Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole henkilöön sen paremmin tutustunut, mutta mitäköhän B näkee hänessä, että haluaa olla ystävä?
Siis oli tässä takana vaikka mitä. Conor ei ole Wild Youthin päälaulaja. Osallistuivat viisuihin hänen aloitteestaan, koska Conorin äiti, joka kuoli hänen ollessaan teini-ikäinen, oli kova viisufani. WY oli jo ennestään suht menestynyt bändi, eli suosion takia ei olisi varsinaisesti tarvinnut osallistua. Pre partyjen aikaan heillä oli viisufanien tai "fanien" kanssa jotain negaa, bändiä dissattiin jostain syystä (en muista nyt tarkkaan) ja C vaikutti tästä todella pettyneeltä haastiksissa ja somessa. Mua harmitti heidän puolesta hirveästi silloin, koska tosiaan olivat viisuista niin innoissaan, varsinkin C. Sitten heillä oli kai isompia ongelmia äänentoiston kanssa harkoissa eivätkä saaneet hiottua esitystä kuntoon, ja semifinaalin esityksessä ongelmat jatkuivat. Siinä näki ihan hyvin, että C lopetti aika alussa laulamisen kokonaan. Ja muistaakseni lähti pois viisuareenalta heti esiintymisen jälkeen ja kieltäytyi haastatteluista. Irlannissa saivat pskaa niskaan myös ihan kunnolla. Eli aika ikävä kokemus taisi viisut olla heille. Ehkä K siksi on kuin punainen vaate, kun hänestä tykkäsi kaikki tai melkein.
 
vierailija
Siis oli tässä takana vaikka mitä. Conor ei ole Wild Youthin päälaulaja. Osallistuivat viisuihin hänen aloitteestaan, koska Conorin äiti, joka kuoli hänen ollessaan teini-ikäinen, oli kova viisufani. WY oli jo ennestään suht menestynyt bändi, eli suosion takia ei olisi varsinaisesti tarvinnut osallistua. Pre partyjen aikaan heillä oli viisufanien tai "fanien" kanssa jotain negaa, bändiä dissattiin jostain syystä (en muista nyt tarkkaan) ja C vaikutti tästä todella pettyneeltä haastiksissa ja somessa. Mua harmitti heidän puolesta hirveästi silloin, koska tosiaan olivat viisuista niin innoissaan, varsinkin C. Sitten heillä oli kai isompia ongelmia äänentoiston kanssa harkoissa eivätkä saaneet hiottua esitystä kuntoon, ja semifinaalin esityksessä ongelmat jatkuivat. Siinä näki ihan hyvin, että C lopetti aika alussa laulamisen kokonaan. Ja muistaakseni lähti pois viisuareenalta heti esiintymisen jälkeen ja kieltäytyi haastatteluista. Irlannissa saivat pskaa niskaan myös ihan kunnolla. Eli aika ikävä kokemus taisi viisut olla heille. Ehkä K siksi on kuin punainen vaate, kun hänestä tykkäsi kaikki tai melkein.
Okei... Tuo ehkä selittää jonkin verran. Minä hyppäsin vasta viisuviikolla seuraamaan tätä koko hommaa ja skippasin semit 😅 ymmärrän tuota, mutta jotenkin reaktio vaikuttaa myös kohdistuneen väärään paikkaan. Viisuissa PR on kaikki kaikessa! Tuosta olisi saanut symppistarinan, jos olisivat reagoineet eri tavalla
 
vierailija
Siis oli tässä takana vaikka mitä. Conor ei ole Wild Youthin päälaulaja. Osallistuivat viisuihin hänen aloitteestaan, koska Conorin äiti, joka kuoli hänen ollessaan teini-ikäinen, oli kova viisufani. WY oli jo ennestään suht menestynyt bändi, eli suosion takia ei olisi varsinaisesti tarvinnut osallistua. Pre partyjen aikaan heillä oli viisufanien tai "fanien" kanssa jotain negaa, bändiä dissattiin jostain syystä (en muista nyt tarkkaan) ja C vaikutti tästä todella pettyneeltä haastiksissa ja somessa. Mua harmitti heidän puolesta hirveästi silloin, koska tosiaan olivat viisuista niin innoissaan, varsinkin C. Sitten heillä oli kai isompia ongelmia äänentoiston kanssa harkoissa eivätkä saaneet hiottua esitystä kuntoon, ja semifinaalin esityksessä ongelmat jatkuivat. Siinä näki ihan hyvin, että C lopetti aika alussa laulamisen kokonaan. Ja muistaakseni lähti pois viisuareenalta heti esiintymisen jälkeen ja kieltäytyi haastatteluista. Irlannissa saivat pskaa niskaan myös ihan kunnolla. Eli aika ikävä kokemus taisi viisut olla heille. Ehkä K siksi on kuin punainen vaate, kun hänestä tykkäsi kaikki tai melkein.

Ja se camel toe ei varmaan ikinä haihdu mun verkkokalvoilta. Miksei kukaan sanonut sille mitään 😬
 
vierailija
Okei... Tuo ehkä selittää jonkin verran. Minä hyppäsin vasta viisuviikolla seuraamaan tätä koko hommaa ja skippasin semit ymmärrän tuota, mutta jotenkin reaktio vaikuttaa myös kohdistuneen väärään paikkaan. Viisuissa PR on kaikki kaikessa! Tuosta olisi saanut symppistarinan, jos olisivat reagoineet eri tavalla
Kyllä, mullakin meni vähän maku tuon kiukuttelun johdosta. Eikä se laulukaan mennyt putkeen missään, mitä olen itse kuullut livenä eli ei ehkä johtunut pelkistä teknisistä ongelmista. Biisikin oli todella klisee.
 
vierailija
Jos joku kappale kuulostaa siltä ja näyttää musiikkivideoineen ettei ole panostettu paljon on se tuo auto jää. Heitetty kasaan suht nopeasti ja musavideoikin oli jotain torilla hillumista

Tuli vähän se mieleen Robinin uudesta biisistä tai ainakin musiikkivideosta kun näin pätkän. Tuntuu, että yrittää muuttaa tyyliään
 
vierailija
Okei... Tuo ehkä selittää jonkin verran. Minä hyppäsin vasta viisuviikolla seuraamaan tätä koko hommaa ja skippasin semit ymmärrän tuota, mutta jotenkin reaktio vaikuttaa myös kohdistuneen väärään paikkaan. Viisuissa PR on kaikki kaikessa! Tuosta olisi saanut symppistarinan, jos olisivat reagoineet eri tavalla
Varmaan just tästä syystä ainakin viisufanit reagoi negatiivisesti WY:iin. Mua ei kiinnostanut niin paljoa, että olisin heidän haastattelujaan katsonut, mutta keskustelun perusteella nimenomaan Conorin valitus semifinaalin jälkeen plus muu käytös aiheutti aika paljon ärsyyntymystä viisufanien kohdalla. Yleinen aihe myös oli, että moni olisi voinut sympata heitä ja tukea bändiä, jos he olisivat reagoineet toisin putoamiseensa. Myöhemmin WY käsittääkseni pahoitteli reaktiotaan ja sai vähän lempeämmän kohtelut viisufaneilta, mutta vähän myöhäistä siinä vaiheessa. Ei sillä, ymmärrän kyllä että paineet viisuissa on ihan mielettömät ja viisufanit voivat olla todella julma yleisö, mutta oli siinä kyllä vähän huonosti hoidettu tilanne WY:n puoleltakin.
 
vierailija
Jos joku kappale kuulostaa siltä ja näyttää musiikkivideoineen ettei ole panostettu paljon on se tuo auto jää. Heitetty kasaan suht nopeasti ja musavideoikin oli jotain torilla hillumista

Tuli vähän se mieleen Robinin uudesta biisistä tai ainakin musiikkivideosta kun näin pätkän. Tuntuu, että yrittää muuttaa tyyliään
Mikä helvetin Auto Jää dissauskerho täällä nyt tänään kokoontuu 😭😭😭

Mä en ala. Toivottavasti ette saa ens yönä nukuttua kun tättärää soi päässä..

T. Jankkis
 
vierailija
Jos joku kappale kuulostaa siltä ja näyttää musiikkivideoineen ettei ole panostettu paljon on se tuo auto jää. Heitetty kasaan suht nopeasti ja musavideoikin oli jotain torilla hillumista

Tuli vähän se mieleen Robinin uudesta biisistä tai ainakin musiikkivideosta kun näin pätkän. Tuntuu, että yrittää muuttaa tyyliään
No, näitä on artisteilla. K:lla oli aika tiukka aikataulu Antin eläköitymisen ja viisukevään vuoksi. Sitä ei olisi annettu anteeksi ensimmäisenä julkaisunsa viisujen jälkeen, mutta keväällä se meni 😅 ssolistahan voisi sanoa samaa.
 
vierailija
Vaikea sanoa. Voi olla myös, että musiikki ei puhutellut ja ei päässyt K:n juttuun sisään. Taisivat olla tosi vähän tekemisissä. Ja siihen päälle B yhteyden menetys vaikka ihan kaverina 🫢 Viisut on kyllä aika rankka paikka osalle niistä, jotka ei menesty. Arvostelua tulee ja voi kotimaassa jopa leimata (niinhän Suomessakin oli joskus). Ihan inhimillistä, jos hiukan kateutta suosikkeja kohtaan tulee. Ja tämähän on ihan spekulaatiota, niin kuin sanoin nuo kommentit voi olla jtn huumoria, joka ei aukene ja he voi tykätä K:sta. Ja nythän B kaveruus taas Conorilla voimissaan
Tuosta viimeisestä lauseesta ei ole mitään todistuksia näytetty.
 
vierailija
Mikä helvetin Auto Jää dissauskerho täällä nyt tänään kokoontuu

Mä en ala. Toivottavasti ette saa ens yönä nukuttua kun tättärää soi päässä..

T. Jankkis
En minä dissaa. Mutta onhan se nyt tehty ihan vaan äkkiä kun Antti oli uraa lopettamassakin ja kaikki tehtiin aika kiireessä siinä. Antilla ilmeisesti koskaan ollut tarkoituskaan tuota edes yhdessä esittää K:n kanssa.
 
vierailija
Varmaan just tästä syystä ainakin viisufanit reagoi negatiivisesti WY:iin. Mua ei kiinnostanut niin paljoa, että olisin heidän haastattelujaan katsonut, mutta keskustelun perusteella nimenomaan Conorin valitus semifinaalin jälkeen plus muu käytös aiheutti aika paljon ärsyyntymystä viisufanien kohdalla. Yleinen aihe myös oli, että moni olisi voinut sympata heitä ja tukea bändiä, jos he olisivat reagoineet toisin putoamiseensa. Myöhemmin WY käsittääkseni pahoitteli reaktiotaan ja sai vähän lempeämmän kohtelut viisufaneilta, mutta vähän myöhäistä siinä vaiheessa. Ei sillä, ymmärrän kyllä että paineet viisuissa on ihan mielettömät ja viisufanit voivat olla todella julma yleisö, mutta oli siinä kyllä vähän huonosti hoidettu tilanne WY:n puoleltakin.
Fanit kyllä hyökkäsi heidän kimppuun tosi ilkeästi jo silloin pre partyjen aikaan. Muistan kun ihmettelin että miksi ihmeessä, yleensä viisufanit on tosi kivaa ja rentoa porukkaa. Vähän sama Romanian edustajan Theodor Andrein kanssa, mutta hän osasi kääntää tän edukseen ja hänestä jäi lopulta tosi symppis kuva (ja kuulun siihen vähemmistöön joka tykkäsi myös hänen biisistään, etenkin äänen ja esiintymistaidon takia).
 
vierailija
Ei se striimattuna mielestäni ole kummoinen, mutta en tiedä mitä ilokaasua K:n keikoilla pumpataan ilmaan, kun siellä se vain toimii! Se on jotain käsittämätöntä kun kaikki on yhdessä mukana K:n biiseissä! K on luotu lavalle!
Se toimii ulkomailla ihan jo sanoituksensakin takia. Suomi on kuitenkin vaikea kieli, mutta auto jää on ihan kohtalaisen helppo sanapari lausuttavaksi ja muistettavaksi. Suomessa sitä ruokkii ehkä myös Antti Tuisku, joka just jätti keikkalavat ja jolla on oma huikea kannattajakuntansa. Ja lapsillehan se on aivan ihana biisi - kivat "jumppaliikkeet" ja helppo, tarttuva rytmi.
 
vierailija
Fanit kyllä hyökkäsi heidän kimppuun tosi ilkeästi jo silloin pre partyjen aikaan. Muistan kun ihmettelin että miksi ihmeessä, yleensä viisufanit on tosi kivaa ja rentoa porukkaa. Vähän sama Romanian edustajan Theodor Andrein kanssa, mutta hän osasi kääntää tän edukseen ja hänestä jäi lopulta tosi symppis kuva (ja kuulun siihen vähemmistöön joka tykkäsi myös hänen biisistään, etenkin äänen ja esiintymistaidon takia).
Romanian kappale oli mun pahnanpohjimmainen tänä vuonna, mutta Theodorista jäi ehdottoman symppis kuva! Raukka oli joutunut vähän sellaiseen pyöritykseen, ettei hänellä ollut mitään mahdollisuutta pärjätä. Onneksi tosiaan osasi kääntää tämän edukseen.
 
vierailija
En minä dissaa. Mutta onhan se nyt tehty ihan vaan äkkiä kun Antti oli uraa lopettamassakin ja kaikki tehtiin aika kiireessä siinä. Antilla ilmeisesti koskaan ollut tarkoituskaan tuota edes yhdessä esittää K:n kanssa.
Hyi sua.

Tättärää. Mene nyt katsomaan vaikka euro tourilta liveveto, ja varsinkin yleisön reaktio. Parasta ❤

T. Auto Jää -jankkis
 

Yhteistyössä