Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta Conorilla on instakuvissaan hienoja asuja. No täällä ehkä monet tuomitsee mummonverho-osastoksi. Tosin ehkä sellainen Harry Stylesia kopioiva tyyli tulee mieleen. Emilia on tietty tuttu näky muotiviikoilta, mutta taitaa Conoriakin muoti kiinnostaa. Siksi tuntuu kyllä kummalliselta niin epäonninen asuvalinta euroviisuissa. Conor taisi jälkikäteen todetakin jossain haastattelussa että asu oli niin puristava että sai siitä jonkun virtsatietulehduksen tjms
 
vierailija
Pieniä taisi olla keikkapaikat, mutta tosi hyvin kuitenkin aivan tuntemattomalle nuorukaiselle joka ei edes kotimaassaan ole mitenkään kuuluisa. Ja laulaa romaniaksi kuitenkin.
Livenä tosi kova ja symppis, pre partyjen perusteella.
Katsoin jonkun musatoimittaja-Katrin tekemän haastattelun Theodorista, jossa kertoi, että häntä on kiusattu ja, että viisut on nyt tilaisuus näyttää kiusaajille tms. Tosi symppis kuva jäi. Ja pisteet Katrille, että haastatteli muitakin kuin ennakkosuosikkeja. Haastis oli UMK yt:ssä ja turkoosin maton tapahtumasta. Hienoa, että Theodor pääsi keikkailemaan UK:n.
 
vierailija
Tähän on kyllä pakko todeta, kaikki respect Erikalle, että onneksi ei valittu. Arvostan Erikan rohkeutta ja Kärtsämäistä luontaista viihdyttäjän kykyä, mutta tossa biisissä oli yksi aivan ylitsepääsemätön vika joka aiheuttaa joka kuuntelukerralla mieletöntä myötähäpeää: jos kirjoitat biisin jostain esikuvastasi, niin mene nyt hyvä ihminen tutustumaan sen nimen oikeaoppiseen lausumiseen ennenkö levytät. Sitä toista i:tä ei nimittäin lausuta (koska tulee tuplac:n jälkeen). Eli ei Cicciolina vaan Ciccolina. Häiritsee mua italiaa taitavana ehkä luvattoman paljon mutta ei voi mitään.
Olet oikeutettu häiritsevyydentunteessasi, ajatelkaa nyt jos joku tulevaisuudessa tekisi Käärijä-biisin mutta se lausuisi sen "Karijja" tj koko biisin ajan.
 
vierailija
Väliaikatiedote vauvalta.
Käynnissä ollut näköjään koko aamun (taas kerran) väittely kuka on ketäkin nimimerkillistä vainonnut jne. Aito (tai joku joka käyttää kys. nimimerkkiä) vääntää asiasta muiden kanssa. Siinä näyttää jo Ponikin jäävän kakkoseksi vaikka kuinka parhaansa yrittää. Ette menetä mitään jos ette edes mene sinne, jos siellä jotain muuta on ollut niin luulstavasti poisteltu.

Ja edelleen olen rekisteröitymistä vastaan ja itse soudan maihin jos sellaisille päätätte paatin siirtää.
 
vierailija
Ei samperi, älä nyt edes vitsilläsi manifestoi tätä. :'D Se tästä vielä puuttuisi, Conorin ja B:n yhteinen ratsastusreissu.
Mä en oikein tiedä miks tästä ratsastusreissusta tuli kauhee haloo, Boitsuhan oli melkein kaksi viikkoa teillä tietymättömillä (ts. somen ulottumattomissa ennen sitä ja perhelomaa. Mistä me tiedetään kenen Connorin tms se vietti tuon ajan ja missä…
 
vierailija
Väliaikatiedote vauvalta.
Käynnissä ollut näköjään koko aamun (taas kerran) väittely kuka on ketäkin nimimerkillistä vainonnut jne. Aito (tai joku joka käyttää kys. nimimerkkiä) vääntää asiasta muiden kanssa. Siinä näyttää jo Ponikin jäävän kakkoseksi vaikka kuinka parhaansa yrittää. Ette menetä mitään jos ette edes mene sinne, jos siellä jotain muuta on ollut niin luulstavasti poisteltu.

Ja edelleen olen rekisteröitymistä vastaan ja itse soudan maihin jos sellaisille päätätte paatin siirtää.
Unohdit kertoa sen, kuinka Aito ilmoitti massapoistelevansa jokaikisen kivan fiilistely viestin.
 
vierailija
Oh okay. No, I dont think they dont call their audience "cvetke" elsewhere. At least I havent heard it.
Hahaaaa! I was right! Now you, who came in to "correct", that Bojči called the audience flowers can admit you were wrong!

Bojan huutaa siinä Cvetke!, koska kannusti Cvetlicarnan keikkapaikan yleisöä, eikä huudellut mistään kukkaista heille...
Eli Omamljeno telossa olevasta huudosta oli kysymys.
 
vierailija
Väliaikatiedote vauvalta.
Käynnissä ollut näköjään koko aamun (taas kerran) väittely kuka on ketäkin nimimerkillistä vainonnut jne. Aito (tai joku joka käyttää kys. nimimerkkiä) vääntää asiasta muiden kanssa. Siinä näyttää jo Ponikin jäävän kakkoseksi vaikka kuinka parhaansa yrittää. Ette menetä mitään jos ette edes mene sinne, jos siellä jotain muuta on ollut niin luulstavasti poisteltu.

Ja edelleen olen rekisteröitymistä vastaan ja itse soudan maihin jos sellaisille päätätte paatin siirtää.
Ei vaan voi ymmärtää, miksi rekisteröityminen on joillekin niin punainen vaate, ettei sitä voi edes harkita. 🤷
 
Meneeköhän JO tekemään albumia sinne samaan ”hobittikylään”, missä MRFY oli juuri parhaillaan Zare Pakin kanssa?(ymmärsin että olivat jossain Lontoon liepeillä) En nyt löydä sitä videota videopuhelusta Bojanin kanssa (tarkoitan sitä missä nähtiin uusi kampaus ja thaimaasta saapunut Kriskin vilahti). Z.P. on siis JOn tuottaja. MRFYn tiktokista löytyy 3 päivän takaa Strasin kuvausta paikasta.
I think it's quite possible, yeah. I think they mentioned Steven in that video, right? The guy who connected JO with Costello.
 
vierailija
Jep. Jotenkin näyttäisi siltä, että tuohon ketjuun haluavat jäädä kaikki nuo kiimailijat ja koko ajan jotain satuja suoltavat kirjoittelijat. Ihmettelisin, jos he haluaisivat vartavasten tulla pilaamaan toisen ketjun, jos sellaisen vielä Vauvalle perustaisimme. Tämä on väkisinkin jollainlailla jähmeämpi palsta.
 
vierailija
Kävin Vauvalla varmaan ekaa kertaa viikkoon. Voi taivas, mikä saa ihmiset tuollaiseen kiihkoon. Kesän siellä notkuin, kivaa oli, mutta silloin siellä käytiin kivaa keskustelua ja fiilisteltiin kaikenlaista. Yäk tätä nyky-Vauvaa. Kaksi sivua jaksoin kelata, se kyllä riitti.
 
vierailija
Jep. Jotenkin näyttäisi siltä, että tuohon ketjuun haluavat jäädä kaikki nuo kiimailijat ja koko ajan jotain satuja suoltavat kirjoittelijat. Ihmettelisin, jos he haluaisivat vartavasten tulla pilaamaan toisen ketjun, jos sellaisen vielä Vauvalle perustaisimme. Tämä on väkisinkin jollainlailla jähmeämpi palsta.
No siis, mä haluaisin kyllä kiimailla täälläkin ja kirjoitella satuja (ilmeisesti tarkoitit minifikkejä näillä?). Tai ihan missä tahansa. Trollaus, pahantahtoisuus ja muiden ilon pilaaminen (aiheesta kuin aiheesta) on se, mitä en halua, ja jotenkin se on Vauvalla näköjään mahdotonta pitää toisten itsensä kurissa, kun aina sinne sellaista pölhöä toimintaa kertyy.
 
vierailija
Kävin Vauvalla varmaan ekaa kertaa viikkoon. Voi taivas, mikä saa ihmiset tuollaiseen kiihkoon. Kesän siellä notkuin, kivaa oli, mutta silloin siellä käytiin kivaa keskustelua ja fiilisteltiin kaikenlaista. Yäk tätä nyky-Vauvaa. Kaksi sivua jaksoin kelata, se kyllä riitti.
Eihän siellä oo mellestänyt kun trollit (Ponit) ja Aito. Muut yrittää (edelleen) fiilistellä.
 
vierailija
Jep. Jotenkin näyttäisi siltä, että tuohon ketjuun haluavat jäädä kaikki nuo kiimailijat ja koko ajan jotain satuja suoltavat kirjoittelijat. Ihmettelisin, jos he haluaisivat vartavasten tulla pilaamaan toisen ketjun, jos sellaisen vielä Vauvalle perustaisimme. Tämä on väkisinkin jollainlailla jähmeämpi palsta.
Älkää nyt täällä pohtiko sitä uutta ketjua, täällä pyörii trollit yhtälailla.
 
vierailija
Kävin Vauvalla varmaan ekaa kertaa viikkoon. Voi taivas, mikä saa ihmiset tuollaiseen kiihkoon. Kesän siellä notkuin, kivaa oli, mutta silloin siellä käytiin kivaa keskustelua ja fiilisteltiin kaikenlaista. Yäk tätä nyky-Vauvaa. Kaksi sivua jaksoin kelata, se kyllä riitti.
Nimenomaan. Mutta jokaisella karsintakierroksella mukaan on aina vain jäänyt parempaa ja parempaa porukkaa, ainakin omasta mielestäni. Tai keväällä oli ehkä paras ja hauskin meno, mutta sanotaan nyt loppukesästä katsoen.
Ja ei siis jäänyt sinne vauvalle paras porukka, vaan sinne, mihin itse olen valinnut mennä :) Uusi ketju siellä, tai nyt täällä jne.
 

Yhteistyössä