Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kannattaa yrittää erottaa ne omat toiveet vaatimuksista. Kyseessä on heidän elämä ei meidän. Ei he kuvanneet nähdä toisiaan. Ja kun näkevät ei siitäkään kuulu meille yhtään mitään.

vierailija
Alapeukku, K ei olisi hyvä ystävä jos odottais Bojanin menevän sinne velvollisuudesta, kuten sinä tunnut suhtautuvan. Ei ystävyyttä tuollaisilla asioilla mitata, se on pakottamista. Millainen ystävä ajattelee, että ”hyvän ystävän” on tultava mun keikoilleni, vaikkei ehkä kiinnosta? Huono ystävä.
Hyvä ystävä tajuaa, että toinen ei välttämättä ole kiinnostunut ja kokisi kamalana, jos toinen tulisi velvollisuudesta paikalle.
Ei noiden ystävyys nyt voi toisen keikoilla käymiseen perustua.
En tarkoittanut, että olisi jokin velvollisuus. Ei tietenkään. Tai, että pitää jotenkin mitata. Lähinnä sitä, että läheisen ystävän mukaan haluaisi mennä jakamaan näin mahtavaa ja ainutkertaista hetkeä. Tällaisia ei varmasti ole useasti jos koskaan enää. Kuitenkin B:lla on sukulaisia tuolla ja käy useasti. Olihan Luken keikallekin meno rankan keikkaputken välissä ja silti meni piipahtamaan. Nyt ei mennyt ja samaan aikaan julkaisee iloisia kuvia puuhailuistaan, niin tulee fiilis että ei ole niin tärkeä juttu hänelle. Mutta tämä siis vain omat fiilikset. Eihän me mitään oikeasti tiedetä. Ja varmasti ovat kavereita ja tulevat jossain vaiheessa näkemään.

vierailija
Sinä et näjöjään sitten ymmärtänyt viestiä? On ajatellut miestä kirjoittaessaan biisin ja nyt näyttää sen Jukan kanssa.
ei... hän kirjaimellisesti sanoi että biisi kertoo siitä kun joku nainen tuli iskemään häntä laivalla ja yhden yön jutun jälkeen K miettii, tuleeko suhteelle jatkoa. Ei K:lla nyt valitettavasti ole mitään naisia tuplaajissa jota voisi suudella lavalla demonstroidakseen sen romanssin. Oletko ikinä kuullut taiteellisesta ilmaisusta?

vierailija
Eikö toi huhhahhei oo kirjoitettu jo ajat sitten ? Jostain luin että ennen viisuja jopa?
Joo! Ilmeisesti Sonny mainitsi siinä yleX radiojutussa, että ovat K:n kanssa tehneet kappaleen laiva-teemalla, ja K sanoi että kyllä se joskus julkaistaan :D ja hhh:ssa on laivateema ja Sonny kirjoittajana. Että tämä on tehty ennen kuin K on edes tavannut B:tä jos jollekin jäi epäselväksi

vierailija
En tarkoittanut, että olisi jokin velvollisuus. Ei tietenkään. Tai, että pitää jotenkin mitata. Lähinnä sitä, että läheisen ystävän mukaan haluaisi mennä jakamaan näin mahtavaa ja ainutkertaista hetkeä. Tällaisia ei varmasti ole useasti jos koskaan enää. Kuitenkin B:lla on sukulaisia tuolla ja käy useasti. Olihan Luken keikallekin meno rankan keikkaputken välissä ja silti meni piipahtamaan. Nyt ei mennyt ja samaan aikaan julkaisee iloisia kuvia puuhailuistaan, niin tulee fiilis että ei ole niin tärkeä juttu hänelle. Mutta tämä siis vain omat fiilikset. Eihän me mitään oikeasti tiedetä. Ja varmasti ovat kavereita ja tulevat jossain vaiheessa näkemään.
B ja K ovat nähneet useammin kuin Luke ja B, minun käsittääkseni ainakin. B on elänyt jo K:n keikat läpi, ehkä siinä ei ole mitään uutta hänelle enää. Toki paikka olisi ollut uusi ja spesiaali ja ainutkertainen.

Lisäksi emme voi tietää B:n henkilökohtaisia syitä miksi jättäytyi pois Thaikuista, eikä se meille kuulukaan.

vierailija
Minulle Jesse/Jere on aina erityisempi koska he ovat tunteneet niin kauan ja Jesse on eräänlainen suojelija K:lle... he ovat vain niin symppiksiä ja pehmeitä yhdessä <3 B vain ei ole sama minun silmissäni. Hän enemmän vian touhottaa K:n kanssa.
Kirjoitit auki just saman mitä ite tunnen. Just tuo suojelija vs touhottaja luo ihan erilaisen jånnitteen

vierailija
Juu, noi on todellakin vain sun omat fiilikset. Kuulostaa joltain riippuvuudelta ennemmin kuin hyvältä ystävyydeltä. Että toisen iloinen puuhailukin on väärin, kun toisella on iso keikka toisaalla. Oletat että K:n kokemus oli jotenkin vähemmän kun Bojan ei ollut paikalla? Että hän on jotenkin kroonisesti Bojanin puutteessa? Vaikka hän kaipaisikin Bojania giganttisestikin, asioita ei voi noin päätellä ulospäin. Se voi olla hän itse, joka ei irrota tyttiksestä, vaikka Bojan toivoisi (en siis todellakaan sano että Bojan toivoo, tämä oli vain esimerkki) ja ovat sen takia yhdessä sopineet asioita. Että K on täysin ok sitten sen kanssa ettei Bojan tule, koska ei itse myöskään tee asiaa X. Ja Bojan on ok SEN kanssa, ettei K tee asiaa X, ja K tietää, että siksi Bojan tekee jotain muuta. Molemmat ovat ok ja kaikki hyvin. Hyviä ystäviä edelleen.

vierailija
B ja K aivan varmasti osaavat olla rauhassa keskenään, vaikka meille sitä touhotusta on näkynyt. Kaksi herkkää kaveria, jotka on löytäneet toisistaan jotakin. Oli se mitä tahansa.

vierailija
Mä kyllä itse henk.koht uskon, että noissa K:n miesten pussailuissa on muutakin taustalla kuin vain fanservice ja esim halu rikkoa rajoja. Ja se liittyy johonkin minkä B tai ylipäätään euroviisut ja sen jälkeinen aika sytytti. Toki pitää muistaa että hän kokee että K on artistipersoona ja hän voi haluaa vetää K:ta tiettyyn suuntaan, mutta ei K ja J nyt kuitenkaan täysin erillisiä toisistaan ole

Yhteistyössä