Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja miettikääpä sitä, että jos noi videot ja kuvat vaikutti meihin näin paljon, niin mitä ne on tehny K:lle, tai oikeammin J:lle!? Sehän se on meistä ainoa, jolla voisi oikeasti olla mahdollisuus päästä kokemaan noita kyseisen kuoropojan kanssa. Saattaa mieli olla vähän myllerryksessä.
Mä harkitsen tässä jo uraa laulajana ja osallistumista UMK kilpailuihin. Ihan vain sen takia, että pääsisin B:n kanssa samalle lavalle. Tuokohan joulupukki mulle lahjaksi mm. laulutaidon ja kyvyn tehdä euroviisuihin sopivan biisin, jos olen oikein kiltti?🤣
 
vierailija
Mä voisin oikeesti maksaa isojakin summia K&B onlyfanssistä. Eikä niiden tarvis edes mitään seksuaalista puuhailla, ihan söpöilystäkin maksaisin.
Sama! Söpöilystä ja höpsottelystä. Voisivat vaikka pitää toisilleen oman äidinkielensä oppitunteja, maksaisin!

Etotiikaksi riittäisi ihan vaan pieni halailu silloin tällöin. 😊 En edes haluasi nähdä mitään aktuaalissa P ornoa heiltä, toki jotain soft erotiikkaa voisin ihan vaan vilkaista… 😅
 
vierailija
Sama! Söpöilystä ja höpsottelystä. Voisivat vaikka pitää toisilleen oman äidinkielensä oppitunteja, maksaisin!

Etotiikaksi riittäisi ihan vaan pieni halailu silloin tällöin. En edes haluasi nähdä mitään aktuaalissa P ornoa heiltä, toki jotain soft erotiikkaa voisin ihan vaan vilkaista…
Jos klo 24 alkaen edes hiukan piiskausta, edes siis hiukan.
 
vierailija
Sama! Söpöilystä ja höpsottelystä. Voisivat vaikka pitää toisilleen oman äidinkielensä oppitunteja, maksaisin!

Etotiikaksi riittäisi ihan vaan pieni halailu silloin tällöin. En edes haluasi nähdä mitään aktuaalissa P ornoa heiltä, toki jotain soft erotiikkaa voisin ihan vaan vilkaista…
Ihan samoilla linjoilla. Pitkä merkitsevä katse olisi kuumempi kuin yleisöä varten esitetty aikuisviihdekuvasto.
 
vierailija
Pitäis ehdottaa tai ainakin ankarasti manifestoida UMKlle tai jopa Malmön Euroviisupoppoolle, että palkatkaa nyt hyvän tähden K&B tekemään viisuihin jotain väli-inserttejä. Jotain pieniä sketsejä vaikka kun sekoilevat menemään eri viisumaissa. Oispa mahtavaa kontsaa!!

Ruotsi ei tähän tietenkään voi tarttua kun viisut tulee varmaan oleman täynnä Abba-historiikkeja ja muuta itsetyytyväistä hymistelyä, mutta UMK vois kyllä toteuttaa tällaisen jutun. Ja koska kyseessä UMK, niin insertit vois tapahtua pelkästään Suomessa. K teaching Bojan Finnish Euroviisu history. Tai jotain!!! Nyt postia Ylelle, historiallinen tilaisuus tehdä jotain merkittävää!! 😍😍
 

Yhteistyössä