Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai sit halusi vaan oikeasti viettää pari viikkoa lomaa, kun siihen kerrankin oli mahdollisuus, viettää aikaa perheen kanssa jne.
Yes yes, spekuloin vaan. Toivottavasti koko JO pääsee levänneenä ja motivoituneena aloittamaan loppuvuoden keikat. Kärtsyli sen sijaan joutuu painamaan kotimaan keikat ilman kunnon palautumista tästä kiertueesta.

vierailija
Jessus, ennen kuin lähdetään syyttelemään Bojania taas pyrkyriksi tai huonoksi ystäväksi, niin muistetaan että alun perin hänellä oli se 14 päivän Thaimaan-loma varattuna tähän päälle eikä olisi edes päässyt Kärtsän keikalle. Me ei tiedetä syytä lomasuunnitelmien muutokseen tai milloin muutos on ollut tiedossa, mutta jotain isompaa siinä on voinut olla taustalla, eikä se liity todennäköisesti mitenkään Kärtsään. Näin meni nyt, eikä B ja K väleissä ole varmasti mitään ongelmia. Yksityisesti ovat takuuvarmasti puhuneet asiasta.

vierailija
Huonoa ystävää ei kiinnosta ystävän merkittävä keikka
Ei se niin mene. Ei ystävyys saa tuommoisille asioille perustua, että pitää kaikessa olla samat kiinnodtuksen kohteet ja pahimmassa tapauksessa nuolla (pun not intended) ystäväänsä ja mielistellä. Tuskinpa heidän ystävyytensä toisen musiikista pitämiseen perustuu tai ulkokultaiseen uran tukemiseen. Ulkokultaiseen sanon siksi, että K:lta ei taatusti tuolla tukea puuttunut.
Niin ulkokultaisista syistä se B ois sinne mennyt, jos sisäsyntyistä tunnetta (halua) päästä mukaan ei ollut.

vierailija
Taas tulee tää Bojan on opportunisti vaihe. Muistan sen kesältä jostain ketjusta. Nyt jonkun mielestä kun B on hyötynyt K:sta niin seuraavana sitten jotain isompia kaloja kohti ja sieltä ottamaan sitten lisäbuustit taas uralle.

vierailija
Jessus, ennen kuin lähdetään syyttelemään Bojania taas pyrkyriksi tai huonoksi ystäväksi, niin muistetaan että alun perin hänellä oli se 14 päivän Thaimaan-loma varattuna tähän päälle eikä olisi edes päässyt Kärtsän keikalle. Me ei tiedetä syytä lomasuunnitelmien muutokseen tai milloin muutos on ollut tiedossa, mutta jotain isompaa siinä on voinut olla taustalla, eikä se liity todennäköisesti mitenkään Kärtsään. Näin meni nyt, eikä B ja K väleissä ole varmasti mitään ongelmia. Yksityisesti ovat takuuvarmasti puhuneet asiasta.
Mä ainakin uskon että B on ollut K:n tukena edes jonkin verran lippugaten aikana. Mulla on sellainen tunne.

vierailija
No mun mielestä tuolle ei tarvi edes olla syytä *huh huh*
Olin kyllä yllättyny, miten näytti, että tällä kertaa Jukka tuli paljon Kn puoleenja vaikutti, että ois voinu vielä jatkaa pusua!

Mikähän on pari päivää sitten annetusta lavapususta muuttunut, kun nyt näytti, että hän oli melkein enemmän messissä!

Ja mun silmään näytti 'lavasavun' ja -valojen läpi, että ainaki Jukalla ois lavakasvojen takana hymyilyttäny, kaveribondimielessä?

Oliko vielä joku kolmas = eka pusu kiertueella ja siinä Jukka teki aloitteen?

vierailija
On täällä ihmisillä omituisia ystävyyssuhteita ja ajatuksia ystävyydestä, kun näitä kommentteja lukee. Ei taida teillä olla oikeita ystäviä ollenkaan jos noin kieroutuneesti ajattelette ystävyydestä.

vierailija
No joo.. mutta ei halua olla vian K:n varjo... ja eikö B ole kavereita kaiken maailman netflix-näyttelijöiden kanssa Lontoossa? Alkuvuodesta muuttaa vielä sinne niin K on vain harhainen muisto
Jos käy niin, niin sitten käy. En tunne ihmisiä mutta itse olettaisin ettel käy noin. 🤷
Totuutta emme toki voi tietää. Ja onhan paljon kiinni Käärijästä itsestään. Hän on nyt panostanut kai lähinnä töihin.

Yhteistyössä