vierailija
Mitä K sanoo tuossa n. 0:20 kohdassa? took my dick? Alkuosassa anyway se wank ja loppupuolella dild* juttu
Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä tai teoriaa K:n ja B:n suhteista tai laaduista. En ole koskaan shipannut enkä shippaa nytkään. Kärsän moukkamaisuus on kyllä noloa.Joo joo... sinun on helpompi solvata näitä henkilöitä kuin myöntää olleesi väärässä K:n ja B:n suhteen laadusta
Ethän sinäkään sitä K ja B suhteen laatua tiedä? Kyllä täällä nyt muut sekoilee kuin shippaajatJoo joo... sinun on helpompi solvata näitä henkilöitä kuin myöntää olleesi väärässä K:n ja B:n suhteen laadusta
Tekisi mieli laittaa K lle jo nyt kommenttia, että nyt loppuu se B n haisuliksi nimittely. Kyllä se tuota jatkaaNo valtaosalle yleisöstä varmaan on uutta koko lavashow ja välispiikit, mutta fandom ja rest of the internet taitaa seurata K:n keikkoja ja tekemisiä ihan toisella tasolla. Kai tämä nyt oli vasta kolmas kerta, kun K kertoo ton pyykkitarinan, ja nekin vain Eurotourilla. Sitten rupean kyllä huutelemaan itsekin vastalauseita, jos samat spiikit jatkuu kotimaan keikoilla jouluun asti.
Se, että sä roikut täällä haukkumassa menestyvää artistia moukaksi klo 0:47 maanantaina, on noloa.Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä tai teoriaa K:n ja B:n suhteista tai laaduista. En ole koskaan shipannut enkä shippaa nytkään. Kärsän moukkamaisuus on kyllä noloa.
Mulla ei tuu kyllä yhtään velivibat toisen pyykinpesusta vaan se something more ennemminEiköhän tuo haisujuttu ole ihan ok kumminkin puolin kun B jakoi sen aikanaan heti. Ja tekeehän se velijutusta uskottavamman.
Toivottavasti päättyi tähänEi tuo Bojan-puhe vaikuttanut kauheasti yleisöäkään naurattavan ainakaan tuosta klipistä päätellen. Joten eiköhän se pian jää pois.
Laita vain, katsotaan miten hyvin menee xD K tekee mitä haluaa.. saattaisi tulla seuraavassa puheessa imitaatiota valittavasta bojanistista, jonka mielestä K loukkaa B:tä liikaa lavalla yhyyy... ja sitten se haisulivitsi päälleTekisi mieli laittaa K lle jo nyt kommenttia, että nyt loppuu se B n haisuliksi nimittely. Kyllä se tuota jatkaa
No ei ole kyllä, kun sama juttu toistuu aina vaan. Kuka jaksaisi kerta toisensa jälkeen itsestään kuunnella tuollaista.No. Oli kyllä mukavampi sävy Antwerpenissä sitten. Ei tuo hajun kauhistelu ole enää edes hauskaa oikein
Mutta tuosta kielenkäytöstä tulee. Ethän sinä rakkaastasi puhuisi noin?Mulla ei tuu kyllä yhtään velivibat toisen pyykinpesusta vaan se something more ennemmin
No se voi olla sulle noin.. tuskin K niitä on edes pessyt itse. Riippuu miten kotityöt on jaettuMulla ei tuu kyllä yhtään velivibat toisen pyykinpesusta vaan se something more ennemmin
Kannattaa tehdä jo ihan trollausmielessä.Laita vain, katsotaan miten hyvin menee xD K tekee mitä haluaa.. saattaisi tulla seuraavassa puheessa imitaatiota valittavasta bojanistista, jonka mielestä K loukkaa B:tä liikaa lavalla yhyyy... ja sitten se haisulivitsi päälle
Niin on.. ja esim. aksentin pilkkaaminen ei monista ole mukavaa. K tietenkin on itsetietoinen ja ei loukkaannu hevillä, mutta monet eivät kestäisi sellaistaJa onhan B roustannut Kärdwä varsin paikkaansa pitävästi parikin kertaa. Tyyli on vaan ehkä vähän hienostuneempi.
Mullakin se something more tästä tulee, juttuhan vihjaa miettimään sitäkin, miten ne kalsarit kärtsälle oikein joutuivatkaanMulla ei tuu kyllä yhtään velivibat toisen pyykinpesusta vaan se something more ennemmin
Ja et tasan mene laittamaan yhtään mitään.Tekisi mieli laittaa K lle jo nyt kommenttia, että nyt loppuu se B n haisuliksi nimittely. Kyllä se tuota jatkaa
Pakko olla samaa mieltä tosta lopusta. Syytän tästä vain itseäni. Ja tietysti teitä, mutta kukaan ei pakottanut mukaan tähän mayhemiin.Mun elämä ois ainakin paljon parempaa jos ois seurattu tämäkin kiertue ihan vain sellaisena kuin se oli, ilman mitään tyhmiä, katteettomia oletuksia Bojanista. Itsestä tuntui alusta asti, ettei Bojanilla ole mitään syytä osallistua Käärijän uraan Euroopassa, ei edes katsojana, koska oli nähnyt Käärijän jo. Nyt on vain veemäinen ja paska fiilis, kun odotti enemmän, eikä saanutkaan sitä mitään.
Noilla on ihan oma rakkauden kieliMutta tuosta kielenkäytöstä tulee. Ethän sinä rakkaastasi puhuisi noin?