vierailija
En tiedä kehtaanko enää tässä vaiheessa paljastaa tietämättömyyttäni, mutta paljastan silti. Mitä siis tarkoittaa mrs ? (Paitsi rouvaa)
JooNo nyt se on siellä. Lisäänkö vielä löytökredut anonyymille palstanaudalle?
Saisiko tähän linkkiä ?Ja nyt tumpussakin on tämä sherlock-löytö laitettu vesille, kiitos, jos se oli joku teistä! Mielenkiinnolla seuraten, toivottavasti tieto leviää siellä!
MRS tulee noista plussan varmistuskysymyksistä, "minä rakastan sinua" = kolme sanaa. Ja Bojanin sateenvarjo(n renkutus) viittaa siihen videoon viisuajoilta, jossa B puhuu Teyan ja Salenan kanssa matkalla saunarekalle. Teya ja Salena on sieltä tulossa ja B kysyy, että olitteko nakuna saunassa Käärijän kanssa. Ja jostain syystä renkuttaa kiinniolevaa sateenvarjoaan ihan oudosti, kuin hermostuneena tai peitellyllä raivolla, miten sen haluaa tulkita.Hei mulla on nyt kaksi asiaa mennyt yli hilseen, voisko joku kiltti pliis selittää? Mitä täällä meidän laivalla tarkoittaa MRS tai MRS=3? Ja entäs Bojanin sateenvarjo (tai jotain sinne päin)? Muuten olen aika hyvin perillä kaikesta ja haluaisin olla näistäkin. Pus!
Jee, kiitos tästä linkistä! Toi video on siis toukokuulta, ei maaliskuulta.Off topicina tässä se video maaliskuulta, jossa kommentoi yleisössä olevan jäbän hyvännäköisyyttä.
Läppää tai ei ja on K mitä ikinä tahansa onkaan, niin shown lisäksi musta kehu vaikuttaa kyllä tulevan niin, että myös tarkoittaa sitä ja aattelee niin.
Ja mistä tuollainen muuten ees pulpahtais päähän? Kun hetkessä syntyy varmasti Klla roustit ja läpät suhteessa yleisöön ja siitä mitä näkee, niin eihän tuollaista kävis ees mielessä sanoa, jos ei se jollain tavalla tulisi ekana mieleen.
<3Niin nätisti kirjoitettu ja tuo loppu varsinkin resonoi todella voimakkaasti kaikessa siinä, mitä olen tämän laivamatkan aikana sisältäni kaivanut esiin.
Kiitos
Kiitos!MRS tai MRS=3 viittaa tuohon kuinka monta sanaa on lauseessa minä rakastan sinua -tarkistuskysymykseen.
Ainakin ketjuun linkatussa youtube-videossa sanotaan, että ois maaliskuulta?Jee, kiitos tästä linkistä! Toi video on siis toukokuulta, ei maaliskuulta.
Löytyy Boitsun tägeillä. En ole alkuperäinen postaaja mutta löysin jo.Saisiko tähän linkkiä ?
Aito älä viitsi, olet tänään käynyt taas vaihteeksi haukkumassa siellä porukkaa.Vielä sille joka ihmetteli, miten Vauvan ketju on voinut noin pilalle mennä, niin siellä syytetään minuakin häirinnästä ja ketjun menosta tuollaiseksi, vaikka ainoat, keitä olen hieman koittanut häiritä ovat sen ketjun pilaajat. Tänään sekin lähinnä, poistuin sieltä, kuten lähes kaikki muutkin 25.10. kun mayhem lähti käyntiin.
Miksi tein senkään vertaa? Otti niin paljon aivoon tuo, mitä he saivat kivalle ketjulle, ja sen kirjoittajille aikaiseksi. Mutta se minusta, en sanoisi tätäkään ilman noita vääristelijöitä siellä (ja käyvät varmaan mussuttamasta tästäkin täällä).
Aito
Jos hän muistaa millasia ne kommentit oli vielä tarkemmin tai voit kysyä tarkemmin vielä, niin tää on arvokasta historiatietoa shippilaivan taustaan! Yhteyksien kautta shippitiedonhankintaa!Kyllä noita miesten kehuja ja hiukan random heittoja on kuulemma tullut useampi vuosikin sitten jo keikoilla. Ajatteli tuttu vaan vitsiksi. Nyt on miettinyt ettei ehkä ollutkaan. Kun tuli niin jotenkin puskista.
Ei voi olla tottaNyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”
Nyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”
LOL mitä.Nyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”
Niin? Vain niitä, jotka pilasivat ketjun, niinhän mä sanoinkin. Ja minua aina syyttelevää trollia, joka on lähes varmasti Tarotar. Tai joku kilipää anyways.Aito älä viitsi, olet tänään käynyt taas vaihteeksi haukkumassa siellä porukkaa.
Ajatelkaa kun sieltä paljastuu joku mainostoimisto, jonka nimessä on nautoja tai laiva...Minkä niminen mainostoimisto on tehnyt tuon vai onko Valiolla omat suunnittelijat? Tietääkö joku?
Normally good, yes yes. Not anymore oddly, natural. Now I see. Sorry, not see, I feel it here.Nyt vasta huomasin että Oddlygood -purkissa lukee ”Luonnollisiin haluihin”