Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähintään tämä, ja maybe something more tapahtui Tavastian jälkeisenä yönä
no, tosiasia on kuitenkin se, että vaikka B olisi yötä Tavastian jälkeen ollutkin, niin kahdestaan he eivät ole olleet. Eikä mitään something more ole tapahtunut. Ne kaikki jutut on k:n yritystä pitää pöhinää yllä, kaikesta päätellen (shippauskuvien tykkäilyt ym ym) hän on ihan äärimmäisen tietoinen siitä, mitä puhutaan ja mitä halutaan, ja kilttinä ihmisenä pitää fanit tyytyväisenä. Välillä sitten vilautetaan reaalimaailmaa kuvissa, että ei totuus unohtuisi. Mä en enää osta tota, sorry vaan. Pitkään se meni läpi vähän liiankin hyvin.
 
vierailija
no, tosiasia on kuitenkin se, että vaikka B olisi yötä Tavastian jälkeen ollutkin, niin kahdestaan he eivät ole olleet. Eikä mitään something more ole tapahtunut. Ne kaikki jutut on k:n yritystä pitää pöhinää yllä, kaikesta päätellen (shippauskuvien tykkäilyt ym ym) hän on ihan äärimmäisen tietoinen siitä, mitä puhutaan ja mitä halutaan, ja kilttinä ihmisenä pitää fanit tyytyväisenä. Välillä sitten vilautetaan reaalimaailmaa kuvissa, että ei totuus unohtuisi. Mä en enää osta tota, sorry vaan. Pitkään se meni läpi vähän liiankin hyvin.
Mitään faktatietoa meillä ei ole siitä, keitä kämpässä on ollut tai ei ole ollut. Joo, on mahdollista että siellä on ollut joku toinen, mutta mitään varmuutta asiasta ei ole. Todennäköisesti Bojan ei olisi lähtenyt sinne, jos siellä olisi joku muukin.
 
vierailija
no, tosiasia on kuitenkin se, että vaikka B olisi yötä Tavastian jälkeen ollutkin, niin kahdestaan he eivät ole olleet. Eikä mitään something more ole tapahtunut. Ne kaikki jutut on k:n yritystä pitää pöhinää yllä, kaikesta päätellen (shippauskuvien tykkäilyt ym ym) hän on ihan äärimmäisen tietoinen siitä, mitä puhutaan ja mitä halutaan, ja kilttinä ihmisenä pitää fanit tyytyväisenä. Välillä sitten vilautetaan reaalimaailmaa kuvissa, että ei totuus unohtuisi. Mä en enää osta tota, sorry vaan. Pitkään se meni läpi vähän liiankin hyvin.

Tähänkin joku totesi, että jossain ketjussa oli tiedetty, että Klla olisi edelleen myös se yksiö, jossa asui ennen Vantaan lahjakolmiota. Jos näin, kyllä paikka olisi.
 
vierailija
Mä toivon että joku oli siivonnut sen kämpän ennen kuin B sinne kutsuttiin 😅 eilen näytti aika järkyltä. Ajatus että B joutui katselemaan jotain pikkareita lattialla ei kuulosta hyvältä.
 
vierailija
Mitään faktatietoa meillä ei ole siitä, keitä kämpässä on ollut tai ei ole ollut. Joo, on mahdollista että siellä on ollut joku toinen, mutta mitään varmuutta asiasta ei ole. Todennäköisesti Bojan ei olisi lähtenyt sinne, jos siellä olisi joku muukin.
Juu, ei ainakaan kännissä, jolloin mielessä ehkä jotain muutakin kuin vain muutaman tunnin yöunet. Etenkin kun keskustassa oli hotellihuonekin tarjolla.
 
vierailija
Minä uskon, että jos siellä on oltu on ollut kahdestaan, koska muuten Bojan ei olisi lähtenyt sinne ollenkaan. Toki on mahdollista, että siellä ei ole oltu vaan Kärtsä heitti vaan läppää, mutta toisaalta jatkuvasta pyykkistoorin kertomisesta tulee kuva, että ne kamat ovat oikeasti jääneet hänen kämpilleen eikä muualle.
 
vierailija
Minä uskon, että jos siellä on oltu on ollut kahdestaan, koska muuten Bojan ei olisi lähtenyt sinne ollenkaan. Toki on mahdollista, että siellä ei ole oltu vaan Kärtsä heitti vaan läppää, mutta toisaalta jatkuvasta pyykkistoorin kertomisesta tulee kuva, että ne kamat ovat oikeasti jääneet hänen kämpilleen eikä muualle.
On voinut mennä. Tietysti toi ois ihan huippua jos olisivat saaneet olla keskenään, mutta en usko siihen (ennen kuin itse kertovat jostain tilanteesta niin).
 
vierailija
Todennäköisintä on että missään K:n asunnoista ei ole B ollut yötä ja Twilight-videokin kuvattiin ihan fanien iloksi ennen kentälle lähtöä jotta saatiin materiaalia + vielä kentältä vilkutteluvideo. Ja kahdestaan eivät ole olleet. Vaikka K höpöttelisi mitä niin osa on ihan satuilua. 😀
 
vierailija
Todennäköisintä on että missään K:n asunnoista ei ole B ollut yötä ja Twilight-videokin kuvattiin ihan fanien iloksi ennen kentälle lähtöä jotta saatiin materiaalia + vielä kentältä vilkutteluvideo. Ja kahdestaan eivät ole olleet. Vaikka K höpöttelisi mitä niin osa on ihan satuilua.
Eri yöstä puhutaan nyt (NT aikaisesta), mutta toi Twilight-yö mihin viittaat on taas mun mielestä paljon selkeämpi niin, että todellakin on oltu yötä ja katseltu leffaa K:n kämpillä varhaista lentoa odotellessa. K laittoi lentokentältä vielä neljän jälkeen stoorin, kun oli saatellut B:n kämpille.
 

Yhteistyössä