Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon fiilistellyt enempi näin euroviisufanina, että euroviisulegenda Eleni Foureira pukeutui Käärijä-teemaisesti Instakuvaansa Käärijänvihreään asuun ja asussa oli piikkipanta kuten Käärijällä. Onhan tuo kunnianosoitus että joku inspiroituu Kärtsästä näin.
En ole ennen kuullut hänestä, mutta seuraajien määrästä päätellen on todella suuri juttu! Näytti kyllä hyvältä tuo K-teemainen asu!

vierailija
Tuosta ei kyllä saa selvää kuka kuvan on ottanut. Hyvinkin voi olla gf, tietysti hän on synttäreitä juhlistamassa. Tai sitten on mennyt kuvanottohetkellä riittävän kauas, koska tietää että fandom tutkii kuvista joka pikselin. Mulle on tärkeintä, että Jerellä näyttää olevan kaikki paremmin kuin mainiosta. Siellä istuu tärkeiden ihmisten ympäröimänä ja ne jotka eivät päässeet paikalle ovat varmasti olleet privasti yhteydessä. Musta kaiken oleellisen tosta porukasta kertoo se, että bussikuski on ryhmäkuvissa mukana ja näyttää viihtyvän. Kyllä rakkautta maailman mahtuu rakkaat kanssashippaajat.

vierailija
B lomailee. Mitä lisäarvoa hän muka toisi Kärtsän keikoille? Käärijää se yleisö tulee katsomaan, ei Bojania kukaan odota. Ja se että kumppani on paikalla kun juhlitaan synttäreitä on ihan luonnollista.

vierailija
Tuosta ei kyllä saa selvää kuka kuvan on ottanut. Hyvinkin voi olla gf, tietysti hän on synttäreitä juhlistamassa. Tai sitten on mennyt kuvanottohetkellä riittävän kauas, koska tietää että fandom tutkii kuvista joka pikselin. Mulle on tärkeintä, että Jerellä näyttää olevan kaikki paremmin kuin mainiosta. Siellä istuu tärkeiden ihmisten ympäröimänä ja ne jotka eivät päässeet paikalle ovat varmasti olleet privasti yhteydessä. Musta kaiken oleellisen tosta porukasta kertoo se, että bussikuski on ryhmäkuvissa mukana ja näyttää viihtyvän. Kyllä rakkautta maailman mahtuu rakkaat kanssashippaajat.
Juuri näin! Se on totta, bussikuski otetaan mukaan täysillä ja istuu samassa pöydässä <3 K:lla näytti olevan hyvät synttärit, rakkaiden ympäröimänä! Huomenna on hyvä jatkaa kiertuetta hyvin levänneenä

vierailija
Mulle on ainakin ihan sama onko yksityishenkilö paikalla vai ei, koska shippaus on shippausta. Eikä mulla kovin suuria odotuksia ollutkaan, että B ilmaantuisi. Varmasti K:lla on monta muutakin hyvää Suomi-ystävää, jotka eivät synttäreiden kunniaksi lennä paikalle.

Yhteistyössä