Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on ihan hyvä fiilis. Jos jollain on huono fiilis, se voi ihan hyvin johtua ilkeistä kommentoijista, jotka tykkäävät levittää huonoa energiaa Vauvalla ja nyt nähtävästi täällä. Kannattaa kokeilla pitää tällöin hetki taukoa muiden palstalaisten seurasta, shipata hetki omassa mielikuvituksessa ja tulla sitten takaisin. Oma fiilis paranee kummasti<3 Huomiseen omasta puolestani!

• Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
Kuuntelin tuossa just Youtubesta HHH-biisiä sen sadannen kerran samalla kuin luin huolestuneita kommenttejanne. No, seuraava biisi pamahti soimaan ja sen onkin jotain kaunista pianonsoittoa ja linnunlaulua. Olin ihan että mitä heleä ja menin takas tubeen katsomaan ja siellä pyöri ihan randomisti tällainen rentoutusbiisi + video otsikolla: "Musiikki parantaa sydämen ja verisuonet, rauhoittava musiikki palauttaa hermoston rentouttaen".

Enkä ikinä, toistan en koskaan ikinä kuuntele mitään tuollaisia. ☺ Että mistä ihmeestä se nyt siihen pamahti ja mitä se merkitsee? Hassu yhteensattuma vai viesti universumilta minulle ja muille naudoille?

Kuuntelin tuossa just Youtubesta HHH-biisiä sen sadannen kerran samalla kuin luin huolestuneita kommenttejanne. No, seuraava biisi pamahti soimaan ja sen onkin jotain kaunista pianonsoittoa ja linnunlaulua. Olin ihan että mitä heleä ja menin takas tubeen katsomaan ja siellä pyöri ihan randomisti tällainen rentoutusbiisi + video otsikolla: "Musiikki parantaa sydämen ja verisuonet, rauhoittava musiikki palauttaa hermoston rentouttaen".

Enkä ikinä, toistan en koskaan ikinä kuuntele mitään tuollaisia. Että mistä ihmeestä se nyt siihen pamahti ja mitä se merkitsee? Hassu yhteensattuma vai viesti universumilta minulle ja muille naudoille?
varmaan universumi viestii jotain mulle kävi samoin aamulla kuutelin tiskatessa hhh se loppu yhtä äkkiä tuli jotain linnun laulun tapasta musiikkia ollu kokoaja sellanen fiilis jotain isoo tapahtuu :unsure:

vierailija
Minulla on ihan hyvä fiilis. Jos jollain on huono fiilis, se voi ihan hyvin johtua ilkeistä kommentoijista, jotka tykkäävät levittää huonoa energiaa Vauvalla ja nyt nähtävästi täällä. Kannattaa kokeilla pitää tällöin hetki taukoa muiden palstalaisten seurasta, shipata hetki omassa mielikuvituksessa ja tulla sitten takaisin. Oma fiilis paranee kummasti<3 Huomiseen omasta puolestani!
Ei minua shippaaminen oikeastaan kiinnosta. Tämä on kiinnostanut koska asiaa on tuotu niin voimakkaasti julki avoimesti. Nyt lähinnä tuli huoli ihan muusta kuin jostain shippaamisesta.

Mutta toki me ollaan vieraita täällä eikä nähdä kaikkea eikä kaikki meille kuulukaan vaan se mitä meille näytetään.

vierailija
Olisin halunnut nähdä K:lta vielä pienen videon tänään :) joku jossa olisi puhutellut meitä ja puhunut synttäreistä ja lopputourista... No, ehkä mies on sen verran väsynyt, ettei nyt juttu luista :D

vierailija

Tässä takki. Tuo on hyvin tumma navysininen. Baarijakkaralla oleva takki Jessen storissa ihan eri sävyinen vaaleampi sininen, ottaen huomioon myös salaman vaikutuksen. Lisäksi tuo peilistä pullon P kirjaimen takaa näkyvällä ruskeatukkaisella miehellä on Btä lyhyemmät hiukset ja erilainen otsaraja.

Eli Case Toppatakki ei jatkoon. Tällä kertaa.

vierailija
Ei minua shippaaminen oikeastaan kiinnosta. Tämä on kiinnostanut koska asiaa on tuotu niin voimakkaasti julki avoimesti. Nyt lähinnä tuli huoli ihan muusta kuin jostain shippaamisesta.

Mutta toki me ollaan vieraita täällä eikä nähdä kaikkea eikä kaikki meille kuulukaan vaan se mitä meille näytetään.
Jos ei ole mitään selkeää syytä mistä se huoli tulee, silloin se voi tulla ihan mistä tahansa, mikä tällä hetkellä sinun elämääsi liikuttaa. Se voi olla vaikka ilmaa suolistossa. Anteeksi, mutta yhtäläinen arvo on sillä, kuin toistella että huolestuttaa huolestuttaa huolestuttaa ilman perusteluja että mikä huolestuttaa. Ja tartuttaa tätä tunnetta samalla muihin.

vierailija

Tässä takki. Tuo on hyvin tumma navysininen. Baarijakkaralla oleva takki Jessen storissa ihan eri sävyinen vaaleampi sininen, ottaen huomioon myös salaman vaikutuksen. Lisäksi tuo peilistä pullon P kirjaimen takaa näkyvällä ruskeatukkaisella miehellä on Btä lyhyemmät hiukset ja erilainen otsaraja.

Eli Case Toppatakki ei jatkoon. Tällä kertaa.
Edelleenkin musta.

vierailija
Mutta onhan se nyt hienoa että puolessa vuodessa B:stä tullut osa J:n elämää. Ihan synttäritoivotuksia myöten. En mä näe katastrofina ettei B ilmaantuisi kiertueelle. Vaikka sitä en tule ymmärtämään että mikä tämä thaimaa keissi oli 😂 hyvää yötä ja huomenna taas mayhem tulilla (en meinaan luovuta) ❤🔥

Yhteistyössä