Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos ei ole mitään selkeää syytä mistä se huoli tulee, silloin se voi tulla ihan mistä tahansa, mikä tällä hetkellä sinun elämääsi liikuttaa. Se voi olla vaikka ilmaa suolistossa. Anteeksi, mutta yhtäläinen arvo on sillä, kuin toistella että huolestuttaa huolestuttaa huolestuttaa ilman perusteluja että mhuolestuttaa. Ja tartuttaa tätä tunnetta samalla muihin.
Kyllä minä tiedän mistä se huoli tulee. Eikä kyse ole suolistostani tai elämästäni. Se on ihan tullut siitä mitä meille on tässä näytetty tai oltu näyttämättä.

Tottakai se voi silti olla turha. Enhän minä tunne näitä ihmisiä kuten tuskin sinäkään

vierailija
Ehkä ne spekut siitä että B:llä ei vaan ollut voimia lähteä sinne Thaikkuihin voisi olla ihan järkeenkäyviä. Ja että salailu sen takia että se voisi olla mahd. rauhassa vaikka siellä mummolassa. Oli miten oli, huomenna on päivä uus ja uudet spekut. 😅

vierailija
Kyllä minä tiedän mistä se huoli tulee. Eikä kyse ole suolistostani tai elämästäni. Se on ihan tullut siitä mitä meille on tässä näytetty tai oltu näyttämättä.

Tottakai se voi silti olla turha. Enhän minä tunne näitä ihmisiä kuten tuskin sinäkään
Miksi ja mikä konkreettisesti huolestuttaa? Mikä on se syy, mistä huoli kumpuaa? Miten perustelet huolen?

Yhteistyössä