Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli varmaankin Bojanille tosi hyvä, että hän sai viettää lomaansa ihan rauhassa, mitä ikinä sen aikana tekikin, kuviahan tuli vasta sitten yli viikon jälkeen. Mä mietin sellaista, että olikohan hänellä jossain vaiheessa kuitenkin aikomus mennä esim. tuonne Lontooseen ja sitten syystä x y ja z ei mennytkään? Kun vaan mietin niitä Käärijän Bojan- juttuja keikoilla heti Tukholmasta lähtien jne. Tämä voi olla täysin harhakuvitelma, mutta kävi tällainenkin skenaario mielessä.
olen ollut koko ajan hiljaisesti tällä kannalla, vaikka se ei ehkä ole kovin suosittu mielipide.
 
vierailija
Mitä on "koko ajan"? Siis ihan uteliaisuuttani kyselen, koska eihän kiertueen alkuvaiheessa olisi esim. ollut järkeä spekuloida, että "Bojan meinasi mennä tuonne, mutta ei menekään". Vai?
Mä en ole tuo jolta kysyt vaan alkuperäisen kommentin kirjoittaja, itse ainakin olen tälläistä ajatellut siitä löhtien kun selvisi että vaikka Bojan on Euroopassa, hän ei osallistunut Kärtsän kiertueelle. Itse olin alkuun ihan varma että B on kyllä Thaimaassa mutta ei vain halua näkyä.
 
vierailija
Mä en ole tuo jolta kysyt vaan alkuperäisen kommentin kirjoittaja, itse ainakin olen tälläistä ajatellut siitä löhtien kun selvisi että vaikka Bojan on Euroopassa, hän ei osallistunut Kärtsän kiertueelle. Itse olin alkuun ihan varma että B on kyllä Thaimaassa mutta ei vain halua näkyä.
Jotenkin alkuun niistä Kärtsän puheista tuli sellainen olo että hänkin ehkä luuli B:n olevan tulossa, tai että siitä olisi ainakin jotain puhuttu.. En tiedä miksi musta tuntuu siltä.
 
vierailija
Mitä on "koko ajan"? Siis ihan uteliaisuuttani kyselen, koska eihän kiertueen alkuvaiheessa olisi esim. ollut järkeä spekuloida, että "Bojan meinasi mennä tuonne, mutta ei menekään". Vai?
Vastaan: tarkotin tuolla KOKO AJAN juurikin sitä, että siitä asti kun kävi selväksi että B ei ole tulossa Eurotourille. Itselle se valkeni siinä Dublinin ja Lontoon välissä suunnilleen, vaikka silloinkin elättelin vielä pienen pientä toivonkipinää asian suhteen.

Kyllähän Eurotourin alussa kaikki ennusmerkit viittasivat siihen, että Bojan SAATTAISI olla tulossa (toki silloinkin oli epävarmuutta ilmassa, mutta silti): Se, että B ei mennytkään Thaimaan reissulle, K:n jatkuva mourunta B:n perään ja vielä samanaikaisesti Joksujen harjoittama salamyhkäisyys ekalla lomaviikolla.

Väkisinkin siinä alkaa toiveikas nauta ajattelemaan, että nyt on jotain elämää suurempaa ilmassa. Etenkin kun NT:n aikana nähtiin niin itsevarma, vapautunut ja onnellinen B ja yhtälailla onnellinen K. Ja väkisinkin sitä sitten mielessään pohtii, että mikä ja mitkä olivat ne syyt, että B ei tullut tapaamaan Kärtsää...
 
vierailija
Jotenkin alkuun niistä Kärtsän puheista tuli sellainen olo että hänkin ehkä luuli B:n olevan tulossa, tai että siitä olisi ainakin jotain puhuttu.. En tiedä miksi musta tuntuu siltä.
Joskus on tosiaan ollut niin, että K aktivoituu Bojan-jutuissaan kun B n tapaaminen lähestyy. Mä en vieläkään ole päässyt yli niistä bojanhöpinöistä, mutta kai ne pitää ottaa ns fanservicena. Jos B olisi tullut vasta Lontooseen, mitä hän olisi siitä saanut, kun ei viisukavereitakaan ilmeisesti paikalla ollut. Kärtsällä oli niin paljon omaa porukkaa ympärillä, äitikin, ja kotiinlähtö oli melkein samantien.
 
vierailija
Mun mielestä ne B höpinät kannattaa ottaa vaan sillä, että tarttuu aiheeseen ja tykkää siitä puhua. On mielen päällä syystä tai toisesta, mutta spiikkejä K ei kyllä koskaan ole tehnyt ketään miellyttääkseen. Jos on aktiivista yhteydenpitoa en varsinaisesti ihmettele, että kolkuttelee mielessäkin.
 
vierailija
Mua aina hämää nuo Balkanin välimatkat :D Nytkin he ajavat 5h Ljubljanasta Novi Sadiin Serbiaan Kroatian läpi.
Ja Slovenian leveimmästä kohtaa läpi ajaminen kestää vain vajaat 4 tuntia eli kaikki Slovenian sisällä olevat keikat on päiväreissuja toisin kuin Kärpyn... :D
 
vierailija
Mua aina hämää nuo Balkanin välimatkat Nytkin he ajavat 5h Ljubljanasta Novi Sadiin Serbiaan Kroatian läpi.
Ja Slovenian leveimmästä kohtaa läpi ajaminen kestää vain vajaat 4 tuntia eli kaikki Slovenian sisällä olevat keikat on päiväreissuja toisin kuin Kärpyn...
Riippuu kyllä, esim. minulta olisi valitettavasti saatanan pitkä matka Ljubljanaan, vaikka Belgrad olisi vielä ihan siedettävän matkan päässä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Mua aina hämää nuo Balkanin välimatkat Nytkin he ajavat 5h Ljubljanasta Novi Sadiin Serbiaan Kroatian läpi.
Ja Slovenian leveimmästä kohtaa läpi ajaminen kestää vain vajaat 4 tuntia eli kaikki Slovenian sisällä olevat keikat on päiväreissuja toisin kuin Kärpyn...
Apua, nyt kun sen noin sanoo... En minäkään ole tätä hahmottanut, vaikka Euroopan karttaa on tässä viime kuukausina tullut aika intensiivisesti tuijotettua. 😅 Nyt tuntuu melkein hölmöltä, itse istun just junamatkalla kahden kaupungin väliä ja kesto on yli sen neljä tuntia, ihan normaalia. Ja Suomen ajaminen päästä päähän on sellainen kevyt 16 tunnin urakka, vähän eri luokkaa. Laittaa kyllä perspektiiviin näitä maiden eroja. :D
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä