Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitäis ehdottaa tai ainakin ankarasti manifestoida UMKlle tai jopa Malmön Euroviisupoppoolle, että palkatkaa nyt hyvän tähden K&B tekemään viisuihin jotain väli-inserttejä. Jotain pieniä sketsejä vaikka kun sekoilevat menemään eri viisumaissa. Oispa mahtavaa kontsaa!!

Ruotsi ei tähän tietenkään voi tarttua kun viisut tulee varmaan oleman täynnä Abba-historiikkeja ja muuta itsetyytyväistä hymistelyä, mutta UMK vois kyllä toteuttaa tällaisen jutun. Ja koska kyseessä UMK, niin insertit vois tapahtua pelkästään Suomessa. K teaching Bojan Finnish Euroviisu history. Tai jotain!!! Nyt postia Ylelle, historiallinen tilaisuus tehdä jotain merkittävää!!
Kullä!
 
vierailija
Ei jessus mikä meno täällä, ihana tulla tänne. Melkein hengästyttää näiden eilisten klippien ja kuvien äärellä, kiitos kaikille. Ja mikä ihmeen BDSM-Bojanin tuleminen tää keikka oli, kiitos tätä lisää! Mulla oikeasti heräsi nyt hinku kirjoittaa muutamakin fikki, jossa B kokeilee vähän rajumpia otteita K:hon... Kiitos ja anteeksi, ehkä kerään rohkeutta kirjoittaa sellaisia jossain vaiheessa, tää lavashow ainakin kannustaa siihen. Huh huh!
 
vierailija
Ei jessus mikä meno täällä, ihana tulla tänne. Melkein hengästyttää näiden eilisten klippien ja kuvien äärellä, kiitos kaikille. Ja mikä ihmeen BDSM-Bojanin tuleminen tää keikka oli, kiitos tätä lisää! Mulla oikeasti heräsi nyt hinku kirjoittaa muutamakin fikki, jossa B kokeilee vähän rajumpia otteita K:hon... Kiitos ja anteeksi, ehkä kerään rohkeutta kirjoittaa sellaisia jossain vaiheessa, tää lavashow ainakin kannustaa siihen. Huh huh!
”BDSM-Bojanin tuleminen” kuulostaa ihan listakamalta😂❤🔥
 
vierailija
Pitäis ehdottaa tai ainakin ankarasti manifestoida UMKlle tai jopa Malmön Euroviisupoppoolle, että palkatkaa nyt hyvän tähden K&B tekemään viisuihin jotain väli-inserttejä. Jotain pieniä sketsejä vaikka kun sekoilevat menemään eri viisumaissa. Oispa mahtavaa kontsaa!!

Ruotsi ei tähän tietenkään voi tarttua kun viisut tulee varmaan oleman täynnä Abba-historiikkeja ja muuta itsetyytyväistä hymistelyä, mutta UMK vois kyllä toteuttaa tällaisen jutun. Ja koska kyseessä UMK, niin insertit vois tapahtua pelkästään Suomessa. K teaching Bojan Finnish Euroviisu history. Tai jotain!!! Nyt postia Ylelle, historiallinen tilaisuus tehdä jotain merkittävää!!
Tää pitäis kyllä toteuttaa ehdottomasti! Kerran UMK:ssa tulee jo muutenkin olemaan se K show (vai miksi sitä nyt kutsuttiinkaan) niin siihen lisäksi sopis kyllä jotain K&B sekoilua :D
 
vierailija
Minua kiinnostaisi näkemykset myös ihmisiltä, jos täällä on joku jonka mielestä nuo Bojanin lavahäröilyt ovat mauttomia tai epämiellyttäviä. Aiemmat kuristelut herättivät jo joissain närää.
 
vierailija
Ei jessus mikä meno täällä, ihana tulla tänne. Melkein hengästyttää näiden eilisten klippien ja kuvien äärellä, kiitos kaikille. Ja mikä ihmeen BDSM-Bojanin tuleminen tää keikka oli, kiitos tätä lisää! Mulla oikeasti heräsi nyt hinku kirjoittaa muutamakin fikki, jossa B kokeilee vähän rajumpia otteita K:hon... Kiitos ja anteeksi, ehkä kerään rohkeutta kirjoittaa sellaisia jossain vaiheessa, tää lavashow ainakin kannustaa siihen. Huh huh!
OI kirjoita vaan ja kyllähän Boitsu tuo taskuvenuksen pakettiin sais laittaa, niin kovaa se ET:llä mourus.
 
vierailija
Minua kiinnostaisi näkemykset myös ihmisiltä, jos täällä on joku jonka mielestä nuo Bojanin lavahäröilyt ovat mauttomia tai epämiellyttäviä. Aiemmat kuristelut herättivät jo joissain närää.
Ei ole mauttomia, mutta omaan silmään aika fanservicea ja etukäteen suunniteltua. Näyttää myös toimivan huomiosta päätellen eli hyvä heille.
 
vierailija
Huvittaa, että ajattelin, että Serbiassa nyt ei ainakaan nähdä mitään kovin (homo)eroottista. Haha.
Sama 😂 Ajattelin, ettei sen nyt niin väliä vaikkei niitä striimauksia nyt näytä olevan tarjolla.
En tiedä, onko K:n tutustuminen oikeasti avannut jonkun portin B:saa vai miten tämä kehityskaari nyt pitäisi käsittää. Mutta anyway, i like it 😍🔥🔥
Ja joo, Tupenrapinat
 
vierailija
Minua kiinnostaisi näkemykset myös ihmisiltä, jos täällä on joku jonka mielestä nuo Bojanin lavahäröilyt ovat mauttomia tai epämiellyttäviä. Aiemmat kuristelut herättivät jo joissain närää.
Mun mielestä se ei ole varsinaisesti närää, kun mua kiinnostaa tuon kuristusotteen turvallisuus. Miksi tuohon mun kysymykseen ei voisi vastata sillä tiedolla, mitä joillakin ehkä on. Miksi tuo ote ei ole vaarallinen. Voin tietysti itsekin googlailla asiasta. Jos mietin tällaista, ei se poista sitä, että B on mielestäni maailman hurmaavin mies.
 
vierailija
Tää pitäis kyllä toteuttaa ehdottomasti! Kerran UMK:ssa tulee jo muutenkin olemaan se K show (vai miksi sitä nyt kutsuttiinkaan) niin siihen lisäksi sopis kyllä jotain K&B sekoilua
Nyt on valitettavasti oltava eri mieltä, vaikka K&B yhteisjutuista tykkäänkin. UMK on minusta suomalaisen musiikin ja uusien artistien esiintuomista varten ja sen takia B ei sinne sovi. Lisäksi K ansaitsee UMK kunnianosoituksensa ihan omana itsenään, kun ilmiön yksin sai aikaan Suomessa ja ulkomailla. Tämä siis kaikella rakkaudella B:ta kohtaan.
 

Yhteistyössä