Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jäin kaipaamaan madame cykan arkistosta (jonne en enää pääse) yhtä. Sanit Luke's, Glasgow: 🤩Bn hetkutus, ketkutus, migrofonin heilutus, you know. Jos se ei ole hänen kuvaamansa, näkyisikö siinä alkuper lähde? Tai löytyisikö jostain tiktokista/tumpusta,?
 
vierailija
Minullakin oli välillä sellainenkin ajatus, että jotain uutta olisi tapahtumassa ja nyt kun kaikki taas jatkuu samalla kokoonpanolla kärtsän puolelta, niin alkaa vähän väsyttää tämä kuvio. Anteeksi, mutta tulee mieleen myös, että K ei ole rehellinen, kun antaa sellaista kuvaa, että kovasti kaipaa Bojania. Antaa ymmärtää sellaista, mitä ei ole (fanservice, tiedän). Ehkä on niin, ettei B tä yhtään haittaa mikään tässä tilanteessa, mutta jos haittaa, niin olisikohan hänen parasta repäistä itsensä irti "kolmoisdraamasta". Tässä oli nyt niin paljon oletusta, että itseäkin hävettää.
Kannattaa muistaa, että he ovat läheisiä ystäviä. Kun ihastuu tai rakastuu hyvin läheiseen ja tärkeään ihmiseen, niin ei se mene niin, että sitten vain katkaisee välit tähän ihmiseen tai pitää etäisyyttä kunnes tunteet laimenevat. Tai riippuu toki ihmisestä, mutta monelle tämä ei ole mielekäs vaihtoehto.
 
vierailija
Itse veikkaan 1. koska aikataulu oli todella tiukka plus tarvitsi ihan vaan aikaa itselle ja perheelleen, ei ehkä oo pahemmin kerennyt heidänkään kanssa viettää aikaa koko kesänä
Mutta silti mä ihmettelen vähän että miksi haastatteluissa yms sanottiin että kaikki menossa yms, siis ihan paria päivää ennen reissua. En usko että sitä menemättömyyspäätöstä ihan viime tipassa tehtiin. No, syitä tuskin saamme koskaan tietää, mutta vaikka joku sanoo että ei näitä kannata miettiå kun ei voida tietää niin yhtä spekulointiahan tämä homma on puoli vuotta ollut muutenkin😅
 
vierailija
Apua, nyt kun sen noin sanoo... En minäkään ole tätä hahmottanut, vaikka Euroopan karttaa on tässä viime kuukausina tullut aika intensiivisesti tuijotettua. Nyt tuntuu melkein hölmöltä, itse istun just junamatkalla kahden kaupungin väliä ja kesto on yli sen neljä tuntia, ihan normaalia. Ja Suomen ajaminen päästä päähän on sellainen kevyt 16 tunnin urakka, vähän eri luokkaa. Laittaa kyllä perspektiiviin näitä maiden eroja.
Juu en ihmettele, että Sloveniassa "kaikki" tuntee toisensa. Esimerkiksi samat ammattiryhmät jne. samoissa kaupungeissa / kylissä asuvat :D
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mutta silti mä ihmettelen vähän että miksi haastatteluissa yms sanottiin että kaikki menossa yms, siis ihan paria päivää ennen reissua. En usko että sitä menemättömyyspäätöstä ihan viime tipassa tehtiin. No, syitä tuskin saamme koskaan tietää, mutta vaikka joku sanoo että ei näitä kannata miettiå kun ei voida tietää niin yhtä spekulointiahan tämä homma on puoli vuotta ollut muutenkin
Ehkä areenakeikan jälkeen B:lle tuli joku romahdus ja tajusi silloin että paras jäädä pois matkalta? Kun muistaa sen kesäisen paniikkikohtauksenkin ja sen miten B kirjoitti omaan instaankin, että jos he lopettaisivat tähän niin hän olisi silti ylpeä ja onnellinen... Niin jos siinä vaiheessa vain tuntui ettei halua tehdä mitään musiikkiin liittyvää (eli lähteä bändin kanssa lomalle tai mennä toistenkaan keikoille) tämän pienen tauon aikana.
 
vierailija
Mä haluaisin sanoa Kärtsälle (huom. EN tietenkää sano), että lopeta se julkinen mouruaminen ja B:n kaipaaminen sillä tavoin, että siitä saa kuvan että olisi jotain mitä ei ole. Se on mun mielestä lähinnä kiusallista, koska suuri osa ihmisistä tietää mikä tosielämän kuvio on. Ja jos taas siinä mourunnassa on takana totuus, niin sit kannattaa miettiä mikä se tilanne on ja pitäiskö sille tehdä jotain.
 
vierailija
Kikistä on tullut mun suosikkini - Tampereen JO-keikallakin kuolasin sitä ehkä enemmän kuin näitä bändin poikia, jotka ovat siis kirjaimellisesti poikia häneen verrattuna.
Hitto että rupee soimaan joka kerta päässä: let's have kiki, I wanna have a kiki, lock the doors tight, let's have a kiki... 😆

Millä tästä vaivasta pääsee eroon? 😅 Sama juttu, kun kävelen tai ajan Olympian ohi, niin joka kerta pitää ajatella, että tässä ne on omin pikku jaloin tepastelleet menemään. Tuleeko musta vielä normaali joskus?
 
vierailija
Ihan varmasti ennen kesää ja itsekin pidän hyvin mahdollisena, että vielä tämän vuoden puolella. Toki olisi kiva, jos ensi vuoden alussa ehtisivät nähdä kerrankin vähän vähemmän hektisellä aikataululla, mikä tänä vuonna ei taida onnistua.
Niinpä ja mä edelleen uskon, että heillä saattaisi olla jotain yhteistä proggista. Liittyen vaikka ens vuoden yhteiskiertueeseen tms. Kärtsää varmasti odotetaan Sloveniaan!
 
vierailija
Kannattaa muistaa, että he ovat läheisiä ystäviä. Kun ihastuu tai rakastuu hyvin läheiseen ja tärkeään ihmiseen, niin ei se mene niin, että sitten vain katkaisee välit tähän ihmiseen tai pitää etäisyyttä kunnes tunteet laimenevat. Tai riippuu toki ihmisestä, mutta monelle tämä ei ole mielekäs vaihtoehto.
Miten se sitten voisi mennä? Niinkö, että B löytää jossain vaiheessa myös tärkeän ihmisen. Ajattelen tietysti itseäni tuossa tilanteessa, en kyllä haluaisi joutua tapaamaan kolmatta osapuolta. Se olisi kyllä ihan liikaa.
 
vierailija
Jokohan täällä uskaltaisi mainostaa, että ensi viikon Käärijän Apollon keikalle on suunnitteilla The Nautaetkot Helsingin keskustaan johonkin ravintolaan...

Kiinnostuneet voivat laittaa meiliä osoitteeseen mikidimikko36@gmail.com ja ilmoittautua mukaan (HUOM: sähköpostiosoitteen takaa löytyy keski-ikäinen naishenkilö eikä mikään salskea uros 😅)

Aika ja paikka on vielä sopimatta, eikä sitä tulla julkisesti täällä jakamaan. Ilmoittautumiset vaikkapa su-iltaan klo 23 mennessä ja sen jälkeen luon meille s-postiryhmän, jossa voimme sopia tapaamisen yksityiskohdista.

Meitä on nyt 3-5 henkilöä jo tulossa etkoilemaan, eikä kaikki tunneta toisiamme etukäteen. Olisi mahtavaa tavata mukavia, ennakkoluulottomia ja hauskoja ihmisiä täältä Plussalta ja Vauvan emoalukselta, mutta kaikenlaisten trollien ja röllipeikkojen toivomme pysyvän kaukana tapahtumasta!
💚💙💛🖤❤
 
vierailija
Jokohan täällä uskaltaisi mainostaa, että ensi viikon Käärijän Apollon keikalle on suunnitteilla The Nautaetkot Helsingin keskustaan johonkin ravintolaan...

Kiinnostuneet voivat laittaa meiliä osoitteeseen mikidimikko36@gmail.com ja ilmoittautua mukaan (HUOM: sähköpostiosoitteen takaa löytyy keski-ikäinen naishenkilö eikä mikään salskea uros )

Aika ja paikka on vielä sopimatta, eikä sitä tulla julkisesti täällä jakamaan. Ilmoittautumiset vaikkapa su-iltaan klo 23 mennessä ja sen jälkeen luon meille s-postiryhmän, jossa voimme sopia tapaamisen yksityiskohdista.

Meitä on nyt 3-5 henkilöä jo tulossa etkoilemaan, eikä kaikki tunneta toisiamme etukäteen. Olisi mahtavaa tavata mukavia, ennakkoluulottomia ja hauskoja ihmisiä täältä Plussalta ja Vauvan emoalukselta, mutta kaikenlaisten trollien ja röllipeikkojen toivomme pysyvän kaukana tapahtumasta!
Kiva juttu! Kuulostaa suunnitelmalta :D
 
vierailija
Hitto että rupee soimaan joka kerta päässä: let's have kiki, I wanna have a kiki, lock the doors tight, let's have a kiki...

Millä tästä vaivasta pääsee eroon? Sama juttu, kun kävelen tai ajan Olympian ohi, niin joka kerta pitää ajatella, että tässä ne on omin pikku jaloin tepastelleet menemään. Tuleeko musta vielä normaali joskus?
Ei pääse, eikä tule. Tää on nyt tätä.
 
vierailija
Hitto että rupee soimaan joka kerta päässä: let's have kiki, I wanna have a kiki, lock the doors tight, let's have a kiki... 😆

Millä tästä vaivasta pääsee eroon? 😅 Sama juttu, kun kävelen tai ajan Olympian ohi, niin joka kerta pitää ajatella, että tässä ne on omin pikku jaloin tepastelleet menemään. Tuleeko musta vielä normaali joskus?
mä en tiedä mutta mä olen monta kertaa miettinyt samaa tässä viimeisen puolen vuoden aikana🙈
 
vierailija
Mä haluaisin sanoa Kärtsälle (huom. EN tietenkää sano), että lopeta se julkinen mouruaminen ja B:n kaipaaminen sillä tavoin, että siitä saa kuvan että olisi jotain mitä ei ole. Se on mun mielestä lähinnä kiusallista, koska suuri osa ihmisistä tietää mikä tosielämän kuvio on. Ja jos taas siinä mourunnassa on takana totuus, niin sit kannattaa miettiä mikä se tilanne on ja pitäiskö sille tehdä jotain.
Minä olen täysin samaa mieltä.
 
vierailija
Ihan varmasti ennen kesää ja itsekin pidän hyvin mahdollisena, että vielä tämän vuoden puolella. Toki olisi kiva, jos ensi vuoden alussa ehtisivät nähdä kerrankin vähän vähemmän hektisellä aikataululla, mikä tänä vuonna ei taida onnistua.
Juuri näin! Musta tuntuu että odotan tällä hetkellä melkein eniten heidän ensi vuoden keikka aikataulujen julkaisua, niin voi spekuloida ensi vuoden tapaamisia kunnolla :D
 
vierailija
Hei tuosta Apollon keikasta kysyisin. Mulla on siis lippu siellä selaimen kideappissa, mutta saako sen tulostettua paperiversiona? En löydä sellaista kohtaa, että sen voisi ladata tiedostona. Anyone?
 

Yhteistyössä