vierailija
Mä olen shippaaja ja ovat kyllä ikävästi tutun näköisiä.Ei ehkä shippaajille..
Mä olen shippaaja ja ovat kyllä ikävästi tutun näköisiä.Ei ehkä shippaajille..
Tottakai on puoliso tullut juhlimaan synttäreitä. Hän se kuvan otti. Tässä nähdään todellisuus, gf tulee juhlistamaan synttäri-sankaria ei Bojan.
Tämä! Kn crewta on arvosteltu varsinkin ennen paljon, mut ovat osoittautuneet ihan kultaakin kalliimmaksi.Ihana homma K:lle! Näyttää olevan hyvä tunnelma, ja paljon rakkaita ihmisiä ympärillä synttäreillä. Olisi ollut kauheaa, jos K:lla olisi crewssa vain "työkavereita", jotka eivät tukisi ja tuntisi häntä niin hyvin.
Joo, nyt vahingossa keuli vähän.Rakas ankeuttaja joka näet myös Even peilissä, olet nyt harhainen. Eve on Lontoossa ja kaksi tyttöä todennäköisesti paikallisia.
EVE ON LONTOOSSA.Musta on myös tutun oloinen habitus kuvan ottajalla ja onko vieressä olevalla punertava tukka kuten nykyään Edellä. Mutta yllättävämpäähän se olisi jos ei avopuoliso tulisi kolmekymppisiä juhlimaan.
Minusta tuosta on kyllä mahdotonta sanoa kuka tuo on. Saattaa taas olla "Tukholman blondi pt.2".Joo tuossahan se näkyy ottamassa valokuvaa koko kööristä ikkunaheijastuksen kautta. Plääh
Onko ollut koko reissun bussissa piilossa, kun fanit ovat ahkerasti kuvannneet kuka tulee ja menee bussiin?Siis mä luulen että on ollut mukana alusta asti.
Ainakin 8 h sitten oli.EVE ON LONTOOSSA.
Miten?? Tää oli eilen niiden kanssa myös samassa baarissa. Siis Emilie.Emilie muuten on ollut jossain baarissa juuri (stoorit).
Höpö höpö. Tärkein sisäpiiri juhlii 30v syndejä siinä.Minusta tuosta on kyllä mahdotonta sanoa kuka tuo on. Saattaa taas olla "Tukholman blondi pt.2".
Ei sieltä kauaa mene Dubliniin. Eikä maksa paljoa.EVE ON LONTOOSSA.
Eihän täällä itke kun ankeuttajat. Muilla on ihan kivaa ja oltiin iloisia kun nähtiin Kärppä.Älkää nyt itkekö! Ette voi toisten elämästä päättää
Eve ois varmasti mennyt suoraan sitten Dubliniin. Nyt kannattaisi yrittää sun jo vähän paremmin.Ei sieltä kauaa mene Dubliniin. Eikä maksa paljoa.
Onhan se.Kaikki vaaleatukkaiset saavat näköjään kärsiä ja hyvä, ettei K ole tuolla, saa levätä
Onhan se K siellä.Kaikki vaaleatukkaiset saavat näköjään kärsiä ja hyvä, ettei K ole tuolla, saa levätä
Mitä tuo pellemeikki tarkottaa. Selittäkää tädille, sitä näkee koko ajan milloin missäkin. Onks se niinku joku hahmo joka on ajautunu elämässä pellen asemaanalkaa näyttää siltä on kumppani paikkalla eikä b pitää nähtävästi pesä pellemeikit ja mennä sänkyyn itkemään itseni uneen