Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Umh, joo kyllä alkoi tämä lauantai ainakin hyvissä merkeissä... On se B vaan hot, huhhahhei :D Ja maniffestoin B:n käyttämään noita otteita myös seuraavalla kerralla kun esiintyy K:n kanssa!
 
vierailija
Not sure if you noticed, Nace wasn't wearing any shoes. I imagine he forgot to pack them. I take that as they had a good break and fell out of their routine. I can just hear his loud scream in backstage "Oooo f***" when he realized he doesnt't have shoes.

I have to say I really respect JO for wearing these thick leather shoes all summer at their gigs where it was so hot! Not just shoes, also all those long black pants and in many cases, long sleeved shirts as well?!?!! Remember that concert in Croatia (Varaždin, I think) where B wore hot-pink long sleeved silky shirt? It was during a heatwave (over 30C), that was crazy.... My hat is off, really...
Oli Nacella keikan puoliväliin asti kengät, mutten oo nähnyt klippiä, jossa riisuis ne.
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Jännä juttu nuo B:n otteet lavalla. Tumblrissa mietitään onko bändikavereilla sovittuna safe word B:lle.. Ja mitä mahtaa tapahtua tämän illan keikalla?
Tosi kiehtovaa tuo Bojanin uusi linja. Silti en tosikkona voi olla miettimättä, onko tuon kuristusotteen esittely ihan fiksua. Kaikki ei sitä osaa oikeaoppisesti tehdä. Ihmisestä lähtee henki kovin helposti.
 
vierailija
😂😂😂 Olikohan tämä jopa liikaa Krisille? Ilme on todellakin sellainen, että Bojan on voinut joutua jopa puhutteluun epäasiallisesta esiintymisestä keikan jälkeen 🤣 Turvasanoja varmaan jo harkitaan käyttöön 😄
 
vierailija
Mä en tiedä, mitä tässä ketjussa tapahtuu, koska mun aivot (se jäljelle jäänyt pieni osa) juuri suli. Mun piti lähteä salille ja kauppaan, mutta taidankin jäädä tänne. Nyt on meininki mun makuuni. Ei voi muuta sanoa, kuin että Jokerit ja B:n otteet nosti tunnelman kattoon.🥵🥵🔥🔥 Hei ja kysymys; kuinka monta kirjainta on sanassa joulu.
 
vierailija
Mä en tiedä, mitä tässä ketjussa tapahtuu, koska mun aivot (se jäljelle jäänyt pieni osa) juuri suli. Mun piti lähteä salille ja kauppaan, mutta taidankin jäädä tänne. Nyt on meininki mun makuuni. Ei voi muuta sanoa, kuin että Jokerit ja B:n otteet nosti tunnelman kattoon. Hei ja kysymys; kuinka monta kirjainta on sanassa joulu.
Ja miettikääpä sitä, että jos noi videot ja kuvat vaikutti meihin näin paljon, niin mitä ne on tehny K:lle, tai oikeammin J:lle!? Sehän se on meistä ainoa, jolla voisi oikeasti olla mahdollisuus päästä kokemaan noita kyseisen kuoropojan kanssa. Saattaa mieli olla vähän myllerryksessä.
 

Yhteistyössä