Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä seuraava on ihan arvailua ja omaa pohdintaa: vaikuttaa siltä että N voi K:n seurassa olla ”lapsellinen” tai ainakin tuoda sitä enemmän esiin. Ehkä JO:n julkisuuskuva on sellainen että tuo puoli ei ole päässyt esille/ ollut niin näkyvää. B on tainnut itsekin sanoa, että ovat molemmat tarpeeksi lapsellisia häröillääkseen yhdessä. Varmasti vapauttavaa! Mietin myös miksi ja mihin perustuen näen heillä vahvaa kemiaa. Ja ilmeisesti moni muukin. Ehkä eivät osaa sitä itsekään selittää mutta minusta se on ilmeistä. Molemmat ovat vahvoja persoonia ja täyttävät lavan mutta ilmiselvästi toimivat hyvin myös yhdessä esiintyessään eli antavat tilaa puolin ja toisin. Monesti vahvat persoonat ei niin hyvin synkkaa lavalla vaan ottavat huomion mieluummin itselleen.

vierailija
Tämä seuraava on ihan arvailua ja omaa pohdintaa: vaikuttaa siltä että N voi K:n seurassa olla ”lapsellinen” tai ainakin tuoda sitä enemmän esiin. Ehkä JO:n julkisuuskuva on sellainen että tuo puoli ei ole päässyt esille/ ollut niin näkyvää. B on tainnut itsekin sanoa, että ovat molemmat tarpeeksi lapsellisia häröillääkseen yhdessä. Varmasti vapauttavaa! Mietin myös miksi ja mihin perustuen näen heillä vahvaa kemiaa. Ja ilmeisesti moni muukin. Ehkä eivät osaa sitä itsekään selittää mutta minusta se on ilmeistä. Molemmat ovat vahvoja persoonia ja täyttävät lavan mutta ilmiselvästi toimivat hyvin myös yhdessä esiintyessään eli antavat tilaa puolin ja toisin. Monesti vahvat persoonat ei niin hyvin synkkaa lavalla vaan ottavat huomion mieluummin itselleen.
siis B! Ei N.

vierailija
Ja nyt ne sai taas lisää aihetta millä trollailla vauvalla ku A on hommannu K:lle synttärilahjan ja B ei....Näköjään prkl kaikki pitäis tehä julkisesti, ku sit ku joku menee sanomaan et on voinu saadakin lahjan B:ltä, ni ei oo ku ei siitä oo mitään todisteita. aaarrgghhhh. Oispa jo huominen ja Jokerien keikka.

vierailija
Tämä kemian analysointi kiinnostaisi minuakin. Ja siis mun silmään tosiaan kemiaa ja jännitettä on vaikka muille jakaa.
Kosketuksissa, katseissa, puheessa (toisilleen ja kun puhuvat toisistaan). Voiko he olla näin hyviä näyttelijöitä ja jos näyttelevät tämän, niin miksi? Koska sehän oli jo alusta asti nähtävissä, ei kai he tarkoituksella olisi hakeneet gay baiting -matskua jo pre partyjen aikana??

vierailija
Ja nyt ne sai taas lisää aihetta millä trollailla vauvalla ku A on hommannu K:lle synttärilahjan ja B ei....Näköjään prkl kaikki pitäis tehä julkisesti, ku sit ku joku menee sanomaan et on voinu saadakin lahjan B:ltä, ni ei oo ku ei siitä oo mitään todisteita. aaarrgghhhh. Oispa jo huominen ja Jokerien keikka.
B antanut jo jotain ihan muuta yksityisesti 😉😂. Ei ole tarvinnut jättää levy-yhtiön toimistolle pakettia.

vierailija
Pidän hyvin epätodennäköisenä, että ei olisi saanut mitään lahjaa Bojanilta. :) (MRS=3)

vierailija
Tää on aina sama jankkaus näiden ankeuttajien kanssa. Ihan samoja kaikuja kuin silloin kesällä, kun B hiljeni somessa ja lopulta poistui sieltä. Yhtäkkiä ollaan avioeroa virittelemässä ja B ei olekaan enää hyvä kaveri ja ties mitä. Ja siitä päästiin vasta, kun haastattelussa tuli ilmi, että he ovat viikottain yhteyksissä. Mikään ei tosiaan saisi olla yksityistä näiden mielestä, kaiken pitäisi tapahtua Instassa. Ja sitten taas siitäkin tullaan valittamaan, että yhteys on vain fanservicea, jos se tapahtuu vain julkisesti. Ei noiden kanssa voi voittaa.

vierailija
Joo siellä nyt naitetaan A ja K. Monelta tuo JO keikka on ja onko täältä ketään siellä Discordissa, jos siellå olisi sitten live linkkejä?

vierailija
Se on varmaan This will be a night we won't forget ja se on poistettu. Siihen piti tulla toinen osa mutta ilmeisesti ei tulekaan (itse nimittäin odottelin sitä). Löytyy kuitenkin googlen haulla jos laittaa tuon nimen ja vaikka sanan bojan ja sitten painaa siinä hakutuloksissa nimen vieressä olevia kolmea pistettä ja vielä sitten sieltä alhaalta sitä välimuistissa. En laita suoraa linkkiä mutta jospa löytäisit ja pystyisit lukemaan sen näillä ohjeilla.
Jee, kiitos nimestä ja vinkistä! Piti käydä työkoneella lukemassa ja oli kiva huomata että aika hyvin muistin tapahtumat, paitsi puuttuvan jatko-osan sisällön olin tainnut itse kuvitella loppuun. 😄

vierailija
Silloinhan K & B ystävyys vasta oiskin pelkkää fanservicea jos kaikki tuotais aina ilmi julkisesti, tokihan se on trolleille nyt helppoa sanoa että ei B oo mitään lahjaa antanut tai on huono ystävä kun ei nyt toimikkaan niin tai näin. No itselle ainakin riittää se tieto että ovat viikottain yhteydessä, en tarvitse sen enempää vakuutteluja etteivätkö he olisi toisilleen tärkeitä ♥

vierailija
K on saanut varmasti vaikka kuinka monta lahjaa, kuten joku tuolla totesikin, mut yhdestä on tehty ainoastaan julkista ja sit käyttäydytään, kuin Alessandra olisi ainoa, joka on muistanut toista synttäreiden takia.

vierailija
Nordic tourin aikana tumblrssa julkaistusta seuraavasta erityisesti yksi lausahdus on jäänyt mulla mieleen:

"The fact nothing really changed between them, Bojan has been counting days for this evening and we all witnessed that.
It's always Bojan and Jere.
Whatever their bond is, is beautiful."

https://www.tumblr.com/maximumdante/tagged/käärijä

Linkkasin vahingossa aiempaan yöketjuun tän.
Tässä on vaan vielä se hienous, että mun mielestä NTllä taas nimenomaan näki asioiden muuttuneen, vielä läheisempään ja avoimempaan suuntaan kun aikasemmin.

vierailija
Tässä on vaan vielä se hienous, että mun mielestä NTllä taas nimenomaan näki asioiden muuttuneen, vielä läheisempään ja avoimempaan suuntaan kun aikasemmin.
Mä oon samaa mieltä
Ja samaa mieltä myös tuosta, että sehän se fanservicea olisikin jos kaikki tehtäisi somessa muiden näkyvillä.
Eli oikeastaan, vaikka kiva olisi nähdä yhteistä materiaalia niin kuitenkin melkeinpä mitä vähemmän näemme niin sen parempi vaikka karulta kuulostaa.

vierailija
Täällä nyt aikuisiälle ehtinyt fanityttö on ihan täpinöissään - olettehan nähneet Deanin mustavalkoisen kuvan, jossa Jan ja Nace koskettavat toistensa sormia? Poimin sen jostain fb-profiiliini, ja pistin Deanille Instan kautta kiitokset upeasta ja JOn yhteyttä hienosti ilmentävästä kuvasta.

Ja hän vastasi sydämellä ja kiittämällä - suomeksi.

Tällainen ei ole ollut minulla tapana. En ole ikinä enkä koskaan lähestynyt ketään julkisuuden henkilöä tai heidän lähellään liikkuvia tyyppejä. Tämä kesä on kyllä sekoittanut vanhahkon pääni täysin.

vierailija
Tämä kemian analysointi kiinnostaisi minuakin. Ja siis mun silmään tosiaan kemiaa ja jännitettä on vaikka muille jakaa.
Kosketuksissa, katseissa, puheessa (toisilleen ja kun puhuvat toisistaan). Voiko he olla näin hyviä näyttelijöitä ja jos näyttelevät tämän, niin miksi? Koska sehän oli jo alusta asti nähtävissä, ei kai he tarkoituksella olisi hakeneet gay baiting -matskua jo pre partyjen aikana??
Tervehdys, vauvalta tulin turvaan tänne. Ei siellä kestä enää olla. En ole koskaan ennen tästä aiheesta avautunut, eikä mun lempi aiheeni ole tunteista puhuminen. Yleensä olen vältellyt näitä kysymyksiä ja niillä spekulointia. Tuodaanpa nyt kuitenkin jälkikäteen myös oma näkemys tähän aiheeseen. Kärtsä iski muhun umk:ssa aika lujaa ja kun näin hänet ekaa kertaa Bojanin kanssa, niin tunsin sellaisen oudon piston. Mä uskon, että näiden kahden välissä on ihan oikeaa vetovoimaa, jonkinnäköistä rakkautta. Sitä ei voi näytellä. Heidän katselemisesta tulee hiton hyvä olo, he levittävät ympäristöönsä jotakin selittämätöntä hyvää energiaa, johon jää koukkuun. Mä olen aina ollut ihan suht onnellinen elämääni näin, mutta näiden kahden katseleminen sai minut tajuamaan, että mun elämästä puuttuu jotakin, jotain sellaista, mitä en ole osannut ennen edes kaivata. Miespuolinen olen, jos sillä on jotakin merkitystä.

• Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Täällä nyt aikuisiälle ehtinyt fanityttö on ihan täpinöissään - olettehan nähneet Deanin mustavalkoisen kuvan, jossa Jan ja Nace koskettavat toistensa sormia? Poimin sen jostain fb-profiiliini, ja pistin Deanille Instan kautta kiitokset upeasta ja JOn yhteyttä hienosti ilmentävästä kuvasta.

Ja hän vastasi sydämellä ja kiittämällä - suomeksi.

Tällainen ei ole ollut minulla tapana. En ole ikinä enkä koskaan lähestynyt ketään julkisuuden henkilöä tai heidän lähellään liikkuvia tyyppejä. Tämä kesä on kyllä sekoittanut vanhahkon pääni täysin.
Jos kyseessä on tämä, niin on kyllä upea. Itsekin jäin eilen sitä tuijottamaan pidemmäksikin aikaa, kun satuin kuvaan törmäämään ensimmäistä kertaa.

vierailija
Tervehdys, vauvalta tulin turvaan tänne. Ei siellä kestä enää olla. En ole koskaan ennen tästä aiheesta avautunut, eikä mun lempi aiheeni ole tunteista puhuminen. Yleensä olen vältellyt näitä kysymyksiä ja niillä spekulointia. Tuodaanpa nyt kuitenkin jälkikäteen myös oma näkemys tähän aiheeseen. Kärtsä iski muhun umk:ssa aika lujaa ja kun näin hänet ekaa kertaa Bojanin kanssa, niin tunsin sellaisen oudon piston. Mä uskon, että näiden kahden välissä on ihan oikeaa vetovoimaa, jonkinnäköistä rakkautta. Sitä ei voi näytellä. Heidän katselemisesta tulee hiton hyvä olo, he levittävät ympäristöönsä jotakin selittämätöntä hyvää energiaa, johon jää koukkuun. Mä olen aina ollut ihan suht onnellinen elämääni näin, mutta näiden kahden katseleminen sai minut tajuamaan, että mun elämästä puuttuu jotakin, jotain sellaista, mitä en ole osannut ennen edes kaivata. Miespuolinen olen, jos sillä on jotakin merkitystä.
Täysin samoja ajatuksia täällä. Sen olen tajunnut että miksi tämä kiinnostaa ja kiehtoo niin paljon on juuri se, että haluaisin jotain samaa omaan elämääni rakkaus tai ystävyyssuhteiden muodossa sillä en ole elämässäni seurustellutkaan kuin tyyliin kerran (olen n. kolmekymppinen) ja lisäksi olen välillä aika yksinäinen, vaikka ystäviä onkin.

vierailija
Osasit pukea ajatukseni täydellisesti sanoiksi. Jotain universaalia tässä täytyy olla, koska niin moni ihminen näkee tän saman.

Yhteistyössä