vierailija
Mutta noiden ilmiannossa ei ole mitään järkeä. Antaa mellestää keskenään ja odotella, millon meinasivat hiljentyä.eihän tässä muuta kun aikaa on
Mutta noiden ilmiannossa ei ole mitään järkeä. Antaa mellestää keskenään ja odotella, millon meinasivat hiljentyä.eihän tässä muuta kun aikaa on
Mun mielestä sä olet hyvä puhumaan tunteista, hyvin osasit nimittäin sanoittaa omat ajatukseni.Tervehdys, vauvalta tulin turvaan tänne. Ei siellä kestä enää olla. En ole koskaan ennen tästä aiheesta avautunut, eikä mun lempi aiheeni ole tunteista puhuminen. Yleensä olen vältellyt näitä kysymyksiä ja niillä spekulointia. Tuodaanpa nyt kuitenkin jälkikäteen myös oma näkemys tähän aiheeseen. Kärtsä iski muhun umk:ssa aika lujaa ja kun näin hänet ekaa kertaa Bojanin kanssa, niin tunsin sellaisen oudon piston. Mä uskon, että näiden kahden välissä on ihan oikeaa vetovoimaa, jonkinnäköistä rakkautta. Sitä ei voi näytellä. Heidän katselemisesta tulee hiton hyvä olo, he levittävät ympäristöönsä jotakin selittämätöntä hyvää energiaa, johon jää koukkuun. Mä olen aina ollut ihan suht onnellinen elämääni näin, mutta näiden kahden katseleminen sai minut tajuamaan, että mun elämästä puuttuu jotakin, jotain sellaista, mitä en ole osannut ennen edes kaivata. Miespuolinen olen, jos sillä on jotakin merkitystä.
Niin minäkin olen, en tosin noita Loreen-juttuja, ne on helppo ohittaaitekin koitan kaikeni ilmiantaa noita jonneja
hyvä kysymysMiten nuo tismalleen samanlaiset spämmäysviestit voi mennä edes läpi tuolla?
Siis joku otti siitä tatuoinnin? https://instagram.com/stories/deangrainger.jpg/3222094376024216633?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==Jos kyseessä on tämä, niin on kyllä upea. Itsekin jäin eilen sitä tuijottamaan pidemmäksikin aikaa, kun satuin kuvaan törmäämään ensimmäistä kertaa.
Tulee mieleen Michelangelon Aatamin luominen.
Aika raamatullinen viba tuossa. (Heh, ja arvuutussanana toki ISÄ.)
Toi on ihan klassinen kuva liittyen uskontoon ja raamattuun.
Joo antaa laivan jäädä, saavat siellä trollalilla kunnes suljetaan.Antaisko sen paatin vaan olla trollihoukuttimena upottamatta sitä, tekis sit vaan uuden jollain tylsällä piilonimellä kuten perhokalastuksen alkeet tms.
Paljon jo ilmiannettu, eikä ole tällä kertaa poistunut, ei mitään logiikkaa tässä näköjäänRunsailla ilmiannoilla ne ketjut nimenomaan poistuu.
On sieltä jotain aamusta poistunut, kävin tarkistelemassa sivuja. Mutta en kyllä tajua, millainen systeemin noilla tuolla Vauvalla moderaatiossa on. Nyt on ihan varmasti ilmiannettu niin paljon tavaraa, että luulisi moden iskevän lukon tuollaiselle ketjulle. Mutta todennäköisesti modet ei noita ketjuja oikeasti edes juuri katsele, ellei nyt ihan pakko ole, kunhan kuittaavat automaattisesti viestit poistumaan.Paljon jo ilmiannettu, eikä ole tällä kertaa poistunut, ei mitään logiikkaa tässä näköjään
Joo tarkoitan siis, että ketju ei ole ihme kyllä lukittunutOn sieltä jotain aamusta poistunut, kävin tarkistelemassa sivuja. Mutta en kyllä tajua, millainen systeemin noilla tuolla Vauvalla moderaatiossa on. Nyt on ihan varmasti ilmiannettu niin paljon tavaraa, että luulisi moden iskevän lukon tuollaiselle ketjulle. Mutta todennäköisesti modet ei noita ketjuja oikeasti edes juuri katsele, ellei nyt ihan pakko ole, kunhan kuittaavat automaattisesti viestit poistumaan.