vierailija
Mä voisin oikeesti maksaa isojakin summia K&B onlyfanssistä. Eikä niiden tarvis edes mitään seksuaalista puuhailla, ihan söpöilystäkin maksaisin.
Mä harkitsen tässä jo uraa laulajana ja osallistumista UMK kilpailuihin. Ihan vain sen takia, että pääsisin B:n kanssa samalle lavalle. Tuokohan joulupukki mulle lahjaksi mm. laulutaidon ja kyvyn tehdä euroviisuihin sopivan biisin, jos olen oikein kiltti?Ja miettikääpä sitä, että jos noi videot ja kuvat vaikutti meihin näin paljon, niin mitä ne on tehny K:lle, tai oikeammin J:lle!? Sehän se on meistä ainoa, jolla voisi oikeasti olla mahdollisuus päästä kokemaan noita kyseisen kuoropojan kanssa. Saattaa mieli olla vähän myllerryksessä.
Boitsu tietää mitä se tekee.Ja miettikääpä sitä, että jos noi videot ja kuvat vaikutti meihin näin paljon, niin mitä ne on tehny K:lle, tai oikeammin J:lle!? Sehän se on meistä ainoa, jolla voisi oikeasti olla mahdollisuus päästä kokemaan noita kyseisen kuoropojan kanssa. Saattaa mieli olla vähän myllerryksessä.
Vaikka olen vannoutunut bojanisti, enkä muita edes näe, olen hämmentynyt. Bojan pääsi yllättämään, varsinkin kun luulin näkeväni kesyn B n.Umh, joo kyllä alkoi tämä lauantai ainakin hyvissä merkeissä... On se B vaan hot, huhhahhei Ja maniffestoin B:n käyttämään noita otteita myös seuraavalla kerralla kun esiintyy K:n kanssa!
Sulla on aika monesta asiasta kiinnostunut ystävä, kun jatkuvasti kyselee.Köhöm. Ystäväni haluaisi tiedustella, että mistä kyseinen kuva löytyisi ilman tätä tarraa. Ystävälläni ei ole Tumblr-tunnuksia. Ystävä käski kiittää jo etukäteen.
Voisin myös harkita. Jopa pelkkä toistensa silmiin tuijottelu saattaisi toimia, varsinkin kun nyt on nähty, mitä B:kin mielessä välillä liikkuu...Mä voisin oikeesti maksaa isojakin summia K&B onlyfanssistä. Eikä niiden tarvis edes mitään seksuaalista puuhailla, ihan söpöilystäkin maksaisin.
Voiko muru oikeasti olla noin kiero.Boitsu tietää mitä se tekee.
Ei kiero, vaan nero!Voiko muru oikeasti olla noin kiero.
Sama täällä! Kyllä heillä varmasti tilaajia riittäisMä voisin oikeesti maksaa isojakin summia K&B onlyfanssistä. Eikä niiden tarvis edes mitään seksuaalista puuhailla, ihan söpöilystäkin maksaisin.
Kun kyseessä on K, niin tottakai B tekee kaikkensa. Otteet vaan kovenee entisestään, kunnes K on hänen oma.Voiko muru oikeasti olla noin kiero.
Sama! Söpöilystä ja höpsottelystä. Voisivat vaikka pitää toisilleen oman äidinkielensä oppitunteja, maksaisin!Mä voisin oikeesti maksaa isojakin summia K&B onlyfanssistä. Eikä niiden tarvis edes mitään seksuaalista puuhailla, ihan söpöilystäkin maksaisin.
Yes please!Kun kyseessä on K, niin tottakai B tekee kaikkensa. Otteet vaan kovenee entisestään, kunnes K on hänen oma.
Oikein! Kun tietää löytäneensä sen oikean, sen eteen taistellaan loppuun saakka.Kun kyseessä on K, niin tottakai B tekee kaikkensa. Otteet vaan kovenee entisestään, kunnes K on hänen oma.
Jos klo 24 alkaen edes hiukan piiskausta, edes siis hiukan.Sama! Söpöilystä ja höpsottelystä. Voisivat vaikka pitää toisilleen oman äidinkielensä oppitunteja, maksaisin!
Etotiikaksi riittäisi ihan vaan pieni halailu silloin tällöin. En edes haluasi nähdä mitään aktuaalissa P ornoa heiltä, toki jotain soft erotiikkaa voisin ihan vaan vilkaista…
Mennyt minulta ohi. Linkkejä kiitos, niin menen heti lukemaan niitä.No olen kirjoittanut jo ihan supercringeä BDSM-kamaa vuosia sitten kyllä, sitä on julkaistukin.
- Joymuffin
Ihan samoilla linjoilla. Pitkä merkitsevä katse olisi kuumempi kuin yleisöä varten esitetty aikuisviihdekuvasto.Sama! Söpöilystä ja höpsottelystä. Voisivat vaikka pitää toisilleen oman äidinkielensä oppitunteja, maksaisin!
Etotiikaksi riittäisi ihan vaan pieni halailu silloin tällöin. En edes haluasi nähdä mitään aktuaalissa P ornoa heiltä, toki jotain soft erotiikkaa voisin ihan vaan vilkaista…
Sama! Söpöilystä ja höpsottelystä. Voisivat vaikka pitää toisilleen oman äidinkielensä oppitunteja, maksaisin!
Jan: ASMRJan voisi tehdä muutamat ASMR-videot
Eiköhän siitä tule joku ficci vielä.Mä haluaisin nähdä, kun B on Krisin puhuttelussa.
Täällä on niin hyvä meno, että taidan pysyä täällä siihen asti kunnes velvollisuudet kutsuvat. Kävin vauvalla äsken ja ei se kirjoittelu kauhean mukavaa ollut.Varmaan vielä aivan liian aikaista sanoa, mutta meno vauvalla näyttää hieman rauhoittuneen toistaiseksi. Uskaltaa välillä käydä sielläkin vilkaisemassa.