Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä täällä puutarhan puolella on horny jail? Tai vastaava? Koska tunnustan kirjoittaneeni molemmista aiheista. Itse asiassa taisin pamauttaa sen toisen aiheen ekana tänne kiimapäissäni.
Pahimpaan hätään voit mennä kitkemään niitä Vogue-kuvien kaalinkeriä tuonne vähämän peremmälle. Käännyt aidan (ei Aidon) kohdalla vasemmalle.
 
vierailija
Kysymys (ajatustasolla irti todellisuudesta): arveletko tai kuvitteletko, että B vai K ois enemmän sub/dom heidän välillään intiimissä tunnelmissa? :p jos veikkaat, että molemmat molempia tilanteesta riippuen, niin arveletko, ettö jotain painotuksia tai et toinen toisessa roolissa enemmän?
 
vierailija
Kysymys (ajatustasolla irti todellisuudesta): arveletko tai kuvitteletko, että B vai K ois enemmän sub/dom heidän välillään intiimissä tunnelmissa? jos veikkaat, että molemmat molempia tilanteesta riippuen, niin arveletko, ettö jotain painotuksia tai et toinen toisessa roolissa enemmän?
Molemmat switchejä, mutta B enemmän dom, vielä kun häneltä vaaditaan suurta päättäväisyyttä ja rautaista tahtoa jos aikoo joskus päästä näihin hommiin asti. :) (Joo, ei nyt ole siitä vain kiinni, mutta vähän tällainen viba tulee.)
 
vierailija
Kysymys (ajatustasolla irti todellisuudesta): arveletko tai kuvitteletko, että B vai K ois enemmän sub/dom heidän välillään intiimissä tunnelmissa? jos veikkaat, että molemmat molempia tilanteesta riippuen, niin arveletko, ettö jotain painotuksia tai et toinen toisessa roolissa enemmän?
Molemmat on molempia, mutta B on omissa kuvitelmissani aina bottom.
 
vierailija
Kysymys (ajatustasolla irti todellisuudesta): arveletko tai kuvitteletko, että B vai K ois enemmän sub/dom heidän välillään intiimissä tunnelmissa? jos veikkaat, että molemmat molempia tilanteesta riippuen, niin arveletko, ettö jotain painotuksia tai et toinen toisessa roolissa enemmän?
Mulla on vähän liikaakin ajatuksia ollut tästä. :'D Molemmat on molempia mun silmissä, tilanteesta riippuen. Tosin enimmäkseen ajattelisin, ettei d/s-kamaa tarvita höysteeksi heillä. Ja silloin kun tarvitaan, niin K haluaa olla sub, jolloin B ottaa mielellään sen dom roolin itselleen.
 
vierailija
Kysymys (ajatustasolla irti todellisuudesta): arveletko tai kuvitteletko, että B vai K ois enemmän sub/dom heidän välillään intiimissä tunnelmissa? jos veikkaat, että molemmat molempia tilanteesta riippuen, niin arveletko, ettö jotain painotuksia tai et toinen toisessa roolissa enemmän?
Ficceissä ainakin mulla toimii molemmin päin, juonesta riippuen.
 
vierailija
Täällä muuten ei jää bittiavaruuteen ikiajoiksi harhailemaan mahdolliset moderaatioon menneet viestit. Aamulla meni yksi pitkästä aikaa ja ihan parin minuutin sisällä oli luettavissa. Isot peukut tästä(kin) tän palstan ylläpidolle ❤
 

Yhteistyössä