Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis. eihän tuon kuvan ottaja edes näy tuossa kuvassa. Se nainen jolla on puhelin kädessä ja jonka kuva heijastuu peilistä on samalla puolella pubia kuin K:n seurue ja he katsoo toiseen suuntaan. Sitä paitsi tuolla naisella on puhelin vaakatasossa.
Kyllä se on se nainen kuvan ottaja. Peilissä näkyy Allun takaraivo hänen alapuolellaan, eli on ihan oikeassa linjassa tilan suhteen. Mutta sitä ei sano Erkkikään, kuka tuo kuvan ottaja on. Olen nähnyt ihan tosielämässä nimeltämainitsemattoman enkä uskaltaisi väittää peilinaista häneksi. Mutta en myöskään väitä, ettei olisi. Tuosta pikselimössöstä ei voi kenenkään naamaa tunnistaa ja hiusten värikin voi olla vääristynyt valon takia.

vierailija
Minä olen lähinnä K:n fani, enkä ole missään välissä odottanut tai edes halunnut B:tä mukaan. Eivätkä suurin osa faneistakaan ole sitä odottaneet. Lontooseen voisi tulla, jos muitakin viisukavereita olisi tulossa. Muuten en välittäisi häntä nähdä mukana. Lomailkoot rauhassa!

vierailija
Mä oon fiilistellyt enempi näin euroviisufanina, että euroviisulegenda Eleni Foureira pukeutui Käärijä-teemaisesti Instakuvaansa Käärijänvihreään asuun ja asussa oli piikkipanta kuten Käärijällä. Onhan tuo kunnianosoitus että joku inspiroituu Kärtsästä näin. :)

vierailija
Oli kuka oli, mutta ei pysty kukaan salassa kulkemaan kiertueen mukana, jos ei bussissa vaa istu. Fanit ottavat kuvia saapuessa keikalle ja poislähtiessä eikä lähde pois ennen kuin bussikin lähtee. Et kaikki mukana olevat kyllä kuviin varmaan päätyy.

vierailija
Siis. eihän tuon kuvan ottaja edes näy tuossa kuvassa. Se nainen jolla on puhelin kädessä ja jonka kuva heijastuu peilistä on samalla puolella pubia kuin K:n seurue ja he katsoo toiseen suuntaan. Sitä paitsi tuolla naisella on puhelin vaakatasossa.
Katsohan tuota punaruskeaa randomvieraan toppatakkia oikeassa reunassa ja sen kuvastumista peilistä. Siitä voit päätellä, "blondi" kuvaa Jukkaa suoraan edestäpäin.

vierailija
Oli kuka oli, mutta ei pysty kukaan salassa kulkemaan kiertueen mukana, jos ei bussissa vaa istu. Fanit ottavat kuvia saapuessa keikalle ja poislähtiessä eikä lähde pois ennen kuin bussikin lähtee. Et kaikki mukana olevat kyllä kuviin varmaan päätyy.
Voi olla, että jotkut menevät eri kyydillä ja soluttautuvat muiden työntekijöiden mukaan jne. kyllä hätä keinot keksii

Yhteistyössä