, miten Vauvan ketju on voinut noin pilalle mennä, niin siellä syytetään minuakin häirinnästä ja ketjun menosta tuollaiseksi, vaikka ainoat, keitä olen hieman koittanut häiritä ovat sen ketjun pilaajat. Tänään sekin lähinnä, poistuin sieltä, kuten lähes kaikki muutkin 25.10. kun mayhem lähti käyntiin.
Miksi tein senkään vertaa? Otti niin paljon aivoon tuo, mitä he saivat kivalle ketjulle, ja sen kirjoittajille aikaiseksi. Mutta se minusta, en sanoisi tätäkään ilman noita vääristelijöitä siellä (ja käyvät varmaan mussuttamasta tästäkin täällä).
Aito
Aito älä viitsi, olet tänään käynyt taas vaihteeksi haukkumassa siellä porukkaa.
 
vierailija
Kyllä noita miesten kehuja ja hiukan random heittoja on kuulemma tullut useampi vuosikin sitten jo keikoilla. Ajatteli tuttu vaan vitsiksi. Nyt on miettinyt ettei ehkä ollutkaan. Kun tuli niin jotenkin puskista.
Jos hän muistaa millasia ne kommentit oli vielä tarkemmin tai voit kysyä tarkemmin vielä, niin tää on arvokasta historiatietoa shippilaivan taustaan! Yhteyksien kautta shippitiedonhankintaa!
 

Yhteistyössä