vierailija
On hiljentynyt Dubliniin saapumisen jälkeenEi K ole hiljentynyt instassa, useampi stoori tänäänkin. Kaipasin vain Jerpan itsensä näkemistä nyt illalle ja sen sain.
On hiljentynyt Dubliniin saapumisen jälkeenEi K ole hiljentynyt instassa, useampi stoori tänäänkin. Kaipasin vain Jerpan itsensä näkemistä nyt illalle ja sen sain.
Kyllä minä tiedän mistä se huoli tulee. Eikä kyse ole suolistostani tai elämästäni. Se on ihan tullut siitä mitä meille on tässä näytetty tai oltu näyttämättä.Jos ei ole mitään selkeää syytä mistä se huoli tulee, silloin se voi tulla ihan mistä tahansa, mikä tällä hetkellä sinun elämääsi liikuttaa. Se voi olla vaikka ilmaa suolistossa. Anteeksi, mutta yhtäläinen arvo on sillä, kuin toistella että huolestuttaa huolestuttaa huolestuttaa ilman perusteluja että mhuolestuttaa. Ja tartuttaa tätä tunnetta samalla muihin.
En huomannut hänessä mitään erityistä, ihan normaaliltahan tuo näytti. Postausten tuuttaaminen vain vähän ihmetytti.B ei kyllä näytä kovin levänneeltä noissa tän päivän storyissa.
Nääh. Voi ihan hyvin olla vaikka baarimikko tai tarjoilija.Tottakai on puoliso tullut juhlimaan synttäreitä. Hän se kuvan otti. Tässä nähdään todellisuus, gf tulee juhlistamaan synttäri-sankaria ei Bojan.
Normaalilta, mutta väsyneeltä. Tummat silmänaluset.En huomannut hänessä mitään erityistä, ihan normaaliltahan tuo näytti. Postausten tuuttaaminen vain vähän ihmetytti.
Juuuh kans! Jos on vaikka jotain orastavaa flunssaa niin voisin tuoda kuumaa mehua ja antaa ohimohierontaaMä menisin mieluusti Kärpän seuraan keikkabussiin kun muut juhlii.
Juu sama, sitä ennen Dublin mayhem jatkuu. Ja sen jälkeen voi polkaista Lontoo mayhemin sopivasti tulille.Sori, ei tää tarjonnut mulle tätä ratkaisua. Ilmaisen mielipiteeni huomisen keikan jälkeen.
Häärijä vasemmalla ja Mikke oikealla. Häh?Mäkin olen utelias.
Siis mä luulen että on ollut mukana alusta asti.Tottakai on puoliso tullut juhlimaan synttäreitä. Hän se kuvan otti. Tässä nähdään todellisuus, gf tulee juhlistamaan synttäri-sankaria ei Bojan.
Miksi ja mikä konkreettisesti huolestuttaa? Mikä on se syy, mistä huoli kumpuaa? Miten perustelet huolen?Kyllä minä tiedän mistä se huoli tulee. Eikä kyse ole suolistostani tai elämästäni. Se on ihan tullut siitä mitä meille on tässä näytetty tai oltu näyttämättä.
Tottakai se voi silti olla turha. Enhän minä tunne näitä ihmisiä kuten tuskin sinäkään
Ja sit se partamies on turvamiesHäärijä vasemmalla ja Mikke oikealla. Häh?
Tää nyt on vähän turhaa tivaamista jo.Miksi ja mikä konkreettisesti huolestuttaa? Mikä on se syy, mistä huoli kumpuaa? Miten perustelet huolen?
Kuvan ottaja ja hänen vierellään olevat eivät kyllä ole tuttuja.Siis mä luulen että on ollut mukana alusta asti.
Jep. Ja taitaa näkyä eve myös peilin kautta.Volde kuvaa...
Joo. Jos ei näy niin sitten ei varmaan nimenomaan halua nähdä.Jep. Ja taitaa näkyä eve myös peilin kautta.
Ei ehkä shippaajille..Kuvan ottaja ja hänen vierellään olevat eivät kyllä ole tuttuja.