Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No valtaosalle yleisöstä varmaan on uutta koko lavashow ja välispiikit, mutta fandom ja rest of the internet taitaa seurata K:n keikkoja ja tekemisiä ihan toisella tasolla. Kai tämä nyt oli vasta kolmas kerta, kun K kertoo ton pyykkitarinan, ja nekin vain Eurotourilla. Sitten rupean kyllä huutelemaan itsekin vastalauseita, jos samat spiikit jatkuu kotimaan keikoilla jouluun asti.
Tekisi mieli laittaa K lle jo nyt kommenttia, että nyt loppuu se B n haisuliksi nimittely. Kyllä se tuota jatkaa

vierailija
Mun elämä ois ainakin paljon parempaa jos ois seurattu tämäkin kiertue ihan vain sellaisena kuin se oli, ilman mitään tyhmiä, katteettomia oletuksia Bojanista. Itsestä tuntui alusta asti, ettei Bojanilla ole mitään syytä osallistua Käärijän uraan Euroopassa, ei edes katsojana, koska oli nähnyt Käärijän jo. Nyt on vain veemäinen ja paska fiilis, kun odotti enemmän, eikä saanutkaan sitä mitään.

vierailija
Olipahan show ja onneksi se on nyt ohi ettå saa joskus nukkuakin. Ja ihanaa kun ei tartte enää miettiä 24/7 Bojanin olinpaikkaa... 😅😅😅

Ehkä hyväkin että ei tullut koko keikan mittaista liveä tänää, voi olla että en ois enää jaksanut kuunnella Kn spiikkejä. Bojan-juttukin kuulosti jo vähän väsyneeltä, vaikka kiva tietysti että Kärdellä edelleen Boitsukka mielessä.

Kanssamatkustajille sanoisin, että ei tässä mikään ole ohi, jatketaan laineilla niin kauan kuin suotuisia tuuia riittää. Tässähän on koko loppuvuoden JOn ja Kn keikat vielä tulossa ja varmasti monta hyvää liveä tulossa, ihania kuumia kuvia jne. Itse olen menossa Apollon keikalle ja vakavasti harkitsen pankkitilin tyhjentämistä ja lentämistä jollekin JOn keikalle, kun tyhmänä jätin NTn väliin.

Hyvää yötä kaikille ja never stop the madness! ❤

vierailija
Mun elämä ois ainakin paljon parempaa jos ois seurattu tämäkin kiertue ihan vain sellaisena kuin se oli, ilman mitään tyhmiä, katteettomia oletuksia Bojanista. Itsestä tuntui alusta asti, ettei Bojanilla ole mitään syytä osallistua Käärijän uraan Euroopassa, ei edes katsojana, koska oli nähnyt Käärijän jo. Nyt on vain veemäinen ja paska fiilis, kun odotti enemmän, eikä saanutkaan sitä mitään.
Pakko olla samaa mieltä tosta lopusta. Syytän tästä vain itseäni. Ja tietysti teitä, mutta kukaan ei pakottanut mukaan tähän mayhemiin.

vierailija
Pääsin töistä tsekkaamaan mayhemia. Voih, B ei tullut keikalle. Oliko ketään K:n viisukavereita paikalla?. Mutta ihanaa, että K sai vetää keikan noin isolle yleisölle noin upeassa keikkapaikassa. Olisinpa saanut olla paikan päällä.

Yhteistyössä