Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on horny jailin avo-osasto. Ei ole tarvetta eristää tavallisia palstalaisia toivottomista tapauksista, koska ollaan kaikki ihan samassa veneessä 🤣
Heh, näin taitaa olla. Täällä taisi olla viimeksi jonkun verran Käärijä-kiimailua ainakin viime viikolla (?), kun pohdittiin, mitä tekisi K:n ja K&B:n kanssa, jos vois tehdä mitä tahansa
 
vierailija
Täällä muuten ei jää bittiavaruuteen ikiajoiksi harhailemaan mahdolliset moderaatioon menneet viestit. Aamulla meni yksi pitkästä aikaa ja ihan parin minuutin sisällä oli luettavissa. Isot peukut tästä(kin) tän palstan ylläpidolle
Huomasin saman. Merkitsin sen viestin numeron mihin eilen jäin ja se oli pompannutkin aamuun mennessä eteenpäin. Ei siitä kyllä mulle hyötyä ollut että ne viestit ilmestyivät kun en alkanut sitten tosiaankaan selaamaan että mitä sinne oli tullut. Laittakaa mieluummin aina uudestaan kunnes menee läpi.
 
vierailija
Jos muuten olette vältelleet kaikkia Kinktober-ficcejä, kun siellä on outoa kamaa ja hyvin outoja parituksia, niin siellä on monissa ficeissä ollut seassa myös herttaisia kohtauksia, joissa on ollut mm. syvällisiä suhdekeskusteluja, romantiikkaa, häitä, onnenkyyneleitä ja ties mitä. Nyt tuli taas yksi tosi söpö. https://archiveofourown.org/works/50440450/chapters/129434155 (MRS=3)
Kiitos vinkistä! En ole kauheasti jaksanut kahlaita kinktober-ficcejä. Mua ei sinänsä haittaa pieni kinkyily, mut mua tökkii muut paritukset kuin K & B. Oon kyllä lukenut niistä muista kertovia ficcejä, mutta ei vaan viisari värähdä niistä.
 
vierailija
Mutta pahvi-Bojan on jo siellä kaalinkerien vieressä, toimii variksenpelättimenä. Tosin ei se kovin tehokas ole. Joku aina pysähtyy ihailemaan sitä kostopitsiä ja talloo niitä kaalinkeriä.
Mikäs kuva siihen pahviin nyt sitten liimattiin? Tämäkö vai löytyikö joku kuumempi?
 
vierailija
Mikäs kuva siihen pahviin nyt sitten liimattiin? Tämäkö vai löytyikö joku kuumempi?
No mun silmissä kuumin kuva varmaan kostopitsi-Bojanista on tämä, mutta en tiedä miten ihmeessä tämän leikkaisi pahvikuvaan:
 
vierailija
Mikäs kuva siihen pahviin nyt sitten liimattiin? Tämäkö vai löytyikö joku kuumempi?
Tämä!!! Kielestä voi sitten halutessaan K heittää jotain, jos haluaa! Aiemmin täällä oli myös yks aika intensiivisesti kameraan katseleva Bojan ehdotuksena, mutta tämähän toteuttaa kaikki kriteerit: pitsipaita, kameraan katse ja vielä noin kiusoitteleva ilme.

Jos tällä ei irtoa, niin ei sitten millään:p
 
vierailija
Mä en ole yllättynyt, mutta joo, hyvä pointti, että vähän harmillista joutua puristamaan sitä pakolla. tosin oon kyllä ymmärtänyt se on aika usein bändien tilanne.
Ja siis luotan siihen, että Bojan on taiteilija, ei mikään tähdenlento. Hän on tehnyt tuota juttuaan AINA. Jostain 6-vuotiaasta ja 12- vuotiaasta ja 14- vuotiaasta.
Itse ainakin tällä hetkellä tähyilen hänen uraansa ja tekemisiään sellaisella 10-15 vuoden aikaperspektiivillä.
Joo, en voi tietää säilyykö kiinnostus sinne saakka, mutta sanoinkin että tällä hetkellä annan sellaisen aikajanan hänen tekemisilleen onnistua
Tämä oli hyvin sanottu. B on nimenomaan taiteilija, tehnyt nuoreen ikäänsä nähden jo valtavasti hyvää musiikkia. Aivan varmasti sitä tulee lisää. Odotan innolla tulevaa levyä. Demoni-albumin julkaisemisestahan ei muuten ole vielä kauaa ja väli edelliseen oli mielestäni silloin aika lyhyt. Ei siis ihme jos uusia kappaleita ei ole paljon vielä valmiina, kun tässä on ollut koko euroviisuhässäkkä välissä. Voihan tuo uusien kappaleiden tekeminen olla osasyy siihen, että B halusi nyt lomailla rauhassa. Vaikka ei olisi edes säveltänyt, niin luova prosessi usein vaatii sitä että on aikaa välillä pysähtyä, nollata ja antaa ajatusten virrata vapaasti
 
vierailija
Mikäs kuva siihen pahviin nyt sitten liimattiin? Tämäkö vai löytyikö joku kuumempi?
Tää kohti katsominen on kyllä minusta must-juttu pahvipäälle! Sillä lailla paljon iskevämpi, ja sopivasti siellä yleisön päiden joukossa, jos pääsee eteen, tai sitten ylhäällä nostettuna.
 
vierailija
Minä en jaksa tuonne vauvalle enää mennä. Monta kertaa yrittänyt herättää kivaa keskustelua. Välillä siinä onnistuu kunnes paikalle hyökkää taas joko Aito, se joka luulee kaikkia aidoksi tai Histamiini. Yleensä kaikki nuo on lopulta siellä yhtä aikaa riehumassa ja poistelevat kivoja viestejä ilmiannoin.
 
vierailija
Eikös me manifestoitu Oddly Good aikoina mainosta jossa B nuolee jugurttia Kärpän mahasta....? No sellainen on nyt tarjolla mutta harmillisesti ilman Btä (Kn insta)
Tuota, juuh. Sanotaanko nyt vaikka näin, että mulle ei ensimmäisenä tule mieleen kaurajogurtti noista parista ekasta kuvasta. 🙈

Että sinne kaalimaalleko tästä nyt seuraavaksi...? 🥵
 
vierailija
Laitetaan muistin virkistämiseksi kaksi Oddlygood-ficciäni tänne uusintana!


K: Bojan, can you be with me on OnlyFans?

B: What?!

K: Sorry, I mix words. I mean Oddlygood.

B: I don't know what that is, but it sounds better.

K: Yes. Very good, yes yes.




K: Can we do second Oddlygood ad?

B: Hold on. What ad? What do you mean by second?

K: Company tells me our ad makes sales explode, so they want more.

B: What ad are you talking about?

K: One where we pump Frank and it sell oat milk very well.

B: I’m not sure I understand any of this.

K: Oat milk very good for planet, yes.

B: That was not really the concern I had.

K: They want new ad. Where I drink oat milk from your naked belly.

B: What?!

K: They pay well! And I need money. You also need money. So maybe we can do this. For money.

B: Yeah, that sounds sensible. Let’s do it. For the money.

K: Yes.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä