Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on ystävä jota olen nähnyt jopa vuosien välein ja aina jutut jatkuu siitä mihin ne aikanaan jäi. Ei ystävää tarvitse nähdä kokoajan jotta suhde kestää jos on tarpeeksi yhteyttä ja jos nuo soittelut jatkuu sekin riittää siihen
 
vierailija
Hainkin lähinnä tilannetta että edellisen vuoden kakkonen olisi seuraavan vuoden viisuissa ollut esiintymässä. En itse muista sellaista mutta en varmaan ole edes kiinnittänyt asiaan huomiota aiemmin.
Jos menee niin sinne kyllä pitää saada flash mob huutamaan voittajaa kun Käärijä tulee lavalle.
Kyllä, olen katkera ja pitkävihainen, edelleen.
 
vierailija
Sen takia tuskin tulee esiintymään Euroviisuissa nyt K. Jonain toisena vuonna kyllä jos vain itse haluaa. Ja Pre-Partyissä yms esiintymisistä varmaan on haluttu. Tuskin ne sinne mitään mekkalaa haluaa ja että.Suomi vie sitä huomiota
 
vierailija
Sen takia tuskin tulee esiintymään Euroviisuissa nyt K. Jonain toisena vuonna kyllä jos vain itse haluaa. Ja Pre-Partyissä yms esiintymisistä varmaan on haluttu. Tuskin ne sinne mitään mekkalaa haluaa ja että.Suomi vie sitä huomiota
Minä oon kans miettinyt, että Ruotsi tuskin haluaa Käärijä-mellakkaa viisuihinsa ja varmaan jättävät pyytämättä meijän beibiä. 🥲
 
vierailija
Tiedätkö mitä on kintsugi? Se on vanha japanilainen tekniikka, jossa rikkoutunut astia korjataan ja liitoskohdan naarmuja korostetaan kullalla. Naarmut tuodaan näkyviksi ja niitä kunnioitetaan. Rikkinäisestä tehdään kaunista, hyväksytään epätäydellisyys. Sellaisia me ollaan, vähän kolhuilla elämästä, epätäydellisiä. Mutta pieni kultakoristelu tekee elämästä vähän kauniimpaa.
Olen kuullut. Hämärästi muistan. Kaunista symboliikkaa tekstissäsi. 🙏 Olen saanut vähän kiinni, mitkä asiat K B tilanteessa häiritsee, mutta en tiedä paikkaa, jossa voisi omia ajatuksia tutkiskella. Täällä ei ainakaan, koska pitäisi puhua kielletyistä aiheista. Ehkä pääsen itsekseni eteenpäin.
 
vierailija
Epäilen kyllä että yleisö saattaa reagoida jo valitettavasti Loreeniin ikävästi. Toivottavasti ei. Ei se olisi miltään osin fiksua.
Tuskin reagoi negatiivisesti. Euroviisufanit siellä katsomossa istuu, ja ne, jotka tuonne liput ostavat, eivät varmasti ole niitä, jotka loukkaantuivat sydänjuuriaan myöten Kärtsän häviöstä. Tai jos ovatkin loukkaantuneita, joutuvat joka tapauksessa sen verran nielemään kiukkuaan, että menevät katsomaan Ruotsin isännöimiä viisuja.
 
vierailija
Minä kävin tämä ajatuskuvion viime viikkoisen ET:n aikana ja se vaan vahvistuu koko ajan. Omassa päässäni maaginen yhteys on kadonnut näiden kahden välillä ja se on juuri sitä hyvää ystävyyttä nykyään. Liika arkipäivän realismi ja suomalaisuus puskevat K:n puolelta. Sen sijaan B. on edelleen maaginen itsenään. Jaksan kuitenkin hymyillä edelleen noille B ja K:n ficeille, ehkä siinä on se ikuisen romantikon toive, miten kaikki olisi voinut olla toisin.
Mulla on ehkä vähän tää sama. Onneksi on ficit! 🥰
 
vierailija
Voinko hehkuttaa nyt vähän ohi aiheen?
Kiitos täällä ja emoketjussa käytyjen keskustelujen, rohkaistuin olemaan avoimempi ihastukseni kanssa. Rakastaa. Siis se rakastaa. Ja sanoi sen ääneen 😭😭😭.
 

Yhteistyössä