vierailija
Umh, joo kyllä alkoi tämä lauantai ainakin hyvissä merkeissä... On se B vaan hot, huhhahhei Ja maniffestoin B:n käyttämään noita otteita myös seuraavalla kerralla kun esiintyy K:n kanssa!
Oli Nacella keikan puoliväliin asti kengät, mutten oo nähnyt klippiä, jossa riisuis ne.Not sure if you noticed, Nace wasn't wearing any shoes. I imagine he forgot to pack them. I take that as they had a good break and fell out of their routine. I can just hear his loud scream in backstage "Oooo f***" when he realized he doesnt't have shoes.
I have to say I really respect JO for wearing these thick leather shoes all summer at their gigs where it was so hot! Not just shoes, also all those long black pants and in many cases, long sleeved shirts as well?!?!! Remember that concert in Croatia (Varaždin, I think) where B wore hot-pink long sleeved silky shirt? It was during a heatwave (over 30C), that was crazy.... My hat is off, really...
Joo, siis tarkoitin lähinnä, että pitkät tarinat kiehtovat, joissa tapahtuu paljon asioita, mutta tämä pieni ficci oli mestariteos.Tässähän nimenomaan oli TARINA ja kyky tiivistää kokonainen universumi muutamaan sanaan. Iso respect kirjoittajalle!
K: I like your new hair.
B: Oh yeah?
K: Yeah, still long enough to pull.
B: Yes.
Wow. Kiitos. Tämä oli mun eka, ikinä.Tässähän nimenomaan oli TARINA ja kyky tiivistää kokonainen universumi muutamaan sanaan. Iso respect kirjoittajalle!
Tosi kiehtovaa tuo Bojanin uusi linja. Silti en tosikkona voi olla miettimättä, onko tuon kuristusotteen esittely ihan fiksua. Kaikki ei sitä osaa oikeaoppisesti tehdä. Ihmisestä lähtee henki kovin helposti.Jännä juttu nuo B:n otteet lavalla. Tumblrissa mietitään onko bändikavereilla sovittuna safe word B:lle.. Ja mitä mahtaa tapahtua tämän illan keikalla?
Siinäpä vasta idea! Joku instrumentaaliosa, jossa Jan kuiskailee mikkiin mitä tahansa, vaikka puhelinluetteloa, niin maailma olisi valmis.Agreed! I wish he'd sing back vocals. Or maybe have at least "say" something during some song...
Katson nykyisin cukan instaa kärtsän silminOnkohan Kärtsä jo nähnyt noita ja mitähän miettii jos on… Värähtääkö sisällä jotain?
Jan voisi tehdä muutamat ASMR-videotSiinäpä vasta idea! Joku instrumentaaliosa, jossa Jan kuiskailee mikkiin mitä tahansa, vaikka puhelinluetteloa, niin maailma olisi valmis.
Olikohan tämä jopa liikaa Krisille? Ilme on todellakin sellainen, että Bojan on voinut joutua jopa puhutteluun epäasiallisesta esiintymisestä keikan jälkeen Turvasanoja varmaan jo harkitaan käyttöönJokeroutae on TikTok
Tiktok blessed me with a video of Kris' reaction at whatever Bojan was doing when he blindfolded Jan Here it is, enjoy KRIS' FACE , I JUST CAN'T- I'm adding the link to the video here: Krissy…www.tumblr.com
Mietin ihan samaa ET:n aikana B katsellut sitä touhua ja alkanut miettiä, mikä on vastaisku.Boitsu ei selvästikään halua jäädä kakkoseksi Kärtsän Eurotour lumpusteluille. Ja onnistui siinä melkoisen hyvin.
B ainakin huolehtii, ettei voi olla näkemättä. Pyyhekuva julkaistu Joksujen seinällä ja omissa stooreissa. Läpsyvideo varmaan lähtenyt K:lle yksityisesti.Onkohan Kärtsä jo nähnyt noita ja mitähän miettii jos on… Värähtääkö sisällä jotain?
Älä! Tässä kun on toivottu sitä K/B only fansiä, niin Jan voisi perustaa oman kanavan ja ihan vaan katsoa kameraan ja lukea jotain kodinkoneopaskirjaa, niin olisin valmis maksamaan siitä merkittäviäkin summia.Jan voisi tehdä muutamat ASMR-videot
Laitetaan hänet lukemaan meidän listaa.Siinäpä vasta idea! Joku instrumentaaliosa, jossa Jan kuiskailee mikkiin mitä tahansa, vaikka puhelinluetteloa, niin maailma olisi valmis.
Mä haluaisin nähdä, kun B on Krisin puhuttelussa.Olikohan tämä jopa liikaa Krisille? Ilme on todellakin sellainen, että Bojan on voinut joutua jopa puhutteluun epäasiallisesta esiintymisestä keikan jälkeen Turvasanoja varmaan jo harkitaan käyttöön
Sillä ananaslongeroaksentilla? Yes pleaseLaitetaan hänet lukemaan meidän listaa.
Tutustuin vasta tänään eilisen keikan videoihin. Kuvittelin, että hiusten leikkaamisen myötä Bojan palasi viisubojaniksi. Taisin olla hieman väärässä
Ja miettikääpä sitä, että jos noi videot ja kuvat vaikutti meihin näin paljon, niin mitä ne on tehny K:lle, tai oikeammin J:lle!? Sehän se on meistä ainoa, jolla voisi oikeasti olla mahdollisuus päästä kokemaan noita kyseisen kuoropojan kanssa. Saattaa mieli olla vähän myllerryksessä.Mä en tiedä, mitä tässä ketjussa tapahtuu, koska mun aivot (se jäljelle jäänyt pieni osa) juuri suli. Mun piti lähteä salille ja kauppaan, mutta taidankin jäädä tänne. Nyt on meininki mun makuuni. Ei voi muuta sanoa, kuin että Jokerit ja B:n otteet nosti tunnelman kattoon. Hei ja kysymys; kuinka monta kirjainta on sanassa joulu.
Vai onko tuo ilme siksi, että olisi itse halunut olla Janin sijassa?Olikohan tämä jopa liikaa Krisille? Ilme on todellakin sellainen, että Bojan on voinut joutua jopa puhutteluun epäasiallisesta esiintymisestä keikan jälkeen Turvasanoja varmaan jo harkitaan käyttöön
Ei ihme, jos joksut eivät halunneet olla suljetussa tilassa B n kanssa pitkää lentomatkaa.Mä haluaisin nähdä, kun B on Krisin puhuttelussa.