Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisaalta Kärtsän kutsuminen pienentäisi riskiä, että ne samat jutut huudetaan sitten Loreenille...
Eiköhän siellä ruotsissa tule olemaan enimmäkseen ruotsalaisia yleisössä, ja ne muunmaalaiset jotka eniten kismittyivät L:än voitosta eivät varmaan viitsi maksaa kalliista reissusta paikan päälle vaan katselevat korkeintaan kotona. Paikan päälle raahautuu ne jotka on hyvillä mielin tai neutraaleja tuloksesta.
 
vierailija
Kappas. Olen aikaisemminkin bongannut jotain Joksu-crew'n tyyppejä Siddhartan livetaltiointien takaa, mutta tuossa yhdessä onkin näemmä sekä Vita että Kiki, olettaen että Kikillä ei ole kokonimikaimoja. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Minua kiinnostaisi näkemykset myös ihmisiltä, jos täällä on joku jonka mielestä nuo Bojanin lavahäröilyt ovat mauttomia tai epämiellyttäviä. Aiemmat kuristelut herättivät jo joissain närää.
No mä en kiinnostunut niistä. Mutta sain olla onneksi tänään pois palstalta niin ei tarvinnut ärtyä niiden minun silmiini mitättömien ja ei mitään herättävien tekojen hehkuttelusta. Ei se saisi haitata mutta aina iskee pelko että muuttuuko keskustelut vallan semmoisiksi. Kun ois luottoa, että aikansa kutakin niin voisi helpommin vain ohittaa (jos tulee roikuttua täällä).
 
vierailija
Tuohon dom-Boitsu-asiaan, että aiemmin koin kuumempana päässäni pyöritellä skenaarioita, joissa K/J oli hallitsevampi osapuoli (vaikka saatoin pohdiskella molempia), mutta jostain syystä nykyään se on kyllä yleensä Boitsu, jolla on tupenrapinat.
 
vierailija
Tuohon dom-Boitsu-asiaan, että aiemmin koin kuumempana päässäni pyöritellä skenaarioita, joissa K/J oli hallitsevampi osapuoli (vaikka saatoin pohdiskella molempia), mutta jostain syystä nykyään se on kyllä yleensä Boitsu, jolla on tupenrapinat.
Ehkä ensinäkemältä ajattelisi, että K olisi top, koska kyllähän hän on jotenkin todella tietynlainen roolissaan. Jos kumminkin ajatellaan Jtä, niin näkisin hänet ehdottomasti bottomina. Mielestäni ajatus dominoivasta Bstä on äärimmäisen seksikäs.
 
vierailija
Ehkä ensinäkemältä ajattelisi, että K olisi top, koska kyllähän hän on jotenkin todella tietynlainen roolissaan. Jos kumminkin ajatellaan Jtä, niin näkisin hänet ehdottomasti bottomina. Mielestäni ajatus dominoivasta Bstä on äärimmäisen seksikäs.
Mulla on samat mietteet. Ja vaikka dom B on ihan hiton kuuma ajatus, niin näen kyllä myös että asetelma voisi kääntyä toisin päin aina silloin tällöin.
 
vierailija
Ehkä ensinäkemältä ajattelisi, että K olisi top, koska kyllähän hän on jotenkin todella tietynlainen roolissaan. Jos kumminkin ajatellaan Jtä, niin näkisin hänet ehdottomasti bottomina. Mielestäni ajatus dominoivasta Bstä on äärimmäisen seksikäs.
Mun mielestä B:stä löytyy molempia puolia, voin hyvin kuvitella että se on hän, joka vie eikä vikise, mut sit toisaalta hänestä on nähty sitä alistuvampaakin puolta esim. Tavastia 1.
 
vierailija
En yleensä kirjoita yhtän mitään yksityishenkilöön liittyvää, mutta nyt haluan sanoa että:
Kärpyn ja Boitsun suhde ei muutu ainakaan merkittävästi yksityishenkilön takia. Hän on ollut Bn tiedossa luultavasti koko ajan ja silti Kn ja Bn välinen suhde on todella special <3
Ei Kärpyllä ole ketään muuta noin läheistä ystävää, kuka ymmärtää kaiken julkisuudesta ja kenen kanssa voi puhua mistä vaan ja hän ymmärtää. Toki hänellä on julkkiskavereita, mutta B on selvästi läheisin.
Voin kuvitella, että B on juuri se henkilö kenen kanssa K haluaa puhua esim. julkisuushaasteista ja kohuista, koska hän ymmärtää.
Niinkun täällä on sanottu monesti: Shippiä ei saa sekoittaa tosielämään.
Kyllä mä luulen, että Kärtsän omassa jengissä on myös niitä, jotka lukee sitä aika hyvin ja tuntee sen pitkältä ajalta. Häärijä, Allu ja muut, mutta "something more" ei varmaankaan toteudu heidän kanssaan.

Se ihana kuva kesän päätöksestä, jossa katsovat Häärijän kanssa yhdessä ilotulitusta, kertoi ystävyydestä enemmän kuin tuhat sanaa. Kyllä siinäkin jotain "more" oli, mutta ehkä eri tavalla kuin Bojanin kanssa.
 
vierailija
Ehkä ensinäkemältä ajattelisi, että K olisi top, koska kyllähän hän on jotenkin todella tietynlainen roolissaan. Jos kumminkin ajatellaan Jtä, niin näkisin hänet ehdottomasti bottomina. Mielestäni ajatus dominoivasta Bstä on äärimmäisen seksikäs.
Minusta tuohon vaikuttaa osittain myös se heidän välisensä dynamiikka. Ts. näen että Jere on se, jonka käsissä on, päätyvätkö he koskaan yhteen vai eivät, mikä toki on minun näkemykseni eikä välttämättä totta. Ja siitä voi kehitellä myös herkullisia D/s-dynamiikkoja.
 

Yhteistyössä