Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ääh. Miksi tuon Makedonian tapahtuman jossa on Joksut täytyy olla jokin hiton konferenssi. En taida mitenkään saada lippuja Belgradiin, joka olisi varmaan viimeinen mahis minulle nähdä heidät. Ei ole varmaan paljoa järkeä yrittää mennä tuonne konffaan.
 
vierailija
Herttinen aika sentään, miten mulla on pitkät piuhat. Törmäsin NT-kiertueen kuvaan, jossa Kn ja Bn jalat söpösti kosketuksissa. Klla ne Riisutaan ennen seksiä -sukat jalassa.
Ja vasta nyt tajusin, että kuva on otettu Tavastia-keikan jälkeisenä päivänä matkalla Turkuun. Eli siis sen yön jälkeen, jonka B ainakin Kn puheiden mukaan vietti hänen luonaan.

Do not ask why, kuten hän totesi....

Voiko olla sattumaa, vaiko ihan suunniteltua?
 
vierailija
Herttinen aika sentään, miten mulla on pitkät piuhat. Törmäsin NT-kiertueen kuvaan, jossa Kn ja Bn jalat söpösti kosketuksissa. Klla ne Riisutaan ennen seksiä -sukat jalassa.
Ja vasta nyt tajusin, että kuva on otettu Tavastia-keikan jälkeisenä päivänä matkalla Turkuun. Eli siis sen yön jälkeen, jonka B ainakin Kn puheiden mukaan vietti hänen luonaan.

Do not ask why, kuten hän totesi....

Voiko olla sattumaa, vaiko ihan suunniteltua?
Tarkoitatko sukkien valintaa vai sitä, että otettiin vihjaileva kuva?
 
vierailija
Herttinen aika sentään, miten mulla on pitkät piuhat. Törmäsin NT-kiertueen kuvaan, jossa Kn ja Bn jalat söpösti kosketuksissa. Klla ne Riisutaan ennen seksiä -sukat jalassa.
Ja vasta nyt tajusin, että kuva on otettu Tavastia-keikan jälkeisenä päivänä matkalla Turkuun. Eli siis sen yön jälkeen, jonka B ainakin Kn puheiden mukaan vietti hänen luonaan.

Do not ask why, kuten hän totesi....

Voiko olla sattumaa, vaiko ihan suunniteltua?
Voin kuvitella että vaikka yön aikana ei olisi tapahtunut mitään, niin K on löytänyt jostain kaapin perältä ne sukat ja näyttänyt Blle joka on kehottanut laittamaan :D
 
vierailija
Mun mielestä Kris on äärimmäisen kaunis.
B:hän ei halua, että K ja Kris ottavat kontaktia, siitähän on ainakin parikin videota esimerkkinä.
B ja K on todellakin näkevät vain toisensa, mutta hauska näitä "liikkeitä" on seurata.
 
vierailija
Mun mielestä Kris on äärimmäisen kaunis.
B:hän ei halua, että K ja Kris ottavat kontaktia, siitähän on ainakin parikin videota esimerkkinä.
B ja K on todellakin näkevät vain toisensa, mutta hauska näitä "liikkeitä" on seurata.
Eiks se viisuissa ollut tilanne ollit Juten kanssa? ☺ Se on vähän sellainen, että kuvauskulmasta riippuen näyttää viattomalta tai sitten ”pahalta” 😅 (eli omimiselta, joka siis ajatuksena vain söpöä oikeasti)
 
vierailija
Mun mielestä toi vyö oikeastaan on aika makee. Sopii hyvin prinssille, ei tarvitse tuon takin kanssa sitä napaa esitellä.
Hän on kuitenkin töissä. Rannalta sitten ne koko yläkroppa paljaana -otokset (tai Tavastialta bäkkäriltä 😁)
Kelpaisi ne toki lavaltakin, mutta onhan toi nyt jotenkin enemmän, ettei annakaan vaan kaikkea meille vaan tiisaa.
 
vierailija
Herttinen aika sentään, miten mulla on pitkät piuhat. Törmäsin NT-kiertueen kuvaan, jossa Kn ja Bn jalat söpösti kosketuksissa. Klla ne Riisutaan ennen seksiä -sukat jalassa.
Ja vasta nyt tajusin, että kuva on otettu Tavastia-keikan jälkeisenä päivänä matkalla Turkuun. Eli siis sen yön jälkeen, jonka B ainakin Kn puheiden mukaan vietti hänen luonaan.

Do not ask why, kuten hän totesi....

Voiko olla sattumaa, vaiko ihan suunniteltua?
Minusta tuo kuva on melkein kuumin kuva K:sta ja B:stä…
 
vierailija
Voin kuvitella että vaikka yön aikana ei olisi tapahtunut mitään, niin K on löytänyt jostain kaapin perältä ne sukat ja näyttänyt Blle joka on kehottanut laittamaan
Näytin kuvaa silloin heti sen ekan julkaisun jälkeen miehelle, ja hän oli, että haluan tuollaiset. Ajattelin ensin, että ovat Kn merchiä, ja kun olin keikalla, kävin kyselemässä (Häärijältä, joka oli myymässä), mutta ei kuulu valikoimaan. Olis kyllä kivat....pukinkonttiin.
 

Yhteistyössä