Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No siis, mä haluaisin kyllä kiimailla täälläkin ja kirjoitella satuja (ilmeisesti tarkoitit minifikkejä näillä?). Tai ihan missä tahansa. Trollaus, pahantahtoisuus ja muiden ilon pilaaminen (aiheesta kuin aiheesta) on se, mitä en halua, ja jotenkin se on Vauvalla näköjään mahdotonta pitää toisten itsensä kurissa, kun aina sinne sellaista pölhöä toimintaa kertyy.
No en minificcejä, vaan niitä, missä on perässä allekirjoitus jotain ketä ei ole olemassa.
 
vierailija
Mä en oikein tiedä miks tästä ratsastusreissusta tuli kauhee haloo, Boitsuhan oli melkein kaksi viikkoa teillä tietymättömillä (ts. somen ulottumattomissa ennen sitä ja perhelomaa. Mistä me tiedetään kenen Connorin tms se vietti tuon ajan ja missä…
Joo, on voinut olla vaikka kenen kanssa. Selvästi halusi lomailla yksityisesti ja olla kertomatta kenen kanssa, joten se hänelle suotakoon. Selviää, jos haluaa sen itse joskus paljastaa. Pääasia, että oli hyvä loma.
 
vierailija
Eipä oikeastaan haittaa yhtään jos näin tapahtuu, kivahan sitä on katsoa. Keikalle olen menossa anyway vaikka Bojan ehtisi sitä ennen mennä naimisiin ihan kenen kanssa vaan! Kyllä JOn Suomen yleisö ihan diggaa siitä musiikista (ja ihanista muusikoista), ei se suosio pelkkään B&K kemiaan perustu. Se on vaan sellainen kutkuttava pikku lisä kaikkeen...
Sama täällä! Ehdottomasti olen menossa keikalle.
 
vierailija
Bojanistanin viimeisen kesäpäivän kunniaksi halusin mennä johonkin ulos uuteen paikkaan, mutta voimia ei ollut mihinkään järkevään, niin katsoin kartalta lähimmän ison puiston, mihin on lyhyt matka metrolla. No, tietysti kun menin sinne, niin ensimmäisenä vastaan tuli hevostalli. Voi jumalauta! Olen saanut tarpeeksi näitä kavioeläimiä ainakin 10 vuodelle.

- Joymuffin
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mulle ei ois edes mikään ongelma, jos kokeiltais uutta ketjua Vauvalle ja ne kirjoitukset, joita sinne ehtisin kirjoittaa, jos se jotenkin poistuisi tai vallattaisiin, menetettäisiin.
 
vierailija
Bojanistanin viimeisen kesäpäivän kunniaksi halusin mennä johonkin ulos uuteen paikkaan, mutta voimia ei ollut mihinkään järkevään, niin katsoin kartalta lähimmän ison puiston, mihin on lyhyt matka metrolla. No, tietysti kun menin sinne, niin ensimmäisenä vastaan tuli hevostalli. Voi jumalauta! Olen saanut tarpeeksi näitä kavioeläimiä ainakin 10 vuodelle.

- Joymuffin
😆
 
vierailija
Bojanistanin viimeisen kesäpäivän kunniaksi halusin mennä johonkin ulos uuteen paikkaan, mutta voimia ei ollut mihinkään järkevään, niin katsoin kartalta lähimmän ison puiston, mihin on lyhyt matka metrolla. No, tietysti kun menin sinne, niin ensimmäisenä vastaan tuli hevostalli. Voi jumalauta! Olen saanut tarpeeksi näitä kavioeläimiä ainakin 10 vuodelle.

- Joymuffin
😂
 

Yhteistyössä