Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No siis, mä haluaisin kyllä kiimailla täälläkin ja kirjoitella satuja (ilmeisesti tarkoitit minifikkejä näillä?). Tai ihan missä tahansa. Trollaus, pahantahtoisuus ja muiden ilon pilaaminen (aiheesta kuin aiheesta) on se, mitä en halua, ja jotenkin se on Vauvalla näköjään mahdotonta pitää toisten itsensä kurissa, kun aina sinne sellaista pölhöä toimintaa kertyy.
Kyllähän täällä kiimailtiin vielä eilen ihan kiitettävästi, eli tuskin on mihinkään loppumassa 🤣
 
vierailija
Conorista vielä: Voi myös olla, ettei CCC uponnut hänelle yhtään, hänhän on biisintekijä. Sit kun sellanen menestyy ja itellä menee kaikki pieleen eikä ketään kiinnosta niin vtuttaahan se. Eivätkä tosiaan tainneet tutustua sen kummemmin K:n kanssa. En usko, että oli Bojanista mustis, tai no ehkä sekin vtutti kaiken muun päälle, että kaikki viisukamutkin Bojania myöten hullaantui K:sta. Mut nyt vaan toistelen samoja juttuja, jotka on sanottu jo.
 
vierailija
Artistit, joilla ei ns. ole mitään musiikillisesti yhteistä tekee jatkuvasti yhteistyötä keskenään. Siitähän sitä kiinnostavaa taidetta juuri syntyykin.
Juuri niin, genrerajoja rikkomalla syntyy usein kaikkein parhaat ja mielenkiintoisimmat kappaleet. Käärijän omassa tuotannossa ylitetään jo valmiiksi genrerajoja, ihan mahtavasti pystyisi yhdistämään hänen tyylinsä JO:n rock -saundiin. Haluaisin ehdottomasti kuulla heiltä yhteisbiisin.
 
vierailija
Kyllähän tänne kiimaa mahtuu! Itsekin oon kaivannut sitä puolta myös tänne keskusteluun kaiken muun lisäksi. Kirjoita vaan, jos tuntuu siltä aiemmin oli D-bojanin lisäksi puhetta BK-seuraan liittymisestä.
Missä täällä puutarhan puolella on horny jail? Tai vastaava? Koska tunnustan kirjoittaneeni molemmista aiheista. Itse asiassa taisin pamauttaa sen toisen aiheen ekana tänne kiimapäissäni.
 

Yhteistyössä